Körning - eftersnack

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Jo det är mycket möjligt :) Men visst vore det trevligt att slå sig ner en stund och bekanta sig lite mer :)
 

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
TDM 850 -99
Jo det är mycket möjligt :) Men visst vore det trevligt att slå sig ner en stund och bekanta sig lite mer :)

Jag tycker vi samtidgit över kanebullen kan ha en bokklubb där vi läser "veckans Haynes" och diskuterar hur bra den behandlar just den hojjen som den gäller för. Högläsning, diskussion, tolkande dans och slampoetry!
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Fin bild k-man :D

Måste bara säga att vi verkligen måste byta däcket imorgon.. Åkte hem och hämtade gopron, Satte den bak på cutsen och filmade bakåt. Åkte och sjöng, burns burns burns, the ring on fire samtidigt som jag säkert ritat flera hundra meter svarta sträck på asfalten :banana

Hahaha nu börjar jag förstå hur kul det är att burna. Drog en rätt lång rullande burn med benen på fotpinnarna :yoparty
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Grym runda till Blidsberg och Basta Kvarncafé idag med Biddarn och Vassleprotein. Liaredsvägen är en sån kick så vi körde den tre gånger! :D Önskar att jag hade hunnit ta en bild på Biddarn när han kört den på übergixxern. Det ansiktsuttrycket var priceless :tummenupp

BastaKvarn.jpg
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja är de väder får man nog ta en sväng dit i helgen. Den vägen vet ja är sjukt nice att köra. :tummenupp
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Kman jag lovar dig att ställa upp på att köra din hoj igen om du vill ha ett kort ;) Riktigt liten och smidig med gott om pulver :tummenupp
Kan även erkänna för er andra att jag testat på dikeskörning med r1an. Funkade ungefär lika bra som med crossen:banana
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Antar de gick bra med dikeskörningen, inga större skavanker varken på dig eller hojen ?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Har var utanför asfalten men höll sig på hjulen. En riktigt lurig kurva i Olsbo-svängen. Raksträcka över ett fält (gasar), krön sen tvär vänster utan varningsskyltar. Inga skavanker
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Just som kman beskriver, kom både ner och upp ur diket på hjulen:tummenupp Riktigt härlig runda förövrigt. Go fika med gixxer körning och lite fartfylld action. Det gillar vi :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top