Kawasaki ZX9R Dreams

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Hur går det för dig:confused:

Hej Fredrik. Det går bra:)
Jag har köpt mig en Jeep Wrangler också att pyssla med.

Har fått tillbaka alla hoj prylarna med ett par varv extra klarlack så jag skall väl skruva ihop den nu i vinter.

Dock har väl inte intresset varit så stort för mitt bygge av sporthoj pöbeln så intresset har svalnat något ifrån min sida att posta uppdateringar:)

Men några uppdateringar till blir det väl.

Hur går det själv förresten? Inte sett någon större aktivitet hos dig heller det sista.
 

Mr.Steen

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Göteborg, Hisningen
Hoj
Gsx-r Turbo x2. Hayabusa Turbo 445hk
Hej

Vad roligt du måste lägga upp bilder på lacken. Blir det Elmia sen i påsk?
Hur får du plats med alla fordon? När jag besökte dig sist i Torslanda var det precis att du fick plats med allt. Det måste vara rena drömmen att ha ett riktigt garage med verktyg:banana

Ja tyvärr har forumet blivit lite tråkigt, inte allt för många som skriver i byggtrådarna nu för tiden... I min friggebod är lampans flit tänd, har blivit alldeles för många timmar det senaste men vad gör man inte för sin hobby:tummenupp
Försöker hinna få klart hojen jag köpte av Andersson turbo i somras, hoppas på att hinna med till Scandinavian motor show 1 november. Har gjort en riktigt storservice av maskineriet och putsen börjar att infinna sig :)
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Hej

Vad roligt du måste lägga upp bilder på lacken. Blir det Elmia sen i påsk?
Hur får du plats med alla fordon? När jag besökte dig sist i Torslanda var det precis att du fick plats med allt. Det måste vara rena drömmen att ha ett riktigt garage med verktyg:banana

Ja tyvärr har forumet blivit lite tråkigt, inte allt för många som skriver i byggtrådarna nu för tiden... I min friggebod är lampans flit tänd, har blivit alldeles för många timmar det senaste men vad gör man inte för sin hobby:tummenupp
Försöker hinna få klart hojen jag köpte av Andersson turbo i somras, hoppas på att hinna med till Scandinavian motor show 1 november. Har gjort en riktigt storservice av maskineriet och putsen börjar att infinna sig :)

Jag kommer hälsar under söndagen på showen.
Ja av någon anledning så är inte sporthoj vad det har varit. Men världen förändras ju.
 
Last edited:

Locke

Medlem
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Norrtälje
Hoj
CBR600F -93
48000 titt på tråden din så något rätt gör du ju ;)

Inte alltid jag skriver, men läser gör jag varje dag. Alltid lika kul att se vad ni bygger för nått!

Hej Fredrik. Det går bra:)
Jag har köpt mig en Jeep Wrangler också att pyssla med.

Har fått tillbaka alla hoj prylarna med ett par varv extra klarlack så jag skall väl skruva ihop den nu i vinter.

Dock har väl inte intresset varit så stort för mitt bygge av sporthoj pöbeln så intresset har svalnat något ifrån min sida att posta uppdateringar:)

Men några uppdateringar till blir det väl.

Hur går det själv förresten? Inte sett någon större aktivitet hos dig heller det sista.
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Gott Nytt År!:banana
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Om ni tror att denna är bortglömd så kan det inte vara mer fel:)

Den är nog klar innan augusti utgång.
Inväntar lite delar ifrån Tyskland sen gasar vi igen:banana
 

R-Jonas

Medlem
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
R1 -99 / R1 -12 / R1 -04 (Banhoj) / R6 -03 (Banhoj) / WR450F (Supermotard).
Kanon :tummenupp
Gillar att följa dina hojbyggen :rock
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Ja men det är ett nytt chassie som jag tänkte använda för ytterliggare ett ZX9R bygge.

Men jag har ett Aprilia bygge samt ett bobber bygge som står o väntar:) Hinner inte med allt.
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Mer nostalgi?? Eländigt att erkänna men den är nästan klar men ett litet irriterande oljeläckage har gjort att den blivit stående??
 

CBR1

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Feb 2015
Ort
Här eller där
Hoj
aprilia
Mer nostalgi?? Eländigt att erkänna men den är nästan klar men ett litet irriterande oljeläckage har gjort att den blivit stående??

Hej, du får gärna vissa resultatet av ditt bygge här om du har en bild på skapelsen :hej
Kollade lite bak i tråden vilket avslöjade mycket om hur hojen blev. Snyggt jobbat :tummenupp
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top