Partytråden!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Bacardi superior, simple syrup, lime, mynta från egen trädgård, sodavatten och is.

Inga halvfabrikat! men jag är beredd att testa nya Schweppes Mojito bara för att. Har ju fem flaskor Bacardi hemma nu att göra åt :) Bacardi Mojito (halvfärdig) var INTE god. Smakar knappt mojito

zx450y250_734694.jpg
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Som jag förstått det nudå...... bullen åker med raven som är chaufför och tar med er min kompis jogge ifrån hqvrna ev åker ziggbee med nu när det finns skjuts? Ni tar med något att grilla i form av kött?
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Skulle det vara så att Zigbee fortfarande anser sig ha för lite dollars till ölen så håller jag jag ner priset ytterligare jämfört med K-man.. de är gratis :)

Naturligtvis skall du det Joggeboy!
 

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Ja sautan i gatan, imon e det grill & grogg!!! Vröööööööööl!!!! :fyllisar
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Är tyvärr upptagen hela lördagen. Men ska nog hinna med att dricka några öl på mitt håll också.
 

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Just nu hojlös!
Hade varit kul o komma förbi. Dock jobbar man hela helgen. I brist på annat kanske jag tar mig en liten biltur på kvällen o säger hej hänger en stund och pyser tidigt. Träffa lite nytt skönt folk är ju aldrig fel!
 

joggeboy

Ny medlem
Gick med
26 Oct 2008
Ort
Jönköping
Hoj
XT1200Z
Måste tyvärr hoppa över denna tillställning :gråta. Stort tack för inbjudan men hänger mer än gärna på nästa gång :yoparty:fyllisar
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja får dessvärre stå över denna ggn, blev arbete istället (berdskapen) kundflyttar. Så vet vad jag ska göra medllan 19.00-22.00 :fakta

Men ni får ha de så gött i afton så får ja ta igen de nästa ggn. :fyllisar
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
nu är första biran öppnad och uppdrucken ! =) skynda er nu innan vi blir för fulla =)
 

ZigBee

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2007
Ort
Jönköping
Hoj
-07, KTM SuperDuke R & -07 KTM SD
Tack Danne :lol Var ju skämt det så klart.

Jag har mekat hela dagen med mina 2 hojar och kom precis in genom dörren. Ska sälja den ena imorgon så haft lite o pyssla med. Den andra har jag bytt strålkastare och avgassystem på inför regbesiktningen. Lite dåligt planering att missa detta.

Ha det så kul :tummenupp

PMa tel nr så kanske jag kommer ner o säger hej, och Chrisx också om han är online.

Skulle det vara så att Zigbee fortfarande anser sig ha för lite dollars till ölen så håller jag jag ner priset ytterligare jämfört med K-man.. de är gratis :)

Naturligtvis skall du det Joggeboy!
 
Last edited:

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Just nu hojlös!
Nja, det blev lite sent iväg från jobbet och skit. Förhoppningsvis ledig till nästa grill i pickenville!

Ha det gött, kläm ett par bira åt mig också... var... :fyllisar!½!!
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Hej på er.

När ska vi grilla och bli riktigt goa på öl? Jag behöver dränka min sorg.. :3freak:fyllisar
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja jag är "all 4" en grillafton med öl och dränka sorger... :fyllisar

Second that motion...
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
What u say ? När passar en grill afton för er, så man kan se om man kan samla lite mer nya människor med ?!
Ska man ta de i anslutning till Paintball'n eller passar de bättre en annan helg ?! Själv är man "gräsänkling" v.23 (Lörd 2/6 - 10/6) den veckan blir man av med gipset och spikarna oxo. :tummenupp :yoparty

Sen börjar semestern v.26-29 :banana

Finns gott om plats här uppe med övernattnings möjligheter för flertalet personer... Annars så är de bara att komma med förslag på place & time ?!
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
What u say ? När passar en grill afton för er, så man kan se om man kan samla lite mer nya människor med ?!
Ska man ta de i anslutning till Paintball'n eller passar de bättre en annan helg ?! Själv är man "gräsänkling" v.23 (Lörd 2/6 - 10/6) den veckan blir man av med gipset och spikarna oxo. :tummenupp :yoparty

Sen börjar semestern v.26-29 :banana



Finns gott om plats här uppe med övernattnings möjligheter för flertalet personer... Annars så är de bara att komma med förslag på place & time ?!

Jag är på! Bra med framförhållning så det finns möjlighet att bli ett gäng. :fyllisar :)
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
What u say ? När passar en grill afton för er, så man kan se om man kan samla lite mer nya människor med ?!
Ska man ta de i anslutning till Paintball'n eller passar de bättre en annan helg ?! Själv är man "gräsänkling" v.23 (Lörd 2/6 - 10/6) den veckan blir man av med gipset och spikarna oxo. :tummenupp :yoparty

Sen börjar semestern v.26-29 :banana

Finns gott om plats här uppe med övernattnings möjligheter för flertalet personer... Annars så är de bara att komma med förslag på place & time ?!

Min semester börjar faktiskt den veckan och jag tror inte jag har några andra planer.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top