Partytråden!

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jaha, blire nå fest på lördag eller? Vi kan vara hos mig om inget bättre dyker upp. Bara en dotter hemma så det finns gott om sängplatser. Vad sägs? Är ni partysugna?
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Hade helt förträngt att ja inte kommer vara på hemma plan denna helgen, annars hade ja varit på festhumör.
Så får bli next time för min del om de blir nått i helgen.
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag kom på att jag har styrelsemöte på söndag så grilla och ett par öl går bra men det bör nog stanna där. Vill inte vakna och börja leta i tågtabellen efter tåget som måste kört över mig.:3freak
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Gah... får ta en fest igen när ja kan, typiskt att man var bokad denna helg. :huvet :6surkart
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
You're all a bunch of pu.....




....nkrockers? Nääää...
Rädda mig från brädspelskväll med östrogenmaffian!!! :4skrika
Goffen - Karatefylla?
 

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Grimstorp
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Hade varit kul, men har tyvärr inga möjligheter att ta mig till Jönköping i helgen då tanten jobbar hela helgen....denna hemtjänst
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Hade varit kul, men har tyvärr inga möjligheter att ta mig till Jönköping i helgen då tanten jobbar hela helgen....denna hemtjänst
Många barn? Ålder? Jag har en treårig tjej här och två andra lediga barnrum i helgen (de stora är hos sin pappa) så du skulle kunna komma över med barn om de är 'rumsrena' ;) Studsmattan ställdes upp igår mm mm. Sovplatser finns det gott om
 
Last edited:

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Grimstorp
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Många barn? Ålder? Jag har en treårig tjej här och två andra lediga barnrum i helgen (de stora är hos sin pappa) så du skulle kunna komma över med barn om de är 'rumsrena' ;) Studsmattan ställdes upp igår mm mm. Sovplatser finns det gott om

Inga barn, dock så känner jag inte att jag har möjlighet denna helgen tyvärr
 

wicknertz

Sweden By Wicked
Gick med
1 Apr 2006
Ort
Eksjö
Hoj
Ktm 690 på ANAboLa!
Jaha och nu är väl ni alla där ute och njuter av solen.. Tänk inte på mig som sitter inlåst och håller infrastrukturen levande i Sverige! :gnissla

Så med detta i tankegångarna tänkte jag att det är fan dax för partaj. 25 Maj i Eksjö med tillhörande åkning om vädret tillåter, hur låter det?

Har ett tillräckligt stort hus för att det går att spela kubb i så utrymme att somna(läs däcka) är inga problem. Den som är kräsen tar med sig nått att sova på och under, underviker dock fellow biker då frulle stämningen kan bli något avslagen.

Vi kan ju köra en helkväll i bygget eller så tar vi oss en runda till byn och ser vad den anskrämligt lilla staden har att erbjuda i vattehåls väg, kvällen är öppen så att säga.

Låter det som nått sköj?
 

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Grimstorp
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Blir det körning hänger jag med, ska till Borås och köra KNIX den 26e så ska nog undvika festandet på lördagen ;) Hehe
 

Spiken

aka. Strajpen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nässjö
Hoj
KTM Freeride 250R 2016 | KTM 640 SM 2002
Jaha och nu är väl ni alla där ute och njuter av solen.. Tänk inte på mig som sitter inlåst och håller infrastrukturen levande i Sverige! :gnissla

Så med detta i tankegångarna tänkte jag att det är fan dax för partaj. 25 Maj i Eksjö med tillhörande åkning om vädret tillåter, hur låter det?

Har ett tillräckligt stort hus för att det går att spela kubb i så utrymme att somna(läs däcka) är inga problem. Den som är kräsen tar med sig nått att sova på och under, underviker dock fellow biker då frulle stämningen kan bli något avslagen.

Vi kan ju köra en helkväll i bygget eller så tar vi oss en runda till byn och ser vad den anskrämligt lilla staden har att erbjuda i vattehåls väg, kvällen är öppen så att säga.

Låter det som nått sköj?

Givet :tummenupp :rock
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Jaha och nu är väl ni alla där ute och njuter av solen.. Tänk inte på mig som sitter inlåst och håller infrastrukturen levande i Sverige! :gnissla

Så med detta i tankegångarna tänkte jag att det är fan dax för partaj. 25 Maj i Eksjö med tillhörande åkning om vädret tillåter, hur låter det?

Har ett tillräckligt stort hus för att det går att spela kubb i så utrymme att somna(läs däcka) är inga problem. Den som är kräsen tar med sig nått att sova på och under, underviker dock fellow biker då frulle stämningen kan bli något avslagen.

Vi kan ju köra en helkväll i bygget eller så tar vi oss en runda till byn och ser vad den anskrämligt lilla staden har att erbjuda i vattehåls väg, kvällen är öppen så att säga.

Låter det som nått sköj?

Som det ser ut nu kan jag dyka förbi, dock utan starkare grejer för jag stannar inte över natta.

/Danne
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Då är frågan om Danne vill ha en Full Goffen bak på smcn på vägen hem hehe Vem va det som va grym på att blanda drinkar? Bjud in honom DireCkT isåfall ! =)
 

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Då är frågan om Danne vill ha en Full Goffen bak på smcn på vägen hem hehe Vem va det som va grym på att blanda drinkar? Bjud in honom DireCkT isåfall ! =)

Han är redan bjuden Goffen.. Äger troligen huset som festen befinner sig i :)

Nä.. Du drar för tidigt!
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jamen då kan du ju bara hämta mig gåendes troligen mellan eksjö och nässjö...
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top