Partytråden!

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Mja de kanske går att ordna. Du har inte möjlighet att dumpa de redan i morgon ? Ledig fredag, kanske kan fixa de efter 15-tiden i så fall.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Inget klockslag är ju satt... Ska vi säga kl 18.00 eller vad sägs? Vilka tider är lokalen bokad? Jag är fri från ca 15.30-16.00 (har Leia till dess) och ska ta mig in på nåt vis efter det. Lutar åt buss i nuläget om ingen kör via Hovslätt :)
Lite käk innan bastu och öl vore nog bra också. MAX, en halvtimme innan spelstart ?
Poker-cowboys.jpg
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tja lokalen är bokad hela dagen så de är vilken tid som passar. Men låter väl som en OK tid om ingen annan har ett annat förslag.
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Jao lite mer info vore nice :D

Var ska vi vara? Spelar vi poker nakna i bastun? Häller vi kall öl på varandras kroppar?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
You wish :D

Jag glider in till MAX mellan 17-17.30 så vi kan mötas där eller utanför huvudentrén till Teliahuset, (Klubbhusgatan 13-15?), kl 18. Vi spelar poker i festlokalen högst upp i huset i ett rum med utsikt över Jkpg och Vättern. I anslutning till detta rum finns en bastu som de som åkt ur aktuell omgång kan utnyttja. Pentry och kylskåp finns. Vad som saknas är musikanläggning, så om nån har mobilt spotify och smidig dockningsstation med högtalare kan det vara en lösning :)

Jag har lånat ett pokerbord som har åtta platser tror jag. Det får vi trängas runt. Jag hoppas att det finns tillräckligt med stolar, och vi bör undvika att spilla på bordet. Thx

Svarta fönstret högst upp. Runda intill är bastun:
kontakt-klubbhusgatan.jpg
 
Last edited:

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
TDM 850 -99
var det någon som skulle köra lite grus eller så innan partyt?

får vi ihop till två bord? det är ju på looser table man tjänar pengar :p
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Dåligt väder för det va? Jag hade hoppats på cross- eller isåkning men det är ju vårväder och crossen står på dubbdäck :( Dessutom har sambon tagit extrapass så jag har Leia hela dan.

Det finns ju ett barbord i pentryt för det kanske men annars är det rätt trångt högst upp. Finns större utrymmen i konferenslokalerna under
 
Last edited:

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Ah got it, har 2 polare som jobbar på Telia, ibland bokar dom :D nice place to be!

Skippar nog max, men ses utanför teliaingången vid 18 då, det är väl huvudentren som gäller.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Jepp huvudentren som gäller, har en mobildocka (blåtand) med högtalare som ja kan ta med är inte Stor Hi-Fi sound i den men tror de kan duga för lokalen, har även spotify på mobilen.

dmtech_hogtalare_med_bluetooth-21026362-frntl.jpg
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Min polare undrar om vi är sugna på köra dubbla bord? Dom är ett gäng som också vill köra poker, men då är det typ 6 snubbar till.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Det är ju en väldigt liten lokal. Personligen tycker jag att 8-9 är lagom (max) mtp bastuns storlek också. No offense :krama

Övriga får gärna lämna åsikter också :)
 
Last edited:

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Yeah sa det också.

Vad skulle inköp vara btw? och hade vi nån laptop som räknade lite på blinds m.m?
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Vi får väl komma överens när vi är där. Tror att önskemålen varierar från Krösus till Kyrkråtta :)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
hade varit kul att köra fler bord men med tanke på stlk på lokalen så är de nog som K-man säger att 8-9 pers max för att de ska vara vettigt. Finns fler lokaler runt om men vet inte hur mycket tillträde man har till dessa samt att vet ej hur de ser ut med fler bord och stolar.

Känns i så fall bättre om man tar bara poker och bärs nån annan ggn och kör i ett konferensrum istället...
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Jag hoppar över kvällen imorgon. Kan ändå inte spela och lämnar gärna plats till någon annan. Ha så kul iallafall :tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag går strax mot bussen. Landar vid Maxi 17.33
Köper några cheeseburgare på MAX och tar med mig som snacks. Åt stadigt vid 15 så det får räcka. Ring eller messa om nån mer vill ha nåt.
 

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
TDM 850 -99
Tackar Räven för arret! tackar alla som kom för deras pengar.

grym pokerstund med med stora risktagare, isäkert 90% av kvällens givar så var det sällan någon som hade något på handen

vann 1 av 3 omgångar, resten gick till bullenz polare.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Jepp de var nice, även om inte Poker flytet var med en för den aftonen. Kul att de dök upp lite fler denna ggn. :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top