Partytråden!

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
De skulle han göra, ser ut som de är "my bad" he got lost in translation. Men nu har jag fixat detta, han hade ju skrivit upp sig på bägge datumen. :tummenupp
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Ser ut som jag inte kommer bidra med någon film på lördag.. Men hoppas ni andra har med er massa gott material :tummenupp
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Tråkigt men ja kan nog inte komma på lördag verkar det som :(
Hoppas iallafall att ni lägger upp filmerna här sen efter release partyt :tummenupp
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Nu får du skärpa dig, nu är du uppskriven så nu får du allt dyka upp... :hihi Annars kommer vi o leta upp dig... :smasha
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Haha faan skulle ju vara kul såklart men tjejen har fått för sig att vi skulle vara barnlediga å bjuda hem några konpisar.. Och då kommer de inte visas några wheeliefilmer:gnissla
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Nu är allt ändrat... De blir fredagen efter istället som vi ska hitta på nåt om ja inte behöver jobba men blir nog familje stund på lördag ändå. Men ni ska inte köra softairgun eller? Och såfall hur många behövs till såfall? Jag har ett par kompisar som gärna hänger på såfall om ni vill spela? :tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Ska vi börja klura på samåkning upp på berget och hem igen?

Jag kan köra upp dit men tänker inte vara nykter. Kan plocka upp 4 pers på vägen.
Blir det inte skjuts/taxi hem så sover jag gärna över igen. Det var jättegott sist.

Intresset för AS verkar väldigt svalt. Jag har börjat ställa in mig på att det inte blir nåt. Synd, det är jäkligt kul. Du får väl dra ihop en AS-match nåt annat datum Biddarn? Eller boka/ordna nåt med dina polare samma dag. Jag hakar på om det är efter 15.30 isf!

CQB_city_flanker_screencap.jpg
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Så hur ser de ut för helgen nu då ? skulle vi ta nån aktivitet före ? Bowling ? AS ? GoKart ? eller bara stråla samma uppe på berget efter 18.00 ?

Gällande film uppspelningen så vet ja inte vilket som blir smidigast ? om amn ska köra PS3 varianten som vi hade sist eller om ja ska hala med Laptop ? Vad tror vi ? lösa de med Nintendo Wii var lite mycket krångel och inget stöd för HD.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tja förslaget var Pizza as last time och för mig funkar de, är de nån annan som har nått förslag så är de bara att dra till med de. Så de är bara att beställa hemkörning på de så löser de sig. :hihi
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Gällande film uppspelningen så vet ja inte vilket som blir smidigast ? om amn ska köra PS3 varianten som vi hade sist eller om ja ska hala med Laptop ? Vad tror vi ? lösa de med Nintendo Wii var lite mycket krångel och inget stöd för HD.
PS3 låter bra. Du hade det med va? Annars kan jag ta med ett. Har även 6-7 olika Guitar hero o tillbehör, men jag tycker att vi kör Wii Cart med nån form av turnering samt film först o främst. Säg till om jag ska ta med mitt PS3. Jag planerar ju ändå att köra bil till Hva. Ingen som behöver skjuts?

Och så tycker jag att alla med halloweenmasker skrämmer skiten ur pizzabudet!!! Det skulle ju vara sjukt kul att filma :cdevil
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Klockrent, nja PS3 har inte så ta du med ditt. Man kanske skulle ta med GoPro kamerorna och spela in med finns ju en del nu. :hihi

Så bring your gear så blir de bra. :tummenupp
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Tja förslaget var Pizza as last time och för mig funkar de, är de nån annan som har nått förslag så är de bara att dra till med de. Så de är bara att beställa hemkörning på de så löser de sig. :hihi

Sounds goooood. Hur hittar jag dit? (Lat tjej som verkligen inte orkar leta bakåt i tråden :hihi)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Antingen så honkar du skjuts med Kman upp eller så får du leta dig upp till Värnhemsv. och slå en pling 070-6711145 så får man guida men de är inte så svårt att hitta är en stor lokal i mitten på radhusområdet.
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Antingen så honkar du skjuts med Kman upp eller så får du leta dig upp till Värnhemsv. och slå en pling 070-6711145 så får man guida men de är inte så svårt att hitta är en stor lokal i mitten på radhusområdet.

Kommer krascha hos en kompis nere vid kungsgatan så kommer nog inte vara allt för långt att gå :)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Då så, de är ju dessutom nedförs så gravitationen sköter de mesta om man skulle vara för full... :hihi
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Attans, då får jag inte sällis av en sexig skolfröken i gästrummet på berget alltså :(

Ska jag ta med en trampcykel? Jag har många. För nerresan alltså. Upp kan du åka med mig så du inte blir svettig och ....
 
Last edited:

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Attans, då får jag inte sällis av en sexig skolfröken i gästrummet på berget alltså :(

Ska jag ta med en trampcykel? Jag har många. För nerresan alltså. Upp kan du åka med mig så du inte blir svettig och ....

Vi får la se, kanske inte orkar ta mig därifrån ;) Jag åker gärna med dig upp iallafall :)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top