Filmer / Bilder

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
En sån slangmaskin kanske du skulle behöva så du lär dig få upp den på slangen !

Mohahah, good one... Tja alla är inte "born with it" & tränat på de dagligen så har en längre sträcka för att komma dit men de ger sig till slut... :tungan

När man väl börjat få upp den på bakhjulet så blir de ett abrupt stopp på körande så när jag väl är tillbaka så blir de "up up & away" :yoparty :hihi

Vet dock inte hur den skulle kunna lära mig att få upp den på bakhjulet då han bara studsar upp den och håller den där åt han som sitter på hojen... :va Inte så att full gas och koppla ger nått i den maskinen... :hihi
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Vet dock inte hur den skulle kunna lära mig att få upp den på bakhjulet då han bara studsar upp den och håller den där åt han som sitter på hojen... :va Inte så att full gas och koppla ger nått i den maskinen... :hihi
Det är ju en sån klåpare som kör. Med rätt motstånd i trumman så går det ju att wheela precis som vanligt där förutom att du slipper hålla balansen i sidled

edit: pucktvåa :huvet Biddarns film visar ju att det är rätt simpelt
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Här Biddarn, LUC1 - Out Of control... riktigt nice video. Old but Gold.

 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Gott med avgassystem men centralstödet är det panik på BORT !

Haha ja det hamnade dessutom längre ner nu än innan för att inte slå i det nya röret.
Får se om jag orkar ta bort de innan semestern. Ska ta en testrund med full packning och se så det inte tar i backen på serpentinvägarna bara. Isåfall åker det direkt.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Den filmen är så jävla go Rav3n. Motardkitta din crf nu så vi kan busa.
Jag måste ha en annan frambroms sen lovar jag att göra en ännu fetare film om ni lovar att hjälpa till med filmningen och massa kameror ;)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Ja filmningen lär inte bli några problem med så många som skaffat sig kameror nu. så de är bara att ge sig på de... :tummenupp
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Vilken Rock'n'roll tös K-Man! Hur coolt som helst, fortsätter det i den takten kommer hon klå oss rejält när hon kör tung hoj. All respekt & cred till er, kul att ni får uppleva detta!

Biddarn: kul att utvecklas!
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Ne man tycker ju inte de :). Men någon/några måste åka jämte och filma också. Får bli ett sommar projekt:tummenupp

Bytte oljor och filter efter jag hade kört innan så nu är den redo för nästa tur någon dag :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top