Filmer / Bilder

erion

Ny medlem
Gick med
12 May 2012
Ort
Jönköping
Hoj
R1 -01
Söndagsturen blev lång i solen! 35 mil på goa vägar i gott tempo.

Omartini försöker kolla var han är.. :hihi

Tack Grabbar för i dag!

Sådärja, nu var mitt konto aktiverat. Ja, det var en bra tur, fint väder och sköna vägar! Jag hänger gärna med och kör igen, ska bara komma på nåt smart sätt att få fast det där jäkla avgasröret...
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
Ja jag pratade med Teamy idag och hon berättade att hon hade provkört den.:kär Jag såg det där leendet som kalle skrev om, från örat till örat, hon sa att tyckte om det som fasen.

Ser ut som att hon gasar på även att det va hennes första gång på en cross (om man får kalla den för det) :confused:
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tack. Härlig komplimang som alltid broder :krama

Skandal att du inte kört den än. Kom hem och lek med oss! Fler kameror hade gjort filmen klart roligare så bättre än så här kan jag inte få det med endast en GoPro och en kortvända i skogen.

Ska bli gött att komma ut på hojen igen så snart som möjligt., åker till Norrland på torsdag och är borta en vecka så när man är hemma igen så är den knappt 1 1/2 vecka kvar till man blir av med gipset och spikarna. Sen får man hoppas på glädjande besked från Kirurgen/Läkare om snar MC premiär igen. Filma mera... :tummenupp :yoparty
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag tyckte bäst om kattungarna.:kär

Du åker ner till Danne i Vaggeryd i morgon det första du gör! Ta med tusenlappar! Pruta med en av hans kameror, tror inte det blir några problem.

Ska bli gött att komma ut på hojen igen så snart som möjligt., åker till Norrland på torsdag och är borta en vecka så när man är hemma igen så är den knappt 1 1/2 vecka kvar till man blir av med gipset och spikarna. Sen får man hoppas på glädjande besked från Kirurgen/Läkare om snar MC premiär igen. Filma mera... :tummenupp :yoparty

Trevligt. Jag kan tänka mig att rasta surgixxern när du är borta. Lämna nycklarna under mattan. :brynad Lämna kameran oxå så ska jag dokumentera här i tråden vad som händer.
 
Last edited:

TheKid

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
20 May 2009
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1-04...Gsx-R 750*såld*...Yamaha RD "Flattrack-projekt"...Yamaha yz290f Bigbore*såld*
Ser ut att gå gött den gamle 2-knasarn!:tummenupp

Va kostar den i försäkring, va sa dem på besiktningen?!:va
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Sjukt sugen på att lära mig ringar på bakhjulet nu :O
Men vill inte köra fegvarianten med bromsen på styret (Skulle aldrig kunna hålla koll på både koppling och broms på samma hand) så kan ju bli spännande.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top