Sketsnack/Allmänt tjöt

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Jahopp, tillbaka från en 5tim slussing runt på Ryhov. Först vårdcetralen och remiss till röntgen, vänta där och sen röntgas och sen vidare till vänta efter på besked. Sen slussad till Ortopedakuten och lalla där på akuten nån timme och sen snacka men en subbe och sen tillbaka och vänta sen in till ett rum för konsultation. konstaterande "fraktur i tumben fästet mot handloven"

Dom: operation Tors 9/5 eller Fred 10/5 för tillrätta dragning av tumme samt stift för att förankra tummen för vidare läkning. Absolut inge MC åkande i nån form på minst 2 mån. :4skrika :gråta

Så kanske till Augusti om jag har tur och de läker som de ska...

IMG_0574.jpgIMG_0575.jpg

Sjukhus alltid lika sterila och inspirerande... NOT

IMG_0577.jpgIMG_0576.jpg

Men de är klart ibland hittar man roliga saker när man är rastlös och väntar på läkaren... :D :tummenupp

IMG_0578.jpg

Så får fortsättningsvis delta i alla icke MC åkande aktiviteter med er tillsvidare... :4skrika

Så ny ryker CRF:n och pengarna går oavkortat till en FET halfsleve på höger arm som plåster på "icke MC åknings" såren...
 
Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Rav3n: Fan va surt, som att åka dit för fortkörning och bli utan lapp i två månader, utan att man kört för fort :tungan :gråta


Anmälningslista Paintball
1. K-man
2. Biddarn
3. Cliftabiff
4. Madass
5. Goffe
6. Werzion

Sen röstar jag på Airsoft (hos Frysen i JKPG vid Viadukten) någon gång framåt i sommar, ett snäpp värre/roligare än Paintball i min värld :)
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Anmälningslista Paintball
1. K-man
2. Biddarn
3. Cliftabiff
4. Madass
5. Goffe
6. Werzion
7. Teamy
8.

Airsoft körde vi i vintras. Paintball ger större blåmärken. Som nån sa på matchen i lördags: 'smärta är bra feedback' :D

"fraktur i tumben"...
Shit va surt. Lider med dig
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011

:gråta :4skrika De kan jag fetglömma, hur irriterad och förbannad jag än är så finns de nog ingen möjlighet i världen att jag är ok i handen för att köra om en dryg månad får väl se hur de läker men de är nog väldigt optimistiskt om de ska vara OK på 4-5 veckor.

Läkaren kollade på mig som ja var dum i huvudet när jag frågade om de. :va :D

Jag kan säkert öka antalet platser om det behövs. Fortsätt anmäla er. Sällan alla anmälda dyker upp på sånt här också.

Senaste ja kollade så var status fortfarande mer än 10 platser kvar på utb. så visst finns de platser kvar. Om status updateras regelbundet på deras sida.
 
Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Bra.. Jag kan ju köra din gixxer på a-torp i och öva lite mer på driftingen! Du har ju Avon storm på så den är ju klar! Behöver inte ens valla!! :smasha Du vill väl inte att din endurosatsning ska gå ut över din gixxers välbefinnande?

/förhandlar med 10h tidsskillnad/
 
Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Faan vad surt Rav3n :/ Men inte ska du sälja crossen. Trodde vi skulle skita ner oss på Ränneslätt ;)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Bra.. Jag kan ju köra din gixxer på a-torp i och öva lite mer på driftingen! Du har ju Avon storm på så den är ju klar! Behöver inte ens valla!! :smasha Du vill väl inte att din endurosatsning ska gå ut över din gixxers välbefinnande?

Hahah nä nu har jag ju all tid i världen att putsa upp Gixxern och pyssla om den så den är tiptop när jag väl får göra min debut igen, vilket oavsett vad kommer bli innan sommaren/hösten är över. Lite mer hoj SKA ja köra Pun(g)t slut. :hihi

Dessutom har ja sett hur de går med hojen när du försöker dig på drifting... :krama
Enduro kan fara och flyga just nu, ska jag lida ska hojen (crf:n) få lida. :yoparty

Faan vad surt Rav3n :/ Men inte ska du sälja crossen. Trodde vi skulle skita ner oss på Ränneslätt ;)

Ja bara jag bli ok i näven så ja hinner köra lite fler timmar tills dess så klart att jag är med. De är som frugan sa när ja nämnde de om att sälja, "Vad ska du köpa sen då när du blivit frisk, för ja vet att du kommer skaffa nått nytt sen igen. då du inte kan låta bli..."

Och hon känner mig nog ganska väl nu efter 13 år tillsammans. :hihi

Så de löser sig... :tummenupp
 
Last edited:

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Hahah nä nu har jag ju all tid i världen att putsa upp Gixxern och pyssla om den så den är tiptop när jag väl får göra min debut igen.

Perfekt! Den kommer vara tiptop lagom till andra veckan i juni då :hej

(Min egna ska vara klar då!)
 
Last edited:

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Det kommer... blir nog i em.. bullen va ute i tissdass å provkörde så vi passade på å filma lite drivebyes.. hehe kul hoj :rock
 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Litet video klipp ligger nu uppe... ligger under filmer å bilder :hej Snålade å körde det i 720p... orkade inte lägga upp i 1080p när det inte är ett mer seriöst klipp än så...
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
nån som har en såndär OBD läsare och kan släcka felkoder på en Skoda? Låg en rackare kvar när bilen besiktades idag och jag orkar inte tjata mej till en gratis släckning hos verkstan igen :p
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top