Sketsnack/Allmänt tjöt

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Ne nu har jag så jääävla mycket gopro filmer så ja vet inte vad jag ska göra av skiten. Funderar på att klippa en liten film men är totalt värdelös på det. Börjat många gånger men aldrig slutfört dom. Nu ska jag lägga ihop några klipp. Vad laddar man ner musik ifrån lättast? :tummenupp
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Hinner man inte köra på dagarna får man göra det på nätterna. Drar ut nu, Braaap braaap! :D
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Kom förbi här så ska jag kitta dig med lite mp3or. Det kommer bli i stil med jjcbrjj´s filmmusik men det finns iaf mycket att välja på ;)

Du postar i fel tråd madass, tänk om någon vill ut och köra med dig nu så ser dom det inte :)
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
Tror inte nån mer är så dum som mig :crash


Känns bra att polisen svänger in med blåljus på området alldeles efter jag parkerat... :3freak
 
Last edited:

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Nödvändigt att åka i 15 minuter? ;) Själv har man vart ute och sprungit efter några nu som kastade nåt skit på fönstret när jag sitter och redigerar filmer :smasha
 

Madass_

Omogen
Gick med
22 Nov 2006
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 640
00.03 - 00.56 förvandlar du till 15min hur ;)? Finns förövrigt inga onödiga hojminuter och jag skulle bara förflytta hojen genom stan :)
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
jag hade hängt på om jag inte jobbat :( Är ju nattarbetare så även dom lediga nätterna måste fyllas med aktiviteter :D

Såg 4-5 stycken hojar vid statoil österängen nu på kvällen förresten. Det var inga härifrån? Klockan var väl halv sju ungefär.

Lagom skoj att cykla till jobbet och se alla hojar ÖVERALLT åka runt och ha det gött i kvällssolen.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
http://www.sporthoj.com/annonser/?id=62916

Fasen va sugen jag blev. Riktigt billig ju och få mil. Goffe har pratat lite för mycket om att köra ett race i Räksallad1000 och tiderna jag kör med gathojen skulle kunnat ge en 10e plats på Anderstorp i söndags. Klart bättre möjligheter med en riktig racehoj då ju :)

Bara tid och pengar som fattas.. :rolleyes: :D Synd bara att den är röd :zpy

Hmmm... sälja AF'en, låna pengar eller skita i't?

62916_IMG_0282.JPG
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tja AF:n vore ju synd att sälja nu när du fått ihop den så, då återstår bara skita i de eller låna. Då är ju frågan HUr stort är suget ? :D
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Snyggt slangat igår Vaggeryds gänget!
Madass: polisen verkar lika mkt moraltant som tanter i mercedes...!
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Arg blir man....... Filmen jag gjorde i 3 timmar igår blev nåt fel på och sjuukt dålig kvalité så det kommer inte upp någon :/:huvet
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Oh de kommer man ihåg när man stog & väntade uppe vid testbanorna för "my time to shine" i de skitvädret man hade (regnade som fasen). tur man fick en eftermiddags tid sen för själva vägtestet så man kunde åka hem och torka upp och sen få strålande väder när de var ens egen tur att ge sig ut. :yoparty

Men får samtidigt passa på och önska lycka till och se till att fixa de nu. :tummenupp
 
Last edited:

Chrisx

.
Gick med
12 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Just nu hojlös!
Det går nog bra ska du se! Ta det lugnt bara och försök att hålla fokus på det du gör. Personligen har jag för lätt att drifta bort i tankarna och börja tänka på annat. Försök hela tiden att tänka på allt omkring dig, se alla skyltar etc och inte köra på den där autopiloten man oftast gör annars
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top