Sketsnack/Allmänt tjöt

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Har det landat ett ufo i Vaggeryd? Rapporter om konstigt vitt ljus och udda ljud. Grå skapelse med sneda mandelformade ögon siktad i goffens garage!

Jag ställer på en ölkväll med mcsnack. Genomlider extrem abstinens!
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
off-topic:
Köpte mig en Concept2 roddmaskin idag. Får se om man kan träna bort lite lågsäsongsfläsk hemma framför TV'n :brynad Har dator och allt möjligt. Gjorde ett klipp! :)
View attachment 379318
Var hittar man en sån maskin? Ebay? Butik?

Lillen: årsmod? Dem nyare R6orna är riktigt fina, skulle gärna ha en som banhoj!
 

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
lill-fikusen som jobbade på mascot/nybergs/nu på mascot och som kört RRR ngt år. Den Lillen från Eksjö? Han har väl så länge jag vet alltid bott i Eksjö?

Japp den e ja hehe ;)
Ska kolla ett datum så hoppas jag ni fixar många bra film klipp så vi har lite gott å titta på :)
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Var hittar man en sån maskin? Ebay? Butik?
Jag har en bekant som säljer ut beg gymutrustning. Finns alltså det mesta, proffsgrejor, till bra priser! PM'a om du vill ha nåt :tummenupp

Ska kolla ett datum så hoppas jag ni fixar många bra film klipp så vi har lite gott å titta på :)
Du har ju också GoPro kompis :7peta
Jag filmade lite igår men det blir max en minut av det materialet.
Vore fint att kunna krascha nånstans i Eksjö när det bli ölkväll.
 
Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Någon som kan tipsa om var man få saker frästa? Behöver 4 fästen gjorda, helst i alu.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Snacka med Tony på Novalux skylt. Han fixar 2d fräsning i aluplåt. Han ska nog inte vara omöjlig att förhandla priset med heller.

Tack för tipset, men det är tjockare än plåt. Alubit som är ca 2cm tjock, 10*20cm. Ska gå ut 4 fästen ur detta.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Någon som kan tipsa om var man få saker frästa? Behöver 4 fästen gjorda, helst i alu.
Finns ju en smed i infarten till Habo som gjorde vänstergängade växelstag till min hoj. Han heter Dan tror jag :) tel 036-40888. Industrisvets AB. Orange kåk
Vet inte om han fräser smått finlir men man kan ju fråga. Hade en hel del maskiner där och jobbade nog 15 h/dag :rolleyes:
 
Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Finns ju en smed i infarten till Habo som gjorde vänstergängade växelstag till min hoj. Han heter Dan tror jag :) tel 036-40888. Industrisvets AB. Orange kåk
Vet inte om han fräser smått finlir men man kan ju fråga. Hade en hel del maskiner där och jobbade nog 15 h/dag :rolleyes:

Just det, tack! Hade glömt han, hade mkt hjälp av han för ca 12 år sen, dels i jobbet och med delar till ett wankelbygge. Japp, han jobbar mkt.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Kollar frakt på ett vettigt från England nu. Gruppköp?

Blev inget gruppköp eller de kanske fortfarande är under fundering (saknas finans för just nu) ?!

Själv högg ja ett ställ av Toyman som han rear ut för halva priset. De som han hade till hojarna på MC mässan.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Nej, det blev inget gruppköp :( Jag och Goffe har också bokat oss var sina Maltek av Toyman. De är ju erkänt bra och Tony tar dem till Jkpg i påsk :)
Hade iof varit fint med ett stöd gångna helgen när jag drog crossen 50 mil på kärra. Dubbdäck står inte stadigt på plåtflak...

Fyra timmar arbete kvar sen två v ledigt :banana
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Jepp ja synkade upp med honom på mässan som man ändå vet att man kommer gå på. :hihi

Njä de låter inte som den mest stabila frakten, oh ledigt de e nice två veckor med. Antar de var skidresa som gällde då ?
 

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Ort
Jönköping
Hoj
Ingen för tillfället
Gött, åker till Sälen på lördag också, en vecka. Fyra pers, snowboard på tre av oss och en bulle i ugnen på den fjärde hehe
Tar sikte på Östra Tandådalen och Hundfjället (plus en dag i Trysil)
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top