Sketsnack/Allmänt tjöt

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Då va mc mässan avklarad.... Stog nått om mässpris på RSV4R för 99.900kr vet dock inte om det va en 2011 eller 12a eller varför den va så billig.... I övrigt inte mycket att ha kändes som att jag lika gärna kunde varit hemma....
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Då va mc mässan avklarad.... Stog nått om mässpris på RSV4R för 99.900kr vet dock inte om det va en 2011 eller 12a eller varför den va så billig.... I övrigt inte mycket att ha kändes som att jag lika gärna kunde varit hemma....

Menar du på nyhetsfronten, tillbehörsfronten eller alla fronter? Vad sökte du som du inte kunde finna?
Har höga förväntningar på morgondagen :hej
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
beror ju på vad du är ute eftersåklart men hela fronten som jag tyckte... inga kanonpriser eller det jag sökte till vettigt pris...
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
beror ju på vad du är ute eftersåklart men hela fronten som jag tyckte... inga kanonpriser eller det jag sökte till vettigt pris...

Ok, Ska prova ut ett nytt skinnställ är planen. Får försöka pruta om de inte kommit ner i pris, förra gången såg det ut att vara ok iaf. Tur man har en telefon med internet ;)
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Själv är man peppad, inget speciellt man är ute efter förutom möjligen ett par stövlar.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Raven. Mc proffsen har massa rea också. Blandannat stövlar. Dom såljer även shoei hjälmar för under 3000...
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Raven. Mc proffsen har massa rea också. Bland annat stövlar. Dom säljer även shoei hjälmar för under 3000...

Mjo men gällande Shoei hjälm är de bara en speciell ja är ute efter, Shoei X-spirite II Kagayama TC-2.
Och har kollat på MC-proffs gällande stövlar och dom har itne den modellen av TCX ja är ute efter R-S2:an.

Så vi får se vart man hamnar.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Fyfaan vad feta 690 Smc-r är eller :yoparty Suttit å surfat lite nu några dagar å kikat. Vill ha begäret är stooort. Hoppas det är kul att åka r1 till våren annars kanske den inte är kvar så länge :rolleyes:

Vad är skillnad på 690 smc och 690 smc-r? Är det någon skillnad alls?
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Fyfaan vad feta 690 Smc-r är eller :yoparty Suttit å surfat lite nu några dagar å kikat. Vill ha begäret är stooort. Hoppas det är kul att åka r1 till våren annars kanske den inte är kvar så länge :rolleyes:

Vad är skillnad på 690 smc och 690 smc-r? Är det någon skillnad alls?

Du måste mogna in i det här med ktm:hihi Det tar minst en säsong på r1. Kör lite bana med den, det är bland det bästa jag gjort. Boka in smc på anderstorp.

Hemma efter heldag med mässa. Trött i benen. Hittade inget skinn som satt bra. För fet:död
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Aa ska såklart köra lite bana. Det blir ingen smc på Anderstorp iår. Tydligen bara Gotland, knutstorp och rudskogen om jag minns rätt :/
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Bah, fasen oxo, ser ut att få bli Kinnekulle eller Knutstorp i år då för egen del. Om man inte skulle ta 4-dagars på Kemora. :hihi
 

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
TDM 850 -99
Du måste mogna in i det här med ktm:hihi Det tar minst en säsong på r1. Kör lite bana med den, det är bland det bästa jag gjort. Boka in smc på anderstorp.

Hemma efter heldag med mässa. Trött i benen. Hittade inget skinn som satt bra. För fet:död

kom igen bullen, du är i form! ........rund är en form
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Enligt utsago ska de finnas en plogad bana om de nu är intressant, men annars kanske du vill ha mycket snö för ev grepp utan dubb? :hihi
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Aa de va lite snö. Minst en plogad banan iallafall. Skitkul å köra. Massa bilar, 4hjulingar, cross å någon som åkte skidor efter typ fallskärm eller vad de heter :tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Motherf...! :4skrika :huvet

Hade verkligen ställt in mig på att åka och köpa den där Dodgen men idag försvann den från handlarens hemsida och Blocket. Lär knappast vara bara för att jag skickade in en mailförfrågan om den :(

Får en Skoda Superb kombi -10 eller en XC70 -07 för samma pengar och även om det kanske hade varit ett smartare val så lockar de inte alls. It doesn't move me at all
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top