Sketsnack/Allmänt tjöt

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Vad gäller skoda kroken kan man köpa insatsen till nyckeln man lossar en liten låsning och så knackar man ur hela axeln och byter ut till nya friska grejjer..... om jag kollade rätt i etkan kostar låscyl med axel 170kr... Men jag måste ha regnr för att va 100%
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Vad gör ni andra i kväll? Här tänder jag grillen. En Creamy Coleslaw står och gottar till sig i kylen :)
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Hmm tjejen tänka baka lite så jag funderar på att trotsa regnet och dra och köra cross nu. Lär ju bli blött å sketigt :banana
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Yippen: vad tror du om att borsta rent och smörja upp? På med 5.56 innan, borsta, smörj..

Jag jobbar för fullt på det. Skulle behöva leta fram en bättre borste dock.

Vad gäller skoda kroken kan man köpa insatsen till nyckeln man lossar en liten låsning och så knackar man ur hela axeln och byter ut till nya friska grejjer..... om jag kollade rätt i etkan kostar låscyl med axel 170kr... Men jag måste ha regnr för att va 100%

Det vore ju det ultimata. Ska ner på Atteviks imorgon med kroken och se vad dom säger.

Sicket jobb för en krok man använder nån gång om året..
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Vad gör ni andra i kväll? Här tänder jag grillen. En Creamy Coleslaw står och gottar till sig i kylen :)

Inte planerat så långt.. lätt uttråkad då man inte riktigt kan meka med cyklarna och definitivt inte åka med dom.. :D
Måste ha en uteplats med tak innan de ens tåls att grillas i detta väder...

Hmm tjejen tänka baka lite så jag funderar på att trotsa regnet och dra och köra cross nu. Lär ju bli blött å sketigt :banana

NMK var visst stängt idag men HMK var öppet. Mattias (Nitro.se) och kusin skulle dit idag...
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Ja imorgon har vi stängt men idag är det öppet till 15 så du hinner ju så sett... Annars är det måndag som gäller !
 

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
TDM 850 -99
planlöst.......

funderar på att äta upp k-mans mat, dricka upp hans öl och låna kedjenitaren. jag är lycklig om jag lyckas med en av
dom. Alternativt äta nybakt hos Biddaren
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
NMK var visst stängt idag men HMK var öppet. Mattias (Nitro.se) och kusin skulle dit idag...

Jupp körde på HMK och kom naturligt vis när Mattias och din(?) kusin skulle hem så byte bara ett par ord. Körde ett varv bara för sanden var ju som kvivksand. Körd ut med e4an sen istället ;) Imon blir det Lingonbanan iallafall ;)


planlöst.......

Alternativt äta nybakt hos Biddaren

Fanns muffins och bullar å jävlar vad gott de va :tungan
 

krawe

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2007
Ort
oskarshamn
Hoj
Ktm 660 -04, Yamaha xs 400 Bobber
Varför visas inte min visningsbild när man skriver ett inlägg, den e ju pheeeet !! :fyllisar
 

Hell_ON_Damn_A

Ny medlem
Gick med
10 Sep 2010
Ort
Norrahammar
Hoj
00, Honda, 929
Hej Kman, Goffe och ni andra som var med för ja vad ska vi säga ett par år sedan. Jag är tillbaka i forumet igen =)
(fd GiXXeN):yoparty
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top