Sketsnack/Allmänt tjöt

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Läste på nyheterna att Youtube nu är hotat av FB video som stället med filmer. Garanterat för att FB är tillgängligare.
Nog om detta! På torsdag och fredag (valborg) är det dags för Mantorp med actionpics!!! :banana
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Det som är bra med fejjan är ju att man kan dela med sig och se andras bilder typ som man inte lära göra någon annanstans :D Typ som wicknertz ducktales edition som du garanterat undrar vad det handlar om nu raven :rolleyes: Och sen så skulle man ju aldrig få reda på om någon var gravid utan fejsbok hahaha :tungan
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Just ja thx for the heads up, fundera på att kika ner en sväng och kolla rejset... fota lite med, passa på och testa nya 55-300 objektivet. :D
 

HDSash

Ny medlem
Gick med
15 May 2013
Ort
Jönköping
Hoj
zx6r
Hoppas vädret håller någorlunda kvalité under helgen, kan det hända att vissa race blir inställda pga för mkt regn? Jag bifogar schemat Annars har man MotoGP att se på, forza Rossi! :)
 

Bifogat

  • Inbjudan_TR_Roadracing.pdf
    95.4 KB · Visningar: 106

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Jag och lerutis åker upp mot mantorp imorgon vid 8 tiden. Någon mer som vill följa på? Vi åker bil:tummenupp
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Jag och lerutis åker upp mot mantorp imorgon vid 8 tiden. Någon mer som vill följa på? Vi åker bil:tummenupp

Läste fel först, trodde ni skulle till Anderstorp, men ser sen att de va Mantorp och Actionpics dagarna, busy för egen del i morgon med mera bläck på kroppen annars hade man hakat på. :tummenupp
 

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Habo
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
Det är med sorg jag måste meddela att mina gamla Alpinestars SM-X-stövlar eftet lång och trogen tjänst (köpte dem begagnade för 11 år sedan) numera hänger ihop med silvertejp. Premiärhelgen med SMC blev för mycket för dem.

Någon här som kör med SIDI? Verkar vara stabila grejer och får höga betyg i alla tester. Höftade iväg en beställning på ett par ny Vertigo som säljs ut för 1750 kr, känns som ett bra pris. Nu är det hög tid att hitta ett bra skinnställ som matchar.

ImageUploadedByTapatalk1430890990.691336.jpg
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag har också haft Sidi i över tio år. Alpinestars och många andra är för smala för mig. Senaste paret är ett par englandsimporterade blåa Sidi ST / Stealth för att de är smidigast att knäppa. Klarar inte de pilliga små snörena, och blåa säljs inte i Svedala

Sidi-ST.jpg
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Någon här som kör med SIDI? Verkar vara stabila grejer och får höga betyg i alla tester. Höftade iväg en beställning på ett par ny Vertigo som säljs ut för 1750 kr, känns som ett bra pris. Nu är det hög tid att hitta ett bra skinnställ som matchar.
View attachment 419267

Kört med precis ett par likadana i 4-5 år nu, helt klart bra stövlar och de är som K-man säger dom andra hr ainte funkat för mig heller då dom är för smala. Har slitit ut dessa nu och står i valet och kvalet med att köpa nått liknande K.man har fast i annan färg eller ett par TCX R-S2 eller vad dom heter.

pd32re.jpg
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Var på bilprovningen i morse med hojen, gick igenom utan problem eller ja utan större problem. besiktningsmannen tyckte den lät lite mycket när ja körde in den i hallen, frågade om de var org. system och de är de ju, konstaterade att man varit på bana ett par ggr med den och de är 95dB gräns där så bör inte vara några problem. Men han tyckte vi skulle köra en kontroll för skoj skull, visst var de så att de inte var några problem.

blir nog värre när ja väl har på nya systemet... :yoparty :hihi
 

jockesurf

Old school racing
Gick med
22 Nov 2004
Ort
Habo
Hoj
Suzuki GSXR-1000 K2
Gott Rav3n, ska in med suzukin med inom 2v, men hoppas att även den går igenom fint. Lika bra att vänta med Leo Vince-dämparen till både besiktning och nästa SMC på kinnekulle är avklarad.

Sidi-stövlarna satt som en smäck. Nu väntat jag bara på leverans från Lelles på Daineseställ och bröstskydd
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top