Bankörningar

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Finns det ingen bana, stor eller go-kart, som man kan hyra en lördag eller söndag för att köra på om man är ett gäng?
Har hört att en storbana med ambulans kostar ca 50000 att hyra. Varierar förstås mellan banorna. Jag har varit på nån sån privat dag med öppen depå. Helnajs. Lite ont om flaggvakter såna dar bara...

Anderstorp på tisadg:
K-Man
Rudi
Cliftabiff
Goffe
Teamy
Lerutis
Jensen
 
Last edited:

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Har hört att en storbana med ambulans kostar ca 50000 att hyra. Varierar förstås mellan banorna. Jag har varit på nån sån privat dag med öppen depå. Helnajs. Lite ont om flaggvakter såna dar bara...

Anderstorp på tisadg:
K-Man
Rudi
Cliftabiff
Goffe
Teamy
Lerutis

Lägg till mig på listan med (om vädret är ok!) Jag gillar att stå i depån och vänta! :tummenupp:D
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
E det någon som har ett lite bättre objektiv som kan tänka sig att låna ut på tisdag. Jag det köpte en systemkamera kanon o jag fick med det lilla objektivt 18-55 mm. Det blir inga närbilder med det. O så klart om nåt händer med det så står jag för det
 

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Grimstorp
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Fan att man ska va på annan ort å jobba i nästa vecka. Är sugen på å testa bana med smtn. Jaja, får la blir till nästa säsong istället :)
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Jag och polaren dyker också upp:)
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
E det någon som har ett lite bättre objektiv som kan tänka sig att låna ut på tisdag. Jag det köpte en systemkamera kanon o jag fick med det lilla objektivt 18-55 mm. Det blir inga närbilder med det. O så klart om nåt händer med det så står jag för det

Ska du bara kolla? Ja kanske hänger på med såfall och spanar lite ;)
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
Jodå de kan jag nog göra. Vilken tid såfall?

om vi åker upp med tom kärra så åker vi vid halv fyr,. 15.30 från mig/torpa. o det lutar åt at vi åker tomhänta dit. ska kolla mer med goffe o lerutis. dom flesta tror jag vill köra hoj dit.

e det nåt så kan du nå mig på 0704835581
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
om vi åker upp med tom kärra så åker vi vid halv fyr,. 15.30 från mig/torpa. o det lutar åt at vi åker tomhänta dit. ska kolla mer med goffe o lerutis. dom flesta tror jag vill köra hoj dit.

e det nåt så kan du nå mig på 0704835581

Jag kör gärna ner :) så blir i ett gäng som samkör är det nice
 

lerutis

Ny medlem
Gick med
23 May 2012
Ort
STOCKHOLM
Hoj
Tuono 2014
Kan nog hinna om jag hetsar på jobbet :)

När är det samling på Anderstorp? Jobbar egentligen till 16:00 och har gått tidigt rätt mycket nu :D

*edit*

Såg att det är förar möte 16:45. Då klarar vi ju oss om vi inte riktigt kommer iväg 15:30.
 
Last edited by a moderator:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
E4an, vik av skillingaryd/152an.

Hojen är redo. Däck - ok. Bes - ok
Ska bli kul detta!
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Mitt framdäck sjunger på sista versen, bara det är torrt så!
Jag har några beg liggandes hemma om du vill ha. Jag funderar på att byta mitt fram idag. Kom över om du vill så kanske vi kan lägga på nåt bättre på din med

Såg att det är förar möte 16:45. Då klarar vi ju oss om vi inte riktigt kommer iväg 15:30.
Tar ca 45 minuter ner på hoj + tid för tankning i Anderstorp så det är lagom att dra 15.30. Tar lite tid att 'köpa biljett' i depån också.

Goffe: Gott att hojen gick igenom :tummenupp
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Försöker lura med mig Jimmy med kamera i högsta hugg imorn, han verkar inte omöjlig! :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top