Bankörningar

Danne

Medlem i PickenOutlaws
Gick med
29 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
Yamaha R1 -16 KTM SX-F 250 -13
Någon som ska å gasa på Bikeweek på Gelleråsen på måndag å tisdag?
Kör du KTM åker du gratis (begränsade platser dok)
http://www.ktm.com/se/news-events/n...-detta-ktm-bjuder-paa-gratis-bankoerning.html

Jag puttrar upp på söndag kväll.

Japp vi är några som skall upp härifrån, lastar nog lastbilen under lördagen för att åka uppåt på söndagen någon gång.

Bättre o pynta för att köra Yamaha :)

Vi får hoppas på bra väder bara.
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Nån som ska åka på anderstorp den 6 augusti:)
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Heldag den 6e?
Åker tyvärr till jobbet då, 29 blir det kväll på torpet för mej.
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Heldag den 6e?
Åker tyvärr till jobbet då, 29 blir det kväll på torpet för mej.

Japp hel dag hade behövt Nån som kunde visa en snabbast väg runt banan har ju bara kört där en kvälls körning innan med turbo Busan men tar med banhojen istället :)förhoppnings vis mindre powerwheelis:tummenupp
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jobb utan möjlighet till ledighet. :( Vilka är det som håller i det, kostnad och vad ska du göra på långrakan när du inte kan göra fräna powerwheelies??:)
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Jobb utan möjlighet till ledighet. :( Vilka är det som håller i det, kostnad och vad ska du göra på långrakan när du inte kan göra fräna powerwheelies??:)

Det är fiver som håller i det kostar 1400 kr.
Får väl vila mig i form på flygrakan:va
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Jag är ledig men banåkningsbudgeten är lite ansträngd och bakdäcket är slut efter Bikeweek. Hade det varit Mantorp så kanske...
Siktar mer mot nästa kvällskörning på Anderstorp. Annars får jag väl åka med som coach och däckvärmarpårullare :)
 
Last edited:

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Jag är ledig men banåkningsbudgeten är lite ansträngd och bakdäcket är slut efter Bikeweek. Hade det varit Mantorp så kanske...
Siktar mer mot nästa kvällskörning på Anderstorp. Annars får jag väl åka med som coach och däckvärmarpårullare :)

Det hade varit trevligt:tummenupp
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Det blev åkning från 9 till 1130 sen kom regnet men fick låna ett par regndäck och det var intressant att prova i skyfallet.
Lite tider blev det allt 1,54 i torrt och 2,03 i skyfallet:tummenupp
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Kvällskörning på Anderstorp nu på tisdag den 14:e

Som vanligt mellan 17-20. Förarmöte i depån 16.45
Pris 500 kr betalas pp (de tar kort)

Jag försöker åka neråt med hojen på släp kl 15. Inte säkert att jag har tömt kärran då så ev får jag hoja ner. Då kan man åka vid 15.30
 

Eskil

Ny medlem
Gick med
8 Aug 2007
Ort
Bankeryd
Hoj
-04, Kawasaki ZX10R
Jag ämnar åka ner, har ett stort sug efter tillökning o lite åka i sommar:tungan

Dela kärra ner kanske? Kan höras av under måndagen.
 

crazy skåning

SBK #46
Gick med
23 Aug 2008
Ort
vetlanda
Hoj
vtr sp1 (såld) och en husa busa 650 (såld) ktm 660 smc (såld) yamaha yzf r1 turbo (såld) hayabusa turbo ala mums mums (Såld) Suzuki Gsxr 1000 k9 banhoj och en Suzuki Rmz 450
Hojen lastad och klar bli nog en toppen dag imorgon:tummenupp
 

Jensen

Pickenoutlaws. Dom känner mig va!
Gick med
28 Jul 2004
Ort
Skillingaryd
Hoj
KTM 690 SMC-R & KTM 150 SX
Har ju blivit allt för lite ban-åka i år så jag tar mig nog till torpet en sväng i eftermiddag :) Ser ju ut att bli kanon väder med!
 

Shrimp

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2011
Ort
Jönköping
Hoj
Honda CBR 600F4
Funderar på att åka ner och kolla på er när ni flänger runt på banan. Har aldrig kört bana och antar att man skulle vara farlig och mest i vägen för er andra om man inte kört innan.

Får bli någon SMC kurs först :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top