Bankörningar

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Körde KTM 660 på Sviestad och Gotland Ring utan problem (i mitt motionärstempo)
Med motard skulle jag vilja öra på Höljes Motorbana, där kommer din 450 till sin rätt! Grymt kul layout.
 
Last edited:

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
ImageUploadedByTapatalk1391623293.168922.jpgImageUploadedByTapatalk1391623302.759462.jpg
Finns tid, pengar och att hojen är klar så står dessa 2 på schemat.
Rudskogen och Mantorp.
Annars blir det Anderstorp, Falkenberg och Kinnekulle.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Låter nice, tyvärr har ju hondan bara 5 växlar. Men drevar men den någorlunda så går det ju få lite fart på den också :) Hur fungerar det med att köra oreggat? Måste man ha licens då?
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Ingen som ska köra en heldag 1 juli på Gelleråsen? Ruskigt sugen på att boka. Men lite halvsegt att åka upp själv.. Får iallafall hem hjul om ca 2 veckor. Har nog bestämt mig då om det inte är försent.
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Verkar som de eventet som hålls på Gelleråsen den 1/7 är de de ok att köra oreggat även utan licens enligt arrangör:

Du behöver varken körkort eller licens för att köra hoj på bana! Dock får man säga till om båda saknas så en instruktör kan åka efter ett par varv för att se till att man har dom grundläggande kunskaperna vad gäller motorcykelkörning!!!

Ingen som ska köra en heldag 1 juli på Gelleråsen? Ruskigt sugen på att boka. Men lite halvsegt att åka upp själv.. Får iallafall hem hjul om ca 2 veckor. Har nog bestämt mig då om det inte är försent.

Kan suga på den med och kolla med ledighet så kan man haka på om ekonomi och tiden funkar. :tummenupp
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Mjo den 1/7 verkar vara ok utan licens iallafall. Hade turen med mig också denna gången så är faktiskt ledig då :) Ska bara få hem hjulen innan man bestämmer sig för något :)
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Det är 5mån kvar kan du inte spara ihop till en bandag och ta en dags semester när du har 5mån på dig kanske du inte ska åka mc... Ur med tummen BOKA och se till att du verkligen ÅKER DIT!
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tur du finns och kan sprida lite solsken på en mulen vinterdag... :tummenupp

Kanske inte hänger så mycket på ekonomin snarare än vad som kan ligga i planeringen.
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Ingen som ska köra en heldag 1 juli på Gelleråsen? Ruskigt sugen på att boka. Men lite halvsegt att åka upp själv.. Får iallafall hem hjul om ca 2 veckor. Har nog bestämt mig då om det inte är försent.

Kollar upp om jag är hemma, hänger gärna på!
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Tur du finns och kan sprida lite solsken på en mulen vinterdag... :tummenupp

Kanske inte hänger så mycket på ekonomin snarare än vad som kan ligga i planeringen.

Du har sagt att du ska åka på bandag sålänge jag har hängt på SH, få tummen ur röven åk på en bandag så ska jag sluta hacka på dig det lovar jag! Men fram tills dess... Vad tusan kan du ha planerat om 5mån? INGET
 

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Beror väl på hur semestern ser ut men i morgon har ja besked om de så ska ja boka in mig direkt den 1/7 så får man hoppas på att fler hakar på.
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Jag kollar vilka bandagar jag ska åka på sen KRÄVER jag semester dom dagar/veckorna bandagarna ligger på.... Arbetsgivaren kan inte neka dig semester dom dagarna om du kommer tillräckligt långt i förväg..
 

Danne_Smedjan

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2008
Ort
Tenhult
Hoj
RSV 1000 Factory -04
Jag har tänkt köra på Kinnekulle 3-4 maj med SMC. Någon mer som går i samma tankar?
Det är en lördag och söndag, kan knappt bli en bättre start på en ruskigt bra sommar?!
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Jag kollar vilka bandagar jag ska åka på sen KRÄVER jag semester dom dagar/veckorna bandagarna ligger på.... Arbetsgivaren kan inte neka dig semester dom dagarna om du kommer tillräckligt långt i förväg..

Du 'glömde' kräva semester när det var bandag på Falken förra året.. (Enda bandagen för mej förra året)
Hoppas vi (många av oss) träffas på bandagar i år, skitkul! Speciellt när man kör som jag, inte är snabbast och har möjlighet att utvecklas.

Raven: Goffen har en poäng, se till att komma ut på bana, du har helt rätt hoj för det. Hur kul som helst!
 
Last edited:

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Ort
Huskvarna
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Då så var man anmäld och betald till den 1/7 på Gelleråsen tog box plats när man ändå höll på, slipper man köa med hojen inför besiktning m.m.

Ni andra som ska dit kan ju hojta till så kan man bli placerade tillsammans.

:tummenupp
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Applåder!
Fan va gott Raven! Hör av mej till dej om jag kan hänga på.
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Japp ett stort steg är taget nu är det bara steget kvar att dyka upp och köra bandagen med sen är saken biff ! Se nu till att ta bort annonsen med !
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Då så var man anmäld och betald till den 1/7 på Gelleråsen tog box plats när man ändå höll på, slipper man köa med hojen inför besiktning m.m.

Ni andra som ska dit kan ju hojta till så kan man bli placerade tillsammans.

:tummenupp

Vilken tid hade du tänkt att åka? Kvällen innan eller jätte tidigt på morgonen? Jag får väl med ta att boka då :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top