Köp/Sälj/Byt/Skänk/Sökes/Upphittat

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Får man fråga vad era kostnad?
Jag fick mitt av farsan. Han tyckte att det var för kallt i stretchen. Jag tycker att det är för varmt. Lite olika körstil oss emellan :D
Tror det låg på runt 10 nytt.

Mitt blåa raceställ, perforerat och känguruskinn, köpte jag beggat för 2500 kr.

Helställ är skönast i fosterställning (på hojen) men osmidigt om man ska gå omkring. Stor puckel är ett elände om man sitter o fikar men skönt rent aerodynamiskt (stadigare hjälm).
Ett riktigt raceställ är ju sytt för fosterställning. Står du raklång ska du få kameltå/ljusare röst. De brukar ibland sakna fickor. Svart är varmt i solen

Jag använder faktiskt alla mina ställ beroende på omständigheter. Temperatur eller om man vill kunna zippa av jackan så du får inte köpa nåt av mig. Sorry

FrysenRobban har ett skrapat svart/neongult Dainese till salu. Det får du nog rätt billigt
 
Last edited:

R1Lillen

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Aug 2003
Ort
Eksjö
Hoj
R1-98 polka som ny,R1-15
Kåpor till r1 07-08 lite små repor det fattas någon kåpa från ett helt set 1000:-
Ljuddämpare r1-98 vance o hines 500:-
Begagnade racedäck 400-600/st
Kraschade r6 08-12 kåpor 200:-\st
 

PåsenRacing

Ready to Race
Gick med
27 Jun 2010
Ort
Grimstorp
Hoj
KTM 690 SMC-R 2013
Sökes - Begagnade LeoVince, Acra, Wings ljuddämpare passande KTM 990SMT, 990SMR, 950SM och 950/990 Adventure (Tror det ska vara samma på alla)


Säljes - Givi Wingrack med 2 hårda väskor passande Honda cbr1100xx Blackbird (alla modeller) saknas monteringsstas och toppbox, väskorna lite slitna men i fullt användbart skick.
Pris: 1200:- eller bud, finns i Nässjö och skickas EJ.
 
Last edited:

Mats G

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Huskvarna
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 690 SMC -09
Önskas låna:

Är det nån av er som har en uppsättning verktyg för att lossa svingen på en Gixxer K7, som kan tänkas lånas ut vid ett par tillfällen? Ska ha bort svingen för lite rengöring/översyn/lackfix, så den ska lossas nu snart och skruvas tillbaks igen om nån månad eller så.
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Är det nån av er som har en uppsättning verktyg för att lossa svingen på en Gixxer K7, som kan tänkas lånas ut vid ett par tillfällen? Ska ha bort svingen för lite rengöring/översyn/lackfix, så den ska lossas nu snart och skruvas tillbaks igen om nån månad eller så.
Är det specialverktyg för muttern på svingaxeln kanske? Sånt har inte jag men de kostar 200 kr på ebay inkl frakt. Ska vi dela på ett?
http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GS...87?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4609ffae63

Jag borde väl iof klura på det själv då jag ska ur med hela motorn ur min hoj i vinter, och den hänger nog också på svingaxeln :(
Verkar gå åt fler såna verktyg då...
 
Last edited:

Mats G

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Huskvarna
Hoj
Suzuki GSX-R 1000 K7, KTM 690 SMC -09
Är det specialverktyg för muttern på svingaxeln kanske? Sånt har inte jag men de kostar 200 kr på ebay inkl frakt. Ska vi dela på ett?
http://www.ebay.co.uk/itm/SUZUKI-GS...87?pt=UK_Motorcycle_Parts&hash=item4609ffae63

Jag borde väl iof klura på det själv då jag ska ur med hela motorn ur min hoj i vinter, och den hänger nog också på svingaxeln :(
Verkar gå åt fler såna verktyg då...

Precis ett sånt var det jag var ute efter. Jag har redan gjort stöd att ställa hojen på när svingen ska bort, så jag kan väl lika gärna starta upp fräsen och tillverka mig ett verktyg också... ;) Tänkte mest att det var smidigt om nån redan hade ett. Du får gärna låna både verktyg och fäste när jag är klar sen, om det nu ser likadant ut på K5 som på K7 förstås...
 

Tailgunner

Ny medlem
Gick med
23 Mar 2012
Ort
Jönköping
Hoj
TDM 850 -99
Hej,

är det någon som har skruvdubb liggandes till två däck ? det är apbråttom eftersom jag vill åka imorgon :)

jag kan köpa nya till den som har om "de hade tänkt att användas"

/Tailgunner
 

K-Man

Legenden
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
S1000XR
Har du sålt en varan?

8296.jpg
 

m sundeborn

Medlem
Gick med
16 Sep 2011
Ort
Tranås
Hoj
-03 Suzuki SV1000s
Köpes:
MC-handskar till tjejen. (typ storlek S eller 6-7 kanske) ev. även stövlar i storlek 37/38.
Hon kan tänka sig sälja sina stövlar storlek 37 (då de är lite försmå). svarta diador? med lite rött på.
 

B.A.D.D

Blå rökare
Gick med
28 Jun 2008
Ort
Jönsköping
Hoj
Yamaha RD500
Nått helt OT kanske men ingen som har en M62B44 liggandes lr vet nån som kan ha? Skulle funka med M60B40 åxå.. gärna komplett med boxar... Och för er som inte vet vad det är så letar jag efter en BMW 4.4l V8 lr en 4.0L V8. Från en BMW 540 lr BMW 740...
 

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Ort
Skövde
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Nått helt OT kanske men ingen som har en M62B44 liggandes lr vet nån som kan ha? Skulle funka med M60B40 åxå.. gärna komplett med boxar... Och för er som inte vet vad det är så letar jag efter en BMW 4.4l V8 lr en 4.0L V8. Från en BMW 540 lr BMW 740...

Yellowtrading tror jag dem heter, dem fick in en 4,4 förra året. Vet inte om dem har kvar den. Regnr som startar med UGN.
 

E.Bulén

Gudomlig sporthojare
Gick med
11 Jul 2008
Ort
kraftfullt
Hoj
brittisk trepip
Jag har holeshot tearoffs till scottbrillor som blivit liggande och tänkte slänga. Har en rulle film med.

Någon som är intresserad mer än papperskorgen?
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top