Bikedagar.. Vilka ska dit?

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Tänkte jag skulle kolla upp lite vilka eller hur många från sh som skal ta sig till bike dagar i trollhättan i heligen:) Själv ska jag dit:tummenupp kolla om jag hittar mig ett par nya handskar. Kankse en ny hjälm me:yoparty
 

Rydsson

lev nu, sen kan det vara försent...
Gick med
6 Jan 2011
Ort
uddevalla
Hoj
honda hornet 900
Ja tänkte oxå glida dit och kolla om man kan fynda lite nya kläder?... hoppas på bra väder:tungan
 

K B

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Feb 2008
Ort
Långt bort
Hoj
CBR900RR -92, CBR 900RR -92 Turbo, K5 Turbo, 7/11 Turbo, CBR1000RR SC59
Bor man redan här så är det klart man går dit. Behöver ny hjälm så det är ju perfekt också :)
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Bor man redan här så är det klart man går dit. Behöver ny hjälm så det är ju perfekt också :)

är själv från thn från början men bor numera i skövde... självklart missar jag inte bike dagarna:tummenupp vädret får vi hoppas vi har me oss bara.. tror det e rätt bra chanser till lite sol i heligen:yoparty
 

Attitude

Ny medlem
Gick med
12 Mar 2012
Ort
Skara
Hoj
2008, Suzuki Intruder C1800
är själv från thn från början men bor numera i skövde... självklart missar jag inte bike dagarna:tummenupp vädret får vi hoppas vi har me oss bara.. tror det e rätt bra chanser till lite sol i heligen:yoparty

Åker du hoj eller bil? Funderar själv på åka dit.. Helst hoj då om sambons pappa går med på det :)
 

Xtrm

Ninja
Gick med
22 May 2007
Ort
Mld
Hoj
Kawasaki ZX-636R 2004, Kawasaki ZX-6R 1999, Honda "Bobber" 400CB 1983, Yamaha YZF426 2001, Minimoto "Sport" 49cc
Jag ska dit, dock utan mc ser det ut som just nu... :huvet Såg att snubben i stuntshowen fått ställa in pga skada och blir ersatt av nån annan. Kass på namn dock...
 

Nicco

hojstyling.se
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Karlstad
Hoj
Ducati HyMo 821 -13
Allt hänger på vädret. Är solen där är jag där. Eller rättare sagt är regnet där är jag INTE där.
 

Dagby

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2011
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki Gsr 600.Honda Fmx 650 -05
Jag ska dit och uppemot 9 cyklar till från Lidköping. Vi samlas vid arenan kl 11, vore kul om ni tog vägen förbi? :)
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
låter kanon ju fler vi blir desto roligare:tummenupp jag körde ner min mc idag i regnet till thn:banana drog på mig ett regn ställ bara över skinnstället gick kanoners:D jag kommer va där över hela heligen åker imorn men måste ha med mig barnen då min sambo dratt på spa weekend så därför jag fick köra ner mc:n idag så jag får me mig barnen imorn... annars hadde det vart j__igt roligt o åkt ner ett gäng.. Men det finns ju fler här som åker verkar det som o lidköping arena e ju en bra samlingspunkt för alla:rock
 

Dagby

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2011
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki Gsr 600.Honda Fmx 650 -05
Jag ska dit och uppemot 9 cyklar till från Lidköping. Vi samlas vid arenan kl 11, vore kul om ni tog vägen förbi? :)

låter kanon ju fler vi blir desto roligare:tummenupp jag körde ner min mc idag i regnet till thn:banana drog på mig ett regn ställ bara över skinnstället gick kanoners:D jag kommer va där över hela heligen åker imorn men måste ha med mig barnen då min sambo dratt på spa weekend så därför jag fick köra ner mc:n idag så jag får me mig barnen imorn... annars hadde det vart j__igt roligt o åkt ner ett gäng.. Men det finns ju fler här som åker verkar det som o lidköping arena e ju en bra samlingspunkt för alla:rock

Glömde att säga att vi åker på lördagen! Okej synd att du inte kunde hänga med.
När är stunt showen? :)
Vore kul om någon annan åker med
 

Birdy_81

Ac-fyllning Utföres Billigt
Gick med
2 Jul 2011
Ort
falköping
Hoj
suzuki bandit 1200 99
vilket datum är det? och dag? ... anatr att du menar villas arena vid donken? .... om det passar med datum och tid kanske vi kan komma 3 från falköping med
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Glömde att säga att vi åker på lördagen! Okej synd att du inte kunde hänga med.
När är stunt showen? :)
Vore kul om någon annan åker med

ja det va synd... stunt showen förra året körde dom både på lördagen o söndagen men det va samma kille begge dagarna. en kille från gävle tror jag han va... va helt ok. i år har jag faktiskt ingen koll på vem som kör men som nån annan tidigare skrev så va showen inställd men att dom tagit in nån annan.. men annars så kör dom en gång per dag. har dom jort tidigare i allafall.länkar senaste showen om ingen sett den vädret va me oss förra året i allafall:tummenupp

http://www.youtube.com/watch?v=4reu7gNaW0Q
 

Dagby

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2011
Ort
Lidköping
Hoj
Suzuki Gsr 600.Honda Fmx 650 -05
vilket datum är det? och dag? ... anatr att du menar villas arena vid donken? .... om det passar med datum och tid kanske vi kan komma 3 från falköping med

Lördagen den 28 :p dvs. På lördag. Kl 11 från arenan vad donken. Vore väldigt kul om ni kunde komma!
 

Birdy_81

Ac-fyllning Utföres Billigt
Gick med
2 Jul 2011
Ort
falköping
Hoj
suzuki bandit 1200 99
ska kika lite på det :) ... problemet blir barnvakt ...kan inte lova något mvh
 

heliac

Låg komp sliter mindre
Gick med
3 Aug 2003
Ort
Dalsland
Hoj
Hayabusa Turbo
Jag tänkte åka ner och se om man kan hitta några nyblivna 2012 1000 kubiks ägare att avrätta på nån raka med min 10 år gamla r1:a :D
 

TCE

Kawasaki Z900RS
Gick med
8 May 2008
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki Z900RS
Jag tänkte åka ner och se om man kan hitta några nyblivna 2012 1000 kubiks ägare att avrätta på nån raka med min 10 år gamla r1:a :D

Har hört att Farbror blå skall ha en hel del kontroller i närområdet runt Trollhättan på Lördag utav någon märklig anledning :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top