REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 31 av 31
    Livs drömmare Qwertys avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Piaggio Liberty 2T
    Vi åkte ut hela gänget till en sommarstuga i skärgården, drack bärs bada och hade en trevlig kväll. Dagen efter hade vi hiphop kurs som alla deltog på. Sen åkte brudgummen wakeboard under dagen.
    Kul kväll utan förnedring.
    Nu med skägg...

Som man googlar får man svar Starstrikers avatar
    Reg.datum
    apr 2003
    Hoj
    BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
    Citat Ursprungligen postat av Qwerty Visa inlägg
    Vi åkte ut hela gänget till en sommarstuga i skärgården, drack bärs bada och hade en trevlig kväll. Dagen efter hade vi hiphop kurs som alla deltog på. Sen åkte brudgummen wakeboard under dagen.
    Kul kväll utan förnedring.
    Lät riktigt soft, förutom hiphop-kursen. Sådär skall en svensexa vara. inget trams och svinerier på stan.

Medlem korvgubbes avatar
    Reg.datum
    maj 2003
    Hoj
    Versys -08
    Citat Ursprungligen postat av Starstriker Visa inlägg
    Lät riktigt soft, förutom hiphop-kursen. Sådär skall en svensexa vara. inget trams och svinerier på stan.
    En vetenskaplig undersökning visar att det finns ett direkt linjärt samband mellan mängden förnedring på en svensexa och antalet snusande, tribaltatuerade kamphundsägare i umgängeskretsen.
    Citat Ursprungligen postat av Bazooka
    -"Om du inte har nåt relevant att komma med tycker jag du ska tiga, veta hut och faktiskt visa lite respekt.."
    Citat Ursprungligen postat av Stuff Visa inlägg
    Att förstå fenomenet och veta varför det uppstår är inte samma sak som att sympatisera med det.

Reg.datum
    apr 2003
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av korvgubbe Visa inlägg
    En vetenskaplig undersökning visar att det finns ett direkt linjärt samband mellan mängden förnedring på en svensexa och antalet snusande, tribaltatuerade kamphundsägare i umgängeskretsen.
    Jag är faktiskt inte så övertygad om det. Tror svensexa ala förnedring är ett storstadsfenomen.

(alltså inte landsort/förort där mysbyxor, tribaler och kamphundar figurerar)

Medlem korvgubbes avatar
    Reg.datum
    maj 2003
    Hoj
    Versys -08
    Jag är faktiskt inte så övertygad om det. Tror svensexa ala förnedring är ett storstadsfenomen.
    Framförallt verkar det vara vanligast i lite mer löst sammansatta umgängeskretsar.
    Citat Ursprungligen postat av Bazooka
    -"Om du inte har nåt relevant att komma med tycker jag du ska tiga, veta hut och faktiskt visa lite respekt.."
    Citat Ursprungligen postat av Stuff Visa inlägg
    Att förstå fenomenet och veta varför det uppstår är inte samma sak som att sympatisera med det.

Reg.datum
    apr 2003
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av korvgubbe Visa inlägg
    Framförallt verkar det vara vanligast i lite mer löst sammansatta umgängeskretsar.
    Så kan det nog vara. Jag skulle aldrig gå med på det. Nu har iofs mina polare säkert den goda smaken att inte dra med mig på sånt. Dessutom har jag inga planer på att gifta mig, så det är inget problem i nuläget

Blood Group: Red Biltmores avatar
    Reg.datum
    aug 2004
    Hoj
    R1 -06 50:th Aniv.
    Jag har en ganska tragikomisk svensexa i minnet från 2002...

Vi lyckades liksom aldrig få ihop en bra plan...
    Det började med ett ganska kul bortrövande från brudgummens sommarställe, där underskriven & en till iklädda militärkläder & damstrumpor över skallen slet upp honom ur sängen.
    I med en liter 7,5% öl till frukost & klädde honom i blommig klänning & fint smink.

Problemet var att han under borgseringen på en surfbräda ut till Sandhamn hade lyckats smita med sig mer bärs...& blev således helt dyngrak....

Vi tappade sedan bort honom, då han hade kopplat loss sig från båten & paddlat in själv, vi hittade honom sedan vid ett tjejgäng där han satt & masserade en efter en mot betalning i cigaretter. (företagsam kille)

Det urartade sedan rejält & han ringde gråtande en kompis som inte hade kunnat närvara & sa att det var den värsta dagen i hans liv...

Haha! ja jävlar!
    "Racing is life. Anything that happens before or after is just waiting." /Steve McQueen

"There´s nothing like a trail of blood to find your way back home"

Gränsfall BlöjRäserns avatar
    Reg.datum
    feb 2006
    Hoj
    Behövs inte
    Citat Ursprungligen postat av Agile Visa inlägg
    On T:

Jag har en vän som gifte sig lite "Ad hoc" i höstas så vi fick inte chansen att slänga en svensexa då. Nu tänkte vi göra det i efterhand FÖR ATT DET SKA VARA SÅ

Men lite tight med budget från flera håll, och hyfsat svårt med tid för honom då de är nyblivna småbarnsföräldrar också.

Tips på enkla roliga grejer??
    Erbjud er att vakta barnen så att föräldrarna kan gå ut och göra något en helg. Sedan är det bara att skaffa en limpa Marlboro och lära ungarna att röka!
    Citat Ursprungligen postat av Barf Visa inlägg
    When you're right, you're right and you're always right!

Äddsjail Agiles avatar
    Reg.datum
    jan 2006
    Hoj
    Frökens baby-twin! Men inte längre en race-sex
    Citat Ursprungligen postat av BlöjRäsern Visa inlägg
    Erbjud er att vakta barnen så att föräldrarna kan gå ut och göra något en helg. Sedan är det bara att skaffa en limpa Marlboro och lära ungarna att röka!
    Det hör till god ton när man är vänner

Dessutom är kotten för kortare event inga bekymmer eftersom "frun" (känns elt overkligt att våra vänner är gifta.. ) redan haft sin retroaktiva mö-hippo..

Tilläggas bör, om någon nu orkar fundera på bra förslag, att han inte är hojåkare eller så..
    Säljes till CBR600RR 03-06:

Racekåpor, fälgar, däck och lull-lull är sålt. Återstår gör nedan för gatåkaren som fukkat upp eller banåkaren med regbar hoj som vill sälja som gathoj eller kunna rulla väg ibland.

NYTT, oanvänt originalkåpset (rött/svart) (Bubbelplastskick, aldrig använt)

Omogen Madass_s avatar
    Reg.datum
    nov 2006
    Hoj
    KTM 640
    Lite höghöjd & samarbete kanske?
    Gå hinderbana 14m upp i luften eller hoppa från en 9m hög bom?

Äventyrsgården Vidablick i Bankeryd finns isåfall och håller i både svensexor och möhippor.

De har dock världens sämsta hemsida och alkohol är inte heller okej,
    men jag vet att man klarar sig alldeles fint i 3 timmar utan bärs

http://www.vidablick.org

Klicka på bilden för en större version

Namn:	IMAG0354.jpg
Visningar:	72
Storlek:	271,4 KB
Id:	359110
    Vadå vänsterkurva?

Garageplats i Göteborg sökes!

Livs drömmare Qwertys avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Piaggio Liberty 2T
    Hiphop kursen var bland det roligaste. Men typ ingen utav oss visste att vi alla skulle deltaga. Kul när 17 snubbar står och försöker följa instruktör i en riktig dans studio. Filmen blev grym...
    Nu med skägg...

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här