REGLER FÖR OT-FORUMET!
OT-forumet behöver skarpa regler som kommer vidhållas. Även vanliga SH-regler gäller.

ALLMÄNT UPPFÖRANDE?
- Du ska ej vara otrevlig mot andra!
- Rapportera inlägg som bryter mot regler.
- Var objektiv och saklig i dina inlägg!
FLER PUNKTER...?
- OT ska vara ett trevligt forum för alla!
- Fylletrådar och dyligt ska ej finnas!
- Vi ska ha ett KUL forum :-)
I detta forum kommer vi ta till stängning och borttagning av trådar samt inlägg. Vad som orsakar stängning skrivs oftast ut av moderatorn i sista inlägget, om inget, så är ofta anledningen uppenbar (se regler).
LÄS OVAN INNAN DU DELTAR I OT-FORUMET

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 23 av 23
    Medlem korvgubbes avatar
    Reg.datum
    maj 2003
    Hoj
    Versys -08
    Citat Ursprungligen postat av Bazooka
    -"Om du inte har nåt relevant att komma med tycker jag du ska tiga, veta hut och faktiskt visa lite respekt.."
    Citat Ursprungligen postat av Stuff Visa inlägg
    Att förstå fenomenet och veta varför det uppstår är inte samma sak som att sympatisera med det.

Medlem Two stroke mans avatar
    Reg.datum
    apr 2005
    Hoj
    Har tappat räkningen
    Citat Ursprungligen postat av YipYip Visa inlägg
    Tror det kan bli lurigt att sälja inbyggda grejer faktiskt.
    Jag skulle iaf inte köpa en tv som har en fast möbel runt sej.

Svårt att tajma att tv:n går sönder/behöver bytas samtidigt som man känner för nya möbler.
    Som att det skulle spela nån roll på möbler från Ikea. Man ska väl vara glad om dom överlever lika länge som en tv. Mitt skrivbord och kontorsstol är 6 år gamla och jag har nött genom faneren. Eg ska det nog snarare kallas lacken... Och kontorsstolen har trasigt överdrag.

Kamprad lyckades med det som sossarna inte lyckats med på 50 år, nämligen att avskaffa arvsrätten.
    Är din 2t trött? Porta? Skicka PM

Medlem TheJos avatar
    Reg.datum
    dec 2006
    Hoj
    -
    Eller varför inte en kamera:

"At the recent Fuorisalone event, a design expo held in Milan, Ikea gave out branded cameras in its press kit to media attendees. The simplistic cardboard camera has built-in memory that can store up to 40 digital photos. It’s powered by two AA-sized batteries and has a pull-out USB connector so you can transfer the photos to your computer. Once you’ve reached 40 photos, you can wipe out the internal memory and start over again.

Ikea’s disposable camera probably won’t be able to handle the wear and tear of ordinary cameras, but it’s certainly a nifty gadget for a branded merchandise."

http://mashable.com/2012/04/26/ikea-...igital-camera/

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  
Vill du annonsera ovan? Klicka här