Miinin i Pro Superbike

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Saxat från Bike på Facebook. igår den (1:a april.
:huvet)
Efter många diskussioner och mycket förberedelser kan vi nu äntligen gå ut med att vår testförare Christer Miinin kommer köra en helt Standard S1000RR i årets Pro Superbike-serie! Det ska bli otroligt spännande att se vad en nästintill orörd motorcykel kan göra i Pro SBK mot konkurrensen i händerna på SM-vinnaren och TT-föraren Christer Miinin. MÖP:en Miinin kommenterar: "Det ska bli riktigt roligt att komma tillbaka till Sveriges elitserie, jag kommer ta mig fram genom startfältet likt en SAS-soldat!" Självklart kommer ni kunna läsa allt om Miinins framfart i Bike! Pressrelease följer.

På bild ser ni Miinins försäsongsträning när han kör ikapp sig själv.



https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10150758934385973&set=a.10150586095970973.437513.347162930972&type=1
 

*BigRed*

Classic Rockin' Christmas Rules!!
Gick med
21 Nov 2010
Ort
Valley of the Sun
Hoj
Gixxer 1K K1 Big Red Santa Edition
Skämt åsido "krockdockan", hur går det för han, får han ihop nån styrning* för inhopp i Pro Superbike i år lr?

*Edit: Finnes, lätt begagnad maxkitad Aprilia RSV4'a ståendes i kungliga hufvudstaden...dä-ä-bare-å-åk, typ :hej
 
Last edited:

crashtestdummy

Ompa ompa.
Gick med
7 Mar 2005
Ort
Örebro
Hoj
Husa 650.
Skämt åsido "krockdockan", hur går det för han, får han ihop nån styrning* för inhopp i Pro Superbike i år lr?

*Edit: Finnes, lätt begagnad maxkitad Aprilia RSV4'a ståendes i kungliga hufvudstaden...dä-ä-bare-å-åk, typ :hej

Hoppsan, som du säkert märkte vart det inget PSB för Miinin. Det vart bara lite Bike-uppdrag och ett inhopp i BoTT på Bikeweek.
Jag läser väldigt sällan på SH.com så jag missade ditt inlägg med ett halvår :)
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top