Jahop å där tog det slut.

Ripster

Crash boom bang
Gick med
13 Aug 2009
Ort
I landet där man böjer bananerna
Hoj
Japanese steeeeeel
skulle ut å köra en sväng med hojen medan solen fortfarande var uppe, rullar lugnt ut hojen kör förbi min granne som får damp å skickar rullatorn mot mig förbannad som fan av någon anledning. hinner inte reagera, blev så jäkla chockad. trillar och får hojen över högerbenet å det knakar till som faan i knät, försöker resa mig upp men går inte. som grädde på moset när jag ligger där kommer agda 78 på jakt efter sin rullator fram och börjar skälla ut mig för att jag har förstört hennes blommor:dummer, hon tar sin rullator och går iväg.. och där ligger jag förbannad och förstörd.

Tillslut kommer en annan granne förbi och hjälper mig upp, ställer hojen på rätt plats å hämtar min rullstol. Nu sitter jag här med is på knät å väntar på att taxin ska kommer å köra mig till akuten.

Nu lägger jag fan ner med hojåkandet. Inte värt det trots allt, kanske bättre att syssla med trädgårdsarbete.
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
OM man nu skulle trillat och skadat sig så man inte kan gå. Är det då inte ganska korkat att vänta på en taxi när det finns ambulans?
 

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Moneyeater (R6)
INTE ok att skämta om detta... jag fick helt panik i kroppen ju :(
 

sockan

Ny medlem
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Västervik
Hoj
Kawasaki zxr 400
Haha, klockren, man förstår ju att det är ett aprilskämt 100% sökert när man läser "Nu lägger jag fan ner med hojåkandet. Inte värt det trots allt, kanske bättre att syssla med trädgårdsarbete."
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top