Ktm 690 smc-r

ec2bme

LAGOM SNABB
Gick med
7 Dec 2004
Ort
I ett litet hus vid skogens slut.
Hoj
Aprilia Tuono -05 Secial Edition, KTM 690 Duke -12
Beställde min från Bike i Trollhättan i början på Mars. Skulle då få hojen i början på April. När det började närma sig så hörde jag av mig, och fick då veta att produktionen skulle börja i början av April och leveranserna skulle bli i mitten av April. När vi sedan var i mitten på April var det plötsligt i slutet av April men troligen inte före Bike-dagarna som pågår ända fram till 29/4. Med andra ord lär det bli först i början av Maj.

Orsaken till fördröjningen var tydligen pga att KTM hade problem att få fram dom orange-eloxerade delarna :näsblod

Börjar bli rätt trött på att vänta. Jag är inte känd för mitt goda tålamod heller. Längtar som en tok.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Beställde min från Bike i Trollhättan i början på Mars. Skulle då få hojen i början på April. När det började närma sig så hörde jag av mig, och fick då veta att produktionen skulle börja i början av April och leveranserna skulle bli i mitten av April. När vi sedan var i mitten på April var det plötsligt i slutet av April men troligen inte före Bike-dagarna som pågår ända fram till 29/4. Med andra ord lär det bli först i början av Maj.

Orsaken till fördröjningen var tydligen pga att KTM hade problem att få fram dom orange-eloxerade delarna :näsblod

Börjar bli rätt trött på att vänta. Jag är inte känd för mitt goda tålamod heller. Längtar som en tok.
Grannen beställde en Audi A5 (en av de första i Sverige) i november...... efter lång väntan och massor av förseningar fick han den i Juni!!!:hihi
Den som väntar på ngt gott väntar ALLTID för länge:banana:fyllisar
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Beställde min från Bike i Trollhättan i början på Mars. Skulle då få hojen i början på April. När det började närma sig så hörde jag av mig, och fick då veta att produktionen skulle börja i början av April och leveranserna skulle bli i mitten av April. När vi sedan var i mitten på April var det plötsligt i slutet av April men troligen inte före Bike-dagarna som pågår ända fram till 29/4. Med andra ord lär det bli först i början av Maj.

Orsaken till fördröjningen var tydligen pga att KTM hade problem att få fram dom orange-eloxerade delarna :näsblod

Börjar bli rätt trött på att vänta. Jag är inte känd för mitt goda tålamod heller. Längtar som en tok.
Lite trött blir man ju. Dom kunde ju åtminstone höra av sig frivlilligt å berätta hur det ligger till med ens hoj. Man har ju trots allt betalat in en handpenning!!
 

huSSe

husse
Gick med
1 May 2007
Ort
timrå/ljustorp
Hoj
Kå Te eM 690r
fan va kul, är nog värt väntan iallafall!!
ska bli gött att ha hojen när jag kommer hem,
sen köra i 4 härliga veckor......!
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Skulle någom vänlig pma sitt regnr på sin nya smc-r, vill gärna kunna kolla upp försäkring.Tack på förhand/Jocke
 

laztur

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2008
Ort
Vasastan
Hoj
zx6r, Street Triple R
PM:at reg. Jag fick för övrigt rabatt på Bilsport&mc via säljaren plus att jag fick smcrabatt utöver återförsäljarens. Värt att tänka på om du kollar via bilsport o mcs sida att det bör gå att få ner priset en del.

Skulle någom vänlig pma sitt regnr på sin nya smc-r, vill gärna kunna kolla upp försäkring.Tack på förhand/Jocke
 

laztur

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2008
Ort
Vasastan
Hoj
zx6r, Street Triple R
Har inte min bok i närheten. Någon som kan tala vilka de olika lägena är på mapomställaren?
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
PM:at reg. Jag fick för övrigt rabatt på Bilsport&mc via säljaren plus att jag fick smcrabatt utöver återförsäljarens. Värt att tänka på om du kollar via bilsport o mcs sida att det bör gå att få ner priset en del.
20% om du tecknar i butiken samt 10% om du går med i smc,totallt 30% rabatt. Verkar ju okay. Vart landar din försäkring på helåret?
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Imorrn kommer min hoj till butiken(om d är som säljaren säger) Håller tummarna för nu vill ja ha den!! Blir en roadtrip ner till Gööötelaaabuurg på lördag å hämta den då :tuttar
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top