Ktm 690 smc-r

Snowman89

Guest
Är det någon som fått sin från Lelles eller i alla fall fått ett datum? Börjar ruttna lite på att inte få något som helst leveransdatum trots ett gäng samtal och mail. Ångrar nästan att jag inte köpte de beggade jag var inne på i vintras.

Klart trist att pendla till jobbet på en lillscooter när vädret börjar bli bra :D
Har inte lelles fått in någon smc-r alls? :O
När jag pratade med dem för 1-1,5månad sedan så lät det som att de skulle få in dem inom 1-2v.. :(
 

laztur

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2008
Ort
Vasastan
Hoj
zx6r, Street Triple R
När jag beställde min hade de enligt informationen jag fick 3st som var på väg, som redan var bokade, och ytterligare 5 beställda varav jag skulle få en av de fem (trolig lev. i april enligt säljare, men har sedan dess inte fått något svar alls angående när de förväntas dyka upp). Har ingen aning om de ens fått hem de första tre därav min undran :D
 

Snowman89

Guest
När jag beställde min hade de enligt informationen jag fick 3st som var på väg, som redan var bokade, och ytterligare 5 beställda varav jag skulle få en av de fem (trolig lev. i april enligt säljare, men har sedan dess inte fått något svar alls angående när de förväntas dyka upp). Har ingen aning om de ens fått hem de första tre därav min undran :D

Ah då ringde jag precis innan de fått de 3. När jag ringde var bara en av de förbokade.
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Stämmer bra Linkan, jag har fått hem min lilla babe! Har dock inte hunnit köra så jävla mycket med den ännu. Ska så klart börja med lite grundläggande rensning också. Bort med fula röven, speglarna, öppna luftburk, etc. Kul liten leksak är det helt klart!
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Stämmer bra Linkan, jag har fått hem min lilla babe! Har dock inte hunnit köra så jävla mycket med den ännu. Ska så klart börja med lite grundläggande rensning också. Bort med fula röven, speglarna, öppna luftburk, etc. Kul liten leksak är det helt klart!
Kuul att du fått din! Hur gör du med luftburken?? Släng gärna upp lite kort på den, hur är den och köra jämfört med årsmodellen innan,mer knuff i den nya?
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
Kuul att du fått din! Hur gör du med luftburken?? Släng gärna upp lite kort på den, hur är den och köra jämfört med årsmodellen innan,mer knuff i den nya?

Fler bilder kommer postats i mitt garage i veckan. Ja, jag tänkte försöka jämföra med -10:an. Polaren har en, så det kan bli spännande att byta med varandra och se skillnaden. Kan inte svara på det ännu. Inväntar lite värme ute :yoparty
 

Veritas

Far beyond driven
Gick med
28 May 2006
Ort
Haninge
Hoj
Nada
Fler bilder kommer postats i mitt garage i veckan. Ja, jag tänkte försöka jämföra med -10:an. Polaren har en, så det kan bli spännande att byta med varandra och se skillnaden. Kan inte svara på det ännu. Inväntar lite värme ute :yoparty
Låter kanon det :tummenupp:tummenupp
 

Dr.Pepper

Gudomlig sporthojare
Gick med
4 Jul 2007
Ort
Idyllen
Hoj
939 Hypermotard SP + Yamaha R1
ImageUploadedByTapatalk1334083656.137863.jpg

Börjat porra till den lite enkelt. Bort med röven, bort med speglarna :)
 

Chriz75

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2012
Ort
Nacka
Hoj
Aprilia Dorsoduro 750 -08
Synd bara att KTM inte vill sälja några bara... :gnissla
Slut för i år ?! :huvet
Säsongen har ju inte börjat än och ändå är de slut.
 

riwen

Ny medlem
Gick med
27 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Husaberg
Tjena!

Har du nyligen fått bekräftat av KTM att de kommer någon gång i maj?
Jag köpte min från samma ställe som dig :)
Fick bekräftelse på maj också, men detta var ju 1,5 månad sen..

/R

hoppas verkligen det inte strular till sig nu.
längtar som fan att få hojen så man kan ut o köra.
 

huSSe

husse
Gick med
1 May 2007
Ort
timrå/ljustorp
Hoj
Kå Te eM 690r
mitten på maj! i värsta fall slutet...
hoppas verkligen i mitten på maj, för då äre
int så länge till!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top