Är det någon aktiv klubb/gäng?

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Borås
Hoj
hojlös
Tjenare=)

Tänkte bara läget lite med er eftersom jag själv bor i borås så kunde vara kul och veta om ni är någon aktiv klubb eller gäng som brukar styra upp något emellanåt?
 

kulla

Medlem
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Borås
Hoj
2001, Honda VTR 1000
Jag är intresserad att åka med när säsong börjar. :rock

Bor i Sandared nu, men detta är inte problem :)
 

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Borås
Hoj
hojlös
Låter ju najs:) är detta en klubb eller "bara" ett gäng som tjötar ltie och träffas då och då?
 

Ketzer

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hed@red
Hoj
KTM SD 1290 GT -17
Tror inte det finns ngt direkt SH relaterat gäng / klubb i Borås.

Har vart rätt lugnt i denna forumdel de senaste åren vad det gäller åkning o inlägg med för den delen :)

Själv är jag inte så mycket för o åka i grupp med okända personer längre, finns för många som skall hävda sig o spela allan. Gör att jag mest blir orolig för vad som skall hända under turen. :gubbe
 

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Borås
Hoj
hojlös
Jo har märkt detta, denna tiden jag har varit medlem här på SH. Men sen kanske kan jag förstå dig också att när man åker med nytt folk hur dom är m.m.
 

kulla

Medlem
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Borås
Hoj
2001, Honda VTR 1000
Jag också gillar mer att åka själv i eget tempo utan stress, men ibland är lite roligare att åka med någon, så vi kan kanske skapa en åka tråd för Borås.
 

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Borås
Hoj
hojlös
Jo precis. tycker bara det känns lite löjligt att vissa ska behöva hålla påa tt hövda sig när man åker med flera. Men hade varit kul med en ny tråd för dom som kanske vill träffas och åka ihop? är ju alltid kul att träffa nytt folk med.
 

Word

åskådare
Gick med
9 Oct 2011
Ort
Göteborg
Hoj
Aprilia RSB1000FACTORY 08, KTM Superduke 05
När jag flyttar till Borås är jag också sugen :) Kommer från GBG men glida med Boråsare går det med :)
 

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Borås
Hoj
hojlös
låter härligt=).hade vairt kul om man kanske hade kunnat göra ngn klubb/gäng som åker lite mer aktivt.alltid kul att träffa nytt folk.speciellt för mig med nu som kommer bli min första säsong med hoj:)
 

Svenesse

Streetfighter
Gick med
9 May 2007
Ort
Dalsjöfors
Hoj
Honda VFR800 -98
Jag åker gärna med nån gång om det bara passar med tiden har sambo som jobbar lite udda tider & när hon jobbar
är det jag som tar hand om barnen men hojta gärna till, kan jag så åker ja gärna med :)
 

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Borås
Hoj
hojlös
Trevligt. Då verkar det ju vara lite ibtresse iaf. Klarade trorin i onsdags så är "bara" uppkörningen kvar nu:)
 

GSX-R-Mikko

Vill mycket, Kan inget...
Gick med
12 Aug 2007
Ort
10% Alingsås 90% Göteborg
Hoj
Kawasaki ZZR 1400 -07
Annars får ni rulla upp till Alingsås och haka på oss istället :tummenupp
Vi va som flest 10 stycken på körningarna i somras och tempot är lagom! Finns alltid vissa som ska hävda sig men är bara att låta dom göra det och hålla sitt eget tempo :banana
 

ChrisO

Medlem
Gick med
27 Apr 2011
Ort
Borås
Hoj
hojlös
Låter ju kul de med=). brukar vara i alingsås lite då och då så sen blir de ju alltid roligare om man har lite flera man kan åka med=) men sen är de väl också lite som ketzer sa att det kan ju bli lite jobbigt med om man ska åka med massa folk som måste hävda sig m.m. själv ska jag ta de väldigt passivt denna sommaren och köra lugnt och framförallt lära mig hantera hojen riktigt:) så avverka några mil är bara bra för min del.bara hoppas på att vädret blir bra i sommar
 

kulla

Medlem
Gick med
13 Aug 2003
Ort
Borås
Hoj
2001, Honda VTR 1000
Annars får ni rulla upp till Alingsås och haka på oss istället :tummenupp
Vi va som flest 10 stycken på körningarna i somras och tempot är lagom! Finns alltid vissa som ska hävda sig men är bara att låta dom göra det och hålla sitt eget tempo :banana

Gärna :)
 

LilleTommy

Min hoj är en sporthoj va?
Gick med
15 Feb 2008
Ort
Bollebygd
Hoj
Triumph Bonneville T100, Triumph Sprint ST, Husqvarna 256A
Mmmm...Stockslycke Korvkiosk i Alingsås får besök av mig då och då.
Nästa gång man åker dit kanske man ska hänga på Alingsås gänget.
:crash
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top