SH Pub Helsingborg, 17/3 - Saint Patrics Day

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
å va fan var du någonstans? fattar hur jävla fel det känns att vara den enda som är solbränd?!??!?!?!


:lol:lol Ja du skall alltid vara värst.. bara ligger på soff låcket o lika grann året om medans andra får fuska..damn it!
Tro mig, jag har tänkt på er hejla daun idauo. Fick sitta snällt hemma o tycka synd om mig själv, eller något.
Blidde inte som det skulle bli när det blev som de blev. :3freak
Så vilka gick hem med vem?, skandalerna stod vem för?, vad var kvällens bästa? Kom Quman med sista tåget?
Tel me tel me... och glöm inte bildbevisen:hihi
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Tack för i går allihopa! Jag hade trevligt som fanken. Nu längtar i alla fall jag till bansäsongen.

Men O'Learys var fan inget höjdarställe, tänk vad ett byte av chef/personal kan ställa till det.
Jaja, man lär så länge man lever, nästa gång bokar vi nåt ställe där de tänkt till innan. :dummer
 

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Landskrona
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Oas, GT och Ripster..Jag är besviken...
Här ser man att ni varigt kapabla och skriva inlägg utan större stavfel efter midnatt. :ajjabajja
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Oas, GT och Ripster..Jag är besviken...
Här ser man att ni varigt kapabla och skriva inlägg utan större stavfel efter midnatt. :ajjabajja

GT ska kanske dricka oftare, för när han är nykter kan han fan inte stava. Han blev kanske något långsammare efter spriten så han klarade att träffa rätt knappar på luren. :D
 

Onedreamer

Dream on....
Gick med
29 Jan 2008
Ort
Skåneland
Hoj
Honda VTR1000F -98
Tack alla för en trevlig kväll :tummenupp


Detta får vi göra om i sommar fast på ett ställe som kanske uppskattar sina gäster lite mer än vad o´learys gjorde
 

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Ort
L-A
Hoj
Ducce M1200
:banana Nu har vi kommit hem. Det blev eb tung natt trots allt. Vaknade på en matta hos några kompisar för en stund sedan. Så idag mår man som man förtjänar!

Tack för en trevlig kväll. Synd som Maddukken sa med inställningen på placet, drog ner stämningen lite i onödan i början.
Och tack för fixandet Micke:krama
 

Migesson

Guest
Super kul sällskap go kväll ;) Synd många drog för tidigt :( Sen kunde personalen varit mycket bättre. Vi skulle ha hela undervåningen för oss själva bland annat, bara en i baren som desutom försvann ganska ofta så man fick stå och vänta väldigt länge. Sen att de inte dukat upp ett långbord till oss samt stolar saknades. Sen de stängde tolv samt de spela musik som man kunde somna till, var fanns partymusiken :va Kunde varit mycket bättre men sällskapet var inget fel på ;)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Skönt att ni inte är missnöjda med mig i alla fall.
Hade jag visst att O'Learys inte tog mig mer på allvar när jag sa att det är viktigt att de gör ett bra första intryck då detta kan bli ett återkommande arrangemang så hade jag bokat nåt annat ställe.

Jag trodde de hade bättre koll på att St Patricks day är en riktig partykväll och de utger sig ju vara "Bostonirländska"
T.o.m. Vita Husets fontän sprutade grönt igår.

http://edition.cnn.com/2012/03/17/us/new-york-st-patricks-parade/
 

Migesson

Guest
Kommer lite bilder från kvällen från min mobil alltid nått ;) :dummer


20120317150.jpg

20120317154.jpg

20120317155.jpg

20120317147.jpg

20120317148.jpg
 
Last edited:

aidem

Älskar allt på 2 hjul med motor.....
Gick med
7 Oct 2007
Ort
Häljarp
Hoj
Ktm 525 Exc-05/SMR-07, ZX6R -07 Banhoj Miljöhoj? Den e ju grön
Tack för en mkt trevlig tillställning.
Bra initiativ madicken. :tummenupp

Synd på stället.
Nu kan jag bara konstatera att O'Learys håller inte måttet varken i Malmö eller Hbg. Skitställe.:fakta
 

- Sebbe -

Tidsoptimist...
Gick med
1 Nov 2009
Ort
Österut
Hoj
Specialized 20 gear
Vill också tacka alla för en trevlig kväll o trevligt sällskap.

Och Madicken, bra initiativ :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top