Recension av biltemas främre depåstöd

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Ja i detta inlägget var min ton en aning hård, det var egentligen inte TS jag irriterade mig på utan företaget han handlat på. Som jag har en radda mycket dåliga erfarenheter av/från.
Sen om folk gillar det jag skriver eller ej är inte viktigt, så länge jag inte kränker någon - där går min gräns. Sen är det fegt att gömma sig bakom "tror vi är ganska många som är less på din ton" säg vad du tycker & stå för det. Jag är inte oemottaglig för kritik har jag gått för långt står jag för det rättar till det vb.
Gå i ide - nej, tagga - ned ska överväga saken.
Det där med farbror Barbro & stereo - diagnos - är ovärdigt trams, som du borde hålla dig god för med tanke på vad du anfört innan, det rimmar illa eller?

ooof... Trampade jag för hårt och tramsigt? Om du tycker att Farbror Barbro var tramsigt "so let it be", själv tyckte jag att det var ganska kul faktiskt. I din Antijantelagen står bl.a. att "Du skall le och skratta", testa det. Din ton i dina inlägg behöver det.

Syns på rosen på vårkanten!:tummenupp
 

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
GIXER 1000
ooof... Trampade jag för hårt och tramsigt? Om du tycker att Farbror Barbro var tramsigt "so let it be", själv tyckte jag att det var ganska kul faktiskt. I din Antijantelagen står bl.a. att "Du skall le och skratta", testa det. Din ton i dina inlägg behöver det.

Syns på rosen på vårkanten!:tummenupp

Oki Doki - kanske varit lite negativ/gnällig. Måste bero på årstiden & hoj abstinens. Ska försöka skärpa mig.
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Lämnade också tillbaka mitt främre, jävla crap som var fullständigt omöjligt att få till. Det bakre funkar klockers dock:tummenupp
 

fazerfun

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Jun 2004
Ort
08 syd
Hoj
Ducati 748 SP -97, Honda VTX 1800 -05, Honda CRF 450 R -08
Ja i detta inlägget var min ton en aning hård, det var egentligen inte TS jag irriterade mig på utan företaget han handlat på. Som jag har en radda mycket dåliga erfarenheter av/från.
Sen om folk gillar det jag skriver eller ej är inte viktigt, så länge jag inte kränker någon - där går min gräns. Sen är det fegt att gömma sig bakom "tror vi är ganska många som är less på din ton" säg vad du tycker & stå för det. Jag är inte oemottaglig för kritik har jag gått för långt står jag för det rättar till det vb.
Gå i ide - nej, tagga - ned ska överväga saken.
Det där med farbror Barbro & stereo - diagnos - är ovärdigt trams, som du borde hålla dig god för med tanke på vad du anfört innan, det rimmar illa eller?

Du behöver få ligga...:krama:hej
 

Peter Pan

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2006
Ort
Värmdö
Hoj
S1000RR
Håll er sakliga, inget tjafs, stay on topic. On/Offroad - du sticker ofta ut hakan och är hård i många inlägg. Även om du inte menar illa så väcker det ofta en hel del känslor, tänkt på det snälla.

Så, var så goda, nu kan ni fortsätta. :)

En moderator som längtar efter våren. (Så ni andra kan komma ut ni åxo och slutar ge er på varandra på SH)
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Det funkar fint på min R1-05 tycker jag. Vad är problemet?

Piggarna pekar lixom åt "fel" håll på mitt framstöd. Med rullarna hade jag nog fått upp gafflarna men det kändes så jäkla instabilt.

Ska erkänna att jag inte la jättemkt tid på det, ska testa igen vid tillfälle.
 

Pacman

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Race-R1 -05, KTM 520 EXC, Suzuki RM 250
Förstår vad du menar, men har för mig att det blir bra om man är nog med hur man placerar dom. Se till att bakstödet står stabilt så är det inte så stor risk att det välter.

Piggarna pekar lixom åt "fel" håll på mitt framstöd. Med rullarna hade jag nog fått upp gafflarna men det kändes så jäkla instabilt.

Ska erkänna att jag inte la jättemkt tid på det, ska testa igen vid tillfälle.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top