Racingworld bandagar 2012 - Kinnekulle Ring

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Ladies and gentlemen, här kommer lite film från medelgruppen.
Jag körde även i lugn grupp först med många omkörningar, så skriker ni tillräckligt kanske jag orkar lägga upp den med.

Till Stefan: Alltså va fan, här dominerar jag medelgruppen ända tills nån ledare på en sån där VärrstinGHoj ska visa var skåpet ska stå! Det var jävligt nära att jag klippte bort material runt 3:55! Hahaha ser ut som jag står still!

Kollar ni på min bromsvätska så ser ni dock att jag kör med morgonurin och inte bromsvätska! Därav mina dåliga inbromsningar!

http://www.youtube.com/watch?v=XZ4KZcwuHdE


Hej
Jag vill gärna se mig själv på film så kan man se hur illa man kör egentligen,
haha
Så släng upp ditt material
mvh
Daniel:huvet:huvet:huvet
 
Last edited:

Stefan M

Have fun!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000RR & KTM 400EXC
Till Stefan: Alltså va fan, här dominerar jag medelgruppen ända tills nån ledare på en sån där VärrstinGHoj ska visa var skåpet ska stå! Det var jävligt nära att jag klippte bort material runt 3:55! Hahaha ser ut som jag står still!
[/url]

Hahahaa...f'låt igen....:)
 

Jaxon

Ny medlem
Gick med
10 Jun 2011
Ort
Nygård
Hoj
Suzuki GSXR 750
Bra film Kurtan!

Skriker jättehögt! för lite film i lugn grupp. :Bugar Vill se om du lyckades köra om mig.. ganska troligt iofs:crash
 

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Fan, kom på att jag glömde dra på kameran första passet då det blev flest omkörningar och andra o sista passet i lugn åker jag runt med en instruktör och jobbar på spårval så då går det inte så fort och blir inte lika många omkörningar. =(
Men jag ska kolla och se om jag inte hann bränna om lite folk sista minutrarna av passet.


Bra film Kurtan!

Skriker jättehögt! för lite film i lugn grupp. :Bugar Vill se om du lyckades köra om mig.. ganska troligt iofs:crash
 

MaG

...
Gick med
12 Oct 2007
Ort
Växjö
Hoj
Husaberg TE 250 -13
Men va fan Peter... varför hängde du inte bara på instruktören några varv? :hihi
 

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Jag vill!!!!!
Här kommer min film från ett av passen.

http://www.youtube.com/watch?v=Tlp-r7iI_j8


ASsså Va fAAn!
Man tror man burkar sååå iniIhHElLFFFEETe, så kollar man på bilderna och ser sanningen...

1, max lutning på ca 27 grader
2, ser ut att ha en topphastighet typ 80km/h

Blev personbästa på 1.07, men va fan, jag kommer aldrig bli sams med den här banan alltså. :huvet Målet är 1.05 konsekvent körning i en hel dag, men på denna djäUUvulsbana tar ju knäna/höfterna slut efter 20 min körning! Sista passen hade jag fan ont i lårbenshalsen med!

Tusen tack till instruktörenn på duccen som hjälpte mig att brotta ner kvarnkurvan till slut! (synd dock på kedjan som jag tror pajade om jag fattade rätt :( )

Jag har lite film så om det är nån som är extremt kåt på att se sig själv och sin körning så hojta så kan jag kanske klippa ut och lägga upp lite material. Jag körde i medelgruppen (kallades för tokfort-karate-gruppen av de flesta) :hihi
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Dominera?? Jag ser inte att du kör om ngn KTM 690 ngnstans på din film?? :hihi:tungan
Ladies and gentlemen, här kommer lite film från medelgruppen.
Jag körde även i lugn grupp först med många omkörningar, så skriker ni tillräckligt kanske jag orkar lägga upp den med.

Till Stefan: Alltså va fan, här dominerar jag medelgruppen ända tills nån ledare på en sån där VärrstinGHoj ska visa var skåpet ska stå! Det var jävligt nära att jag klippte bort material runt 3:55! Hahaha ser ut som jag står still!

Kollar ni på min bromsvätska så ser ni dock att jag kör med morgonurin och inte bromsvätska! Därav mina dåliga inbromsningar!

http://www.youtube.com/watch?v=XZ4KZcwuHdE
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
fan ni ser ut o haft riktigt roligt:) lite irriterad på mig själv att jag inte bokade in mig jag med. min första ban körning. enda jag set av den banan va risk 2:an. Nu e jag grymt taggad när jag fått se era filmer:yoparty
 

Linda A

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2010
Ort
Trollhättan
Hoj
Honda CBR1000rr
Jag skulle just peta i växeln och köra om han nåt så inniHeeLFFEVE, men vi fick bara köra om på raksträckorna i medelgrupen så jag kunde inte ta han i kvarnen :hihi

Här kommer lite klipp på omkörningar i lugn grupp!


http://www.youtube.com/watch?v=oHJ8MNNOQIw&feature=youtu.be

Låtvalet...hahaha det är fasen humor.....förstår att du gick tillbaka till softish-musiken när du kom ikapp mig, va fasen lutar ju inget!!!! O sakta går det också.....:gnissla

Schysst att du la ut filmen:tummenupp
 

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Låtvalet...hahaha det är fasen humor.....förstår att du gick tillbaka till softish-musiken när du kom ikapp mig, va fasen lutar ju inget!!!! O sakta går det också.....:gnissla

Schysst att du la ut filmen:tummenupp

Visst är det du på den röda R1:an, grejen är att jag faktiskt reagerade på att du har en förjäva fin körställning! Det ser avslappnat och fint ut, blev faktiskt jävligt imponerad av din körning! Du hänger ut bra med överkropp med istället för att bara åka rövhäng. Tycker du kör snyggt som fan!

Jävla snygg hoj har du med! =)
 

Linda A

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2010
Ort
Trollhättan
Hoj
Honda CBR1000rr
Visst är det du på den röda R1:an, grejen är att jag faktiskt reagerade på att du har en förjäva fin körställning! Det ser avslappnat och fint ut, blev faktiskt jävligt imponerad av din körning! Du hänger ut bra med överkropp med istället för att bara åka rövhäng. Tycker du kör snyggt som fan!

Jävla snygg hoj har du med! =)

Namen nu blev jag riktigt glad :kär Började köra bana förra sommaren så ännu bättre ska det väl bli framöver. Det hjälper att framtung och tjockskallig i samband med lite "junk in the trunk" att hänga ut med :hihi
 

Stefan M

Have fun!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
S1000RR & KTM 400EXC
Undrar , slår du 60 sek ? :yoparty

Well, det vet jag ju inte eftersom tidtagning inte är tillåten....sanningen är att jag inte tagit tid på mig själv sedan typ 2003. Jag vet med mig att jag kör sämre om jag vet att klockar tickar.

/Stefan
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top