Lelleveckan 2012

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki GSXR1000
Vilka ska dit? Veckan är ju 11-17 juni men själv blir det nog en weekend från 15-17 juni om jag får med ett par polare.
 

iceman32

Tjuvjägare
Gick med
2 Jun 2011
Ort
Hemma :)
Hoj
Suzuki V Strom DL650 -07
Japp, blir att åka ner ett par dagar, aldrig varit där, kul och se om det kan vara något!
 

cliftabiff

Edis M
Gick med
22 Aug 2009
Ort
jönköping
Hoj
cbr 954 -03
Ja, det hade vart skoj. Man får se om man får med sig nån polare. Man har ju sett en del klipp och det verkar va riktigt bra.
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
Lelleträffen är så jävla skoj!!! Har varit där 7 år och tänker inte lägga av än! I år är det 30-års jubileum och jag hoppas det kommer mycket folk. Tyvärr har det blivit mindre folk de senare åren. Förra året var vi bara runt 1000 personer varav vi i Stöka mc var 45 st. Som mest har det varit ca 1700 personer och hoppas på ett uppsving i år. Åk dit, ni kommer inte ångra er. Vi åker onsdag till söndag. Här har ni lite länkar:

http://www.kneippbyn.se/att-gora/evenemangskalender/lelleveckan-2/

http://www.facebook.com/pages/Lelleveckan/205993936457
 

Ma85

Ny medlem
Gick med
11 Aug 2010
Ort
kalmar
Hoj
CBR1000RR
aaa, bokat å klart. vi är 7 pers från kalmar just nu. längtar som fan=)
 

Mr Helmut

Värmlänning i Dalarna
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Borlänge
Hoj
YAMAHA FZ1 Turbo
Riktigt sugen på lellesveckan. Ringen och turerna på ön under veckan är riktigt lockande.
 

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Nybro
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
aaa, bokat å klart. vi är 7 pers från kalmar just nu. längtar som fan=)

gött, vi är 3 till från nybro som ska dit, dock inte bokat något än :/

edit: vi har aldrig varit där, ska bli skoj som fan :)
 

M.W.

StökaMc Stockhom
Gick med
13 Sep 2007
Ort
tokholmo
Hoj
R1
vad jag har hört så är alla stugor uppbokade nu,så lite bättre tryck lär det ju bli i år:tummenupp
 

Lill-Sunken

Ny medlem
Gick med
9 Mar 2010
Ort
Halmstad
Hoj
KTM 690 smc r - 12
Detta verkar helt klart intressant. Inte varit på lelleveckan någon gång så jag måste ju göra premiär!
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
vad jag har hört så är alla stugor uppbokade nu,så lite bättre tryck lär det ju bli i år:tummenupp

jag va inne o kolla om det fanns stugor o det ska nog finnas, hotell rum fans i alla fall. frågan e vad som e bekvämast o trevligast? första gången jag åker dit me.
 

MangeH

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Feb 2005
Ort
Oskarshamn
Hoj
Suzuki gsxr 1000 turbo -01, Suzuki Hayabusa -99.
jag va inne o kolla om det fanns stugor o det ska nog finnas, hotell rum fans i alla fall. frågan e vad som e bekvämast o trevligast? första gången jag åker dit me.

Blir 8:e året för mig och vi har alltid bott på campingen i lägenhet. Då har man nära till allt och kan gå runt och smålulla lite. Och är det någon som burnar så kan man bara sticka ut huvudet om man är inne. Inte lika skoj och bo inne i Visby och få ta sig till campingen. Men du kanske menar hotellet på campingen?
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Tror det va hotellet på campingen..anledningen va enbart för toaletterna finns på rummen där. Men helst skulle vi vilja bo i stugorna.. Hur e dom gemensamma toaletterna? Om jag förstått rätt så finns inte det stugor med toaletter?
 

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Ort
O-hamn
Hoj
570FS -11
Villavagnarna är helt ok upp till 4pers sen blir dom för små. Då har du både dusch å toa...
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Ok men såg inte det allternativet när man får välja hur man ville bo. Kan va slut kanske.
 

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Ort
O-hamn
Hoj
570FS -11
Ok men såg inte det allternativet när man får välja hur man ville bo. Kan va slut kanske.

Vill du ha ett bra boende så ringer du och bokar! Då får du reda exakt vad som är kvar och inte... Ska du tälta så går det lika bra via nätet.
 

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Vill du ha ett bra boende så ringer du och bokar! Då får du reda exakt vad som är kvar och inte... Ska du tälta så går det lika bra via nätet.

får se om det blir nåt polarna vill bara åka ner typ när dom kan under lelle veckan men jag kan tänka mig att det e stenkört o hitta boende då.
 

MCR

Ny medlem
Gick med
6 May 2008
Ort
O-hamn
Hoj
570FS -11
Bara å boka! Ni kommer inte ångra er... Fast tältplats lär ju alltid finnas om man tycker det är roligt :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top