Hemsidan öppen och uppdaterad!

mada

Medlem
Gick med
15 Jan 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
KTM 690 Duke R 11, 950 SE 06
Hur betalar man medlemsavgiften? Trodde det var på samma sätt som för körningar men det finns ingenting att boka/betala under "bokning"
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Vilket kanonerbjudande, om man betalar in sin medlemsavgift på 500 spänn och sedan bokar några körningar innan siste mars. Då är medlemsavgiften "intjänad" på nolltid (t.ex en Knudan + en SRW) :banana

Priser 2012 för medlemmar innan 31:a mars.
SRW 4-tim: 500 SEK
Knutstorp: 1000 SEK

Priser 2012 för icke medlemmar

SRW 4-tim: 750 SEK
Knutstorp: 1400 SEK

Ett bra incitament till att bli medlem och boka tidigt :tummenupp
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Hur betalar man medlemsavgiften? Trodde det var på samma sätt som för körningar men det finns ingenting att boka/betala under "bokning"
I år öppnades bokningen nån dag in på nya året, misstänker det är "the same procedure as last year" nu.

Gott Nytt År till alla!
 

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Många
Osis att det inte var någon helgkörning på Knutstorp, tyckte det sas i höstas att det skulle bli ett par i alla fall? Men det sket sig kanske iom den svaga avslutningen förra året?

Aja, fanns ju en hel del tillfälle ändå :)
 

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Ort
Hus
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Vilket kanonerbjudande, om man betalar in sin medlemsavgift på 500 spänn och sedan bokar några körningar innan siste mars. Då är medlemsavgiften "intjänad" på nolltid (t.ex en Knudan + en SRW) :banana

Priser 2012 för medlemmar innan 31:a mars.
SRW 4-tim: 500 SEK
Knutstorp: 1000 SEK

Priser 2012 för icke medlemmar

SRW 4-tim: 750 SEK
Knutstorp: 1400 SEK

Ett bra incitament till att bli medlem och boka tidigt :tummenupp

Har kollat lite men inte hittat något, vad kostar det för medlemmar EFTER den 31:mars då???
mvh Putte:tummenupp
 

Dede

Nu med en hoj mindre
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Po lanned
Hoj
ZX6R-07 racehoj ││ ZX6R-96 regnhoj
Har kollat lite men inte hittat något, vad kostar det för medlemmar EFTER den 31:mars då???
mvh Putte:tummenupp

Ordinarie priser (från och med 1/4 2012): Priser 2012 för medlemmar.
SRW 4-tim: 600 SEK
Knutstorp: 1100 SEK
Avbokningsavgift: 50 SEK/poäng

:)
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu

woodii

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Skåne, i en Skånelänga.
Hoj
R6-2001, Workz WFA125,KTM 450 exc -05,
varför får jag detta medl trots att jag betalat in idag ?
( Medlemsavgift 2012 2011-02-04 Annullerad)
kan inte boka mig på några dagar. Är det kanske bara så att det ska bli godkänt av någon innan det funkar ?
 

gamle

http://www.sydskanesemse.nu/
Gick med
3 Jul 2003
Ort
söder om bron till friheten
Hoj
Triumph Sprint St -05 Gixxer 1000 K6
Hej vad jag kan se är du inne och läser på en felaktig rad. Du har betalat och du kommer att bli medlem 2012.

Vill du ha svar på fler frågor VG. maila eller ring till SSEMSE via hemsidan.

/Percy
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Så! nu har man betalt medlems avgiften för 2012.
Aktiv medlemskap gick bara att betala?
Tänkte mer på ett passivt medlemskap. Pga av jobbet. Lite svårt och ställa upp som flaggis tex, när man är i Holland eller Finland... Betalar gärna dom 500,- endå. Men kan nog inte alltid ställa upp.
Mvh Freddie.
 

Maverick_ou812

There's a new kid in town
Gick med
30 Sep 2004
Ort
Med Tingeling, Sara,Casper och Nora in da bakery.
Hoj
Ducati 821 Monster -15 och en Specialized Roubaix SL4, 2010 Honda CBR1000RR C-ABS till salu
Så! nu har man betalt medlems avgiften för 2012.
Aktiv medlemskap gick bara att betala?
Tänkte mer på ett passivt medlemskap. Pga av jobbet. Lite svårt och ställa upp som flaggis tex, när man är i Holland eller Finland... Betalar gärna dom 500,- endå. Men kan nog inte alltid ställa upp.
Mvh Freddie.
Det var bra att du inte betalade passivt medlemskap.
Att man är passiv medlem betyder att man är "stödmedlem", man pyntar helt enkelt in 300 för att stödja föreningen ekonomiskt. Som passiv medlem har man inte rätt att köra.

Sen älskar jag tanken bakom ditt uttalande. En "passiv" medlem är den som inte ställer upp för föreningen och flaggar m.m, underbart tänkt!
Alla är nog medvetna om att privatliv, jobb och annat gör att inte alla har den möjligheten rent praktisk så ha inte dåligt samvete för detta du. :krama
 

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Flyinge
Hoj
CBR929CBR600R6
passiva medlemar får väl köra de med men då till "icke" medlemspriset
:)
 

FunkyFreak

Våga vägra Facebook
Gick med
25 May 2007
Ort
Skåne
Hoj
(R1 -09 Såld), S1000RR -10 Till Salu, GSXR1100W -98
Det var bra att du inte betalade passivt medlemskap.
Att man är passiv medlem betyder att man är "stödmedlem", man pyntar helt enkelt in 300 för att stödja föreningen ekonomiskt. Som passiv medlem har man inte rätt att köra.

Sen älskar jag tanken bakom ditt uttalande. En "passiv" medlem är den som inte ställer upp för föreningen och flaggar m.m, underbart tänkt!
Alla är nog medvetna om att privatliv, jobb och annat gör att inte alla har den möjligheten rent praktisk så ha inte dåligt samvete för detta du. :krama

Ja ok, så bra då.. Jag ställer gärna upp så gott det går. Och är en av dom som är mycket tacksam för eran expertis och engagemang, och det sköts jätte bra. Ni alla bjuder så mycket på er själva och delar med er. Det är som att komma hem till en enda BIG FAMILY med krut i :)

Jag fick för mig att som Aktiv medlem var man mer eller mindre obligerad att ställa upp i samtliga evenemang. Men så får man oxå ett ypperligt tillfälla att lära sig en hel del om racing, och dessutom käna poäng som man kan boka en Track Day Whith Lots Of Fun.
Och sen att en passiv medlem kunde enbart boka sig en plats på nåt race. Men då till ett annat pris alltså?! Trodde det var samma pris för Aktiva som Passiva(betalande) medlemar, medans dom som bara hade en registrerat konto på hemsidan (men icke betalande än) betala fullt pris. Wel wel, men nu vet jag:tummenupp

Tycker ni gör ett kanon jobb och tar det som en ära att få vara med er era kurvsmiskare:tungan
Ser fram imot en härlig samverkan med alla tillbehör..
Mvh Freddie The Freak
 

Bifogat

  • Bild 103.jpg
    Bild 103.jpg
    240.1 KB · Visningar: 43
  • Bild 038.jpg
    Bild 038.jpg
    236.4 KB · Visningar: 48
  • Bild 136.jpg
    Bild 136.jpg
    246 KB · Visningar: 52
  • Knudan 23-8 052.jpg
    Knudan 23-8 052.jpg
    260.2 KB · Visningar: 49
  • Knudan 23-8 059 (2).jpg
    Knudan 23-8 059 (2).jpg
    256 KB · Visningar: 54
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top