Tack och adjö.....fortsättning

Status
Ej öppen för fler svar.

Klotgren

bilar hamnar till slut alltid i köer
Gick med
24 Aug 2009
Ort
Chillentuna
Hoj
KTM 990SMR 2010
Japp det är ett jäkla gnällande och hackande hela tiden.
Själv sitter jag mest och försöker hitta några nyupplagda filmer som man blir glad av, men då någon lägger upp en film, så hackas det ju på den också = SH blir ett tillhåll för dem som gillar att gnälla och hacka.

Jag tycker att vi kan lägga upp ett systerforum som heter GH = GnällHoj, där alla gnällisar kan få gnälla och hacka på varandra bäst de vill.

Själv tycker jag så här: Ducati är "ingenfarti" - KTM en hoj för män!:D

Tycker vi gör den här tråden till en OT tråd istället så får alla kaxiga fjunis muppar bråka nån annanstans.
 

erikanton

Ny medlem
Gick med
18 Oct 2008
Ort
kristianstad
Hoj
Yamaha MT-03/ suzuki GSX600R
Själv älskar jag Sporthoj och alla (Nästan alla i alla fall) Gnällspikar som ändå drar sitt strå till stacken:yoparty
 

wm1000

Medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Järfälla
Hoj
Grå metallic
Hehe.. vilken tråd,,Honda är bäst,,jävlar om någon säger nått annat,då lämnar jag direckt.

Gott nytt år till er alla :)
 

Richo

Ny medlem
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Göteborg / Hisingen
Hoj
GSX-750R 96 RIP, 2004, 2005. Fz750 1988 RIP. Cbr600 1989. Aprilia 1L 99/06
Det är uppenbarligen fler än TS som borde ta sig en funderare på om de är lämpliga som forummedlemmar.

Jag må ha tyckt TS skapat många konstiga trådar och argument. Likt förbaskat kommer jag sakna honom. Likväl Fursten.

Det är trist att vissa trådar låses ner eller tas bort bara för att personen i fråga som styr är mer kompis än med andra, eller kanske på dåligt humör i andra fall.
Det är mänskligt men inte bra.

Man kan önska att en del trådar får lite mer svängrum ibland helt enkelt.
(dock kanske inte just teknikdelen. Då menar jag rent jiddr. Inte diskussion kring ämnet där det finns olika åsikter även om flertalet har en åsikt behöver inte betyda att den som är ute och cyklar ibland har en poäng som kan vara relevant. Vetenskapligt bevisad eller ej)

Men framförallt är det trist med gruppen för inbördes beundran som i mitt tycke många gånger förstör mer än andra medlemmar. Det finns en dold hierarki och hålla om ryggen anda.
Kanske inte aktivt i tanken men väl i görandet.

However jag kanske borde skapa en tråd för detta. Lite OT! Nu fick jag lätta på mina funderingar vart fall. Gott nytt på er!
 

Ziip59

Kollar så att allt går rätt till
Gick med
7 Jul 2006
Ort
Kåkjävul
Hoj
Triumph bobber -57 / Suzuki 125 cross / Yamaha Dragstar 1100/ 2x Hyosung Exceed 125cc (penis edition) Suzuki GSX1400
Clash of the Titans på min ära :) Det verkar som om vissa har en smula för möe uppdämd frustration så här på vinterkröken. Slå mörkret av piedelstaden med hjälp av en smula könsumgänge istället. Klä upp eder i den fräsigaste stass ni kan uppbringa och rulla förföriskt med höfterna när ett acceptabelt objekt dyker upp. Pys ut lite feromoner och krafsa er lite förstrött på bröstpartiet medan tungan roterar motsols i maklig takt.

Sedan kommer nog forumet att glänsa som en guldklimp igen och nästa inloggning ter sig ständigt för avlägsen när till synes onödig tid spenderas på arbete och verkligt umgänge.

Med darrande fingrar och pojkaktig entusiasm kommer sedan inloggningsrutorna åter igen att fyllas i flera gånger dagligen.

Tja, fan. Kanske tom vintern blir en riktig favvoårstid framöver om det blir riktigt givande. :)
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top