Tack och adjö.....fortsättning

Status
Ej öppen för fler svar.

Ozzi

Guest
Enbart av den anledningen att jag inte ens kunde hitta på VAR jag raderar min profil så ska jag ge ett par anledningar till att jag tröttnat på den här sajten. Så här är det, till att börja med så går jag absolut INTE ut och talar om när jag tex. ska köpa lite mjölk....som vissa här tror:), Och som Mr. Swedie tyckte, att jag hade ett BEHOV av att gå ut o visa mig var löjligt....tyckte han, JAG har inget behov av det, snarare den som vill ha snurr på sigten(Swedie)BORDE villa veta varför man tröttnat.
Jag behöver inte mycket för att roas av en sån här sajt, som det var förr när man kunde gnabbas i forumen, DÅ tyckte jag det var kul.....när man kunde slänga käft utan att bli bannad, fast det var nära ibland, DÅ var det på rätt nivå, nu tycker jag att det mest börjar likna en klubb för inbördes beundran(ju värre byggen man har desto bättre). Meen detta e ju bara min lilla åsikt.
Var tog Mr WRX vägen, bannad ibland men trevliga inlägg som satte lite fart
Tack o hej leverpastej!!
PS, Swedie banna mig inte.... radera mitt konto.:tummenupp
 

Harmon Rabb

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 May 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati
Varför inte bara gå vidare och lämna forumet i all tysthet eller starta en konstruktiv debatt i syfte att förbättrar forumet istället. Forumet blir vad vi medlemmar gör det till. Helt ärligt känns det lite väl lågt att starta dessa två senaste inläggen. Till vilket syfte? Det är många medlemmar som av olika anledningar slutat skriva inlägg på forumet genom åren och de allra flesta har lämnat i tysthet och gått vidare i sina liv.
 

Pawel

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 May 2007
Ort
Kävlinge
Hoj
Speed Triple 1050 -05
Men orka!
Vill du inte så vill du inte. Sluta lipa...

Välkommen tillbaks om du vill sen igen.
 

Ozzi

Guest
Sorry så mycket!!

Tanken va bara att lämna en liten, om än obetydligt åsikt i mängden om vad jag nu tyckte, ber så mycket om ursäkt om det misstolkades, Swedie(maesto) radera allt!
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Om du kom med lite bättre attityd hade nog folk lyssnat mer på vad du tycker är fel, just nu ses det bara som massa kärring gnäll. Som Herr Rabb sa, forumet består av medlemmarna och Swedie gör så gott han kan för att vi alla ska vara nöjda.

Förändring behöver inte vara något negativt, vissa har svårare att anpassa sig än andra men i slut ändan blir det ändå bra. :)

Testa och vara tjej på ett mansdominerat forum, DÅ har du något att gnälla över. ;) (OBS! jag har inget att klaga över. :D )
 

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
GIXER 1000
"Jag behöver inte mycket för att roas av en sån här sajt, som det var förr när man kunde gnabbas i forumen, DÅ tyckte jag det var kul.....när man kunde slänga käft utan att bli bannad, fast det var nära ibland, DÅ var det på rätt nivå, nu tycker jag att det mest börjar likna en klubb för inbördes beundran(ju värre byggen man har desto bättre)."

Kan delvis hålla med dig även om jag inte fullt ut förstår vad du vill ha sagt.

Censuren av inlägg slår blint viss inlägg tas bort av för mig oförklarliga skäl (antagligen efter påtryckningar av andra på tråden t.ex. den som får svar på tal) medan andra riktigt vidriga inlägg får stå kvar som t.ex. inläggen där man hånade & kränkte en yngling som just kört ihjäl sig, samt även hans familj & flickvän - jävlig lågt!!
Det var bland det osmakligaste jag läst, så grovt att jag funderade på att spåra upp avsändar/en/na & personligen straffa dem (jag vet det låter galet, men så jävla arg blev jag)

Sedan är det som du säger en klubb för inbördes beundran där en sanning/åsikt gäller, delar man inte den, ignoreras man eller få hela flocken av opportunister över sig.

Jag har själv trampat i klaveret några gånger & fått inlägg borttagna, men ärlig så har det varit befogat, då jag gått för långt, lackat ur helt enkelt.

Där jag inte delar din åsikt är när det gäller hela kollektivet, det finns en högljudd klick som lever upp till din beskrivning. Resten ca 70% är justa vanliga hojälskare som delar med sig av sin kunskap till dem som frågar o.s.v.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Varför detta behov att skriva en tråd. Om du vill klaga, skriv direkt till mig eller gå på Egmont som äger sajten.

I övrigt verkar du inte läsa mycket på sajten i med att du missat att jag personligen kliver undan och tagit in fler moderatorer som förhoppningsvis kan bredda tro på att sajten kan modereras bättre.

Tyvärr kan det inte begäras att moderatorer ska läsa allt som skrivs. Det är därför det finns en funktion för att rapportera inlägg. Kommer ta och göra den tydligare så de som tycker något bryter mot reglerna snabbt kan rapportera inlägget.
 

Goffen

Med lem
Gick med
18 Jun 2008
Ort
Vaggeryd
Hoj
MT-10 2022 R6 2007
Aja vi har samma "problem" på garaget.org folk vill inte följa reglerna och när man låser en tråd eller tvingas administrera en bil så blir folk sura och vill gå ur, en del gör det omärkligt och en del vill göra sig märkvärdiga över sin urgång men det roliga är att dom flesta är snart tillbaka igen. Man kan helt enkelt inte göra alla nöjda........
 

Str3 R

Guest
Finns en enkel lösning på allt: blir man less kan man alltid ta en paus.
 

on/offroad

Bannad
Gick med
20 Jul 2008
Ort
Sthlm
Hoj
GIXER 1000
Om du kom med lite bättre attityd hade nog folk lyssnat mer på vad du tycker är fel, just nu ses det bara som massa kärring gnäll. Som Herr Rabb sa, forumet består av medlemmarna och Swedie gör så gott han kan för att vi alla ska vara nöjda.

Förändring behöver inte vara något negativt, vissa har svårare att anpassa sig än andra men i slut ändan blir det ändå bra. :)

Testa och vara tjej på ett mansdominerat forum, DÅ har du något att gnälla över. ;) (OBS! jag har inget att klaga över. :D )

Jag tycker att du har fel samt ständigt upprepar saker utan innehåll. Men du har säkert bra sidor.
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Jag tycker att du har fel samt ständigt upprepar saker utan inehåll. Men du har säkert bra sidor.

Vad du tycker skiter jag stort i. har inget intresse av att ha en diskussion med dig överhuvudtaget.
 

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Ort
Top floor.
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Enbart av den anledningen att jag inte ens kunde hitta på VAR jag raderar min profil så ska jag ge ett par anledningar till att jag tröttnat på den här sajten. Så här är det, till att börja med så går jag absolut INTE ut och talar om när jag tex. ska köpa lite mjölk....som vissa här tror:), Och som Mr. Swedie tyckte, att jag hade ett BEHOV av att gå ut o visa mig var löjligt....tyckte han, JAG har inget behov av det, snarare den som vill ha snurr på sigten(Swedie)BORDE villa veta varför man tröttnat.
Jag behöver inte mycket för att roas av en sån här sajt, som det var förr när man kunde gnabbas i forumen, DÅ tyckte jag det var kul.....när man kunde slänga käft utan att bli bannad, fast det var nära ibland, DÅ var det på rätt nivå, nu tycker jag att det mest börjar likna en klubb för inbördes beundran(ju värre byggen man har desto bättre). Meen detta e ju bara min lilla åsikt.
Var tog Mr WRX vägen, bannad ibland men trevliga inlägg som satte lite fart
Tack o hej leverpastej!!
PS, Swedie banna mig inte.... radera mitt

Dra åt helvete.
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top