RoH Camp på Lelleträffen / Gotland Ring 2012

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Ja du, vet inte exakt ännu. Där finns i alla fall 6 platser. Återkommer när jag vet mer. Tror vi är 4 eller 5 nu.
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Jag har ett förslag. Jag kommer själv köra hoj dit, och lasta en eventuell SXV på flaket på min Navara. Finns nog plats för en liten hoj till på flaket.
Jag har även ett stort skåpsläp som kan hängas på. Det innebär att 2 hojar till kan lastas + packning till massa folk. Åka över med släp vet jag är ganska dyrt. Därför min tanke att vara fler som delar den kostnaden.

Och lite beroende på hur många vi blir finns det villavagnar med 4 eller 6 bäddar. Varav man kan lägga någon extra madrass på golvet. T.ex om vi blir 8 st totalt bokar vi 1 med 6 bäddar. Om vi kanske blir 10 eller 12 bokar vi 2 st med 4 bäddar.
Så det hade varit bra om dom som vill med skriver upp er här i tråden så vi kan boka gemensamt.
 

Migesson

Guest
Jag är på ;) Så tar jag en plats i en stuga. Så lastar jag husan på din bil Andre och tar Duken upp dit :)
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
1 André
2 GT
3 VBK
4 Björk3n
5 Barris
6 M4rtin + 2 polare
7 Migesson
8. Pelle

Skriv upp er om ni är sugna så vi kan planera lite med transporter och boende.
 
Last edited:

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Kan jag också ta lite plats andre? Ktmn, en mountainbike, en fiddy för depåkörning, en banhoj för bana och en golfbil om man skulle vara sugen på det.

Absolut inga problem. Du får ta med hur mycket du vill. Det enda som styr är din plånbok.
Men om du seriöst vill hänga med så bara skriv upp dig på listan
 

Kriss

Ny medlem
Gick med
12 May 2008
Ort
I garaget på hojen! Skåne
Hoj
zx10r
Jag bevakar den här tråden! Är också sugen, men allt beror på hur det ser ut med jobb o sånt framöver.. det visar sig i Januari. Hade vart riktigt nice. Som jag ser det behöver man en budget på ca 5000kr. Då har man nog täckt det mesta.
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Jag bevakar den här tråden! Är också sugen, men allt beror på hur det ser ut med jobb o sånt framöver.. det visar sig i Januari. Hade vart riktigt nice. Som jag ser det behöver man en budget på ca 5000kr. Då har man nog täckt det mesta.

Det krävs nog lite mer än 5000. Bara bankörningen tror jag kommer gå på 4000-5000 om man vill köra alla dagar. Sedan kommer resan upp, stughyra, färjan, mat, förmodligen lite sprit, BRÄNSLE, sen vill man säkert göra massa saker. så 5000:- är nog väldigt lågt räknat.
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Krockar det inte med Italien-resan så är jag på, kan i så fall ställa upp med att köra din bil upp om det skulle komma på tals, då jag inte kommer att ha någon hoj kvar så. Har mailat mina vänner där nere och svar från dem ang datum borde jag ha snart.
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Krockar det inte med Italien-resan så är jag på, kan i så fall ställa upp med att köra din bil upp om det skulle komma på tals, då jag inte kommer att ha någon hoj kvar så. Har mailat mina vänner där nere och svar från dem ang datum borde jag ha snart.

Om du inte har någon hoj kan du ju inte köra till Italien heller?
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Det krävs nog lite mer än 5000. Bara bankörningen tror jag kommer gå på 4000-5000 om man vill köra alla dagar. Sedan kommer resan upp, stughyra, färjan, mat, förmodligen lite sprit, BRÄNSLE, sen vill man säkert göra massa saker. så 5000:- är nog väldigt lågt räknat.

Men man behöver inte köra alla dagar. Finns mycket mer att göra också. Så 5-6.000 kommer man långt på.
Då har jag räknat 1700 för resa inkl. färja, träffavgift och tältplats. Vill man ha stuga ca 1000-1200 om man delar en stuga på 6 pers. Kör man på bana 2 dagar kostar det ca 2000:-

Alltså 5000:- för allt.
Vill man köra lite budget sover man i tält vilket funkar hur bra som helst. Man nöjer sig kanske med 1 bandag och leker på dom kurvit fina vägarna istället.
Då kommer man undan med 3000:-
Om man sen väljer och shoppa saker, bänka sin hoj eller andra tillägg är ju upp till var och en.
Mat och bensin tillkommer såklart. Men det gör det ändå även om man stannar hemma.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top