RoH Camp på Lelleträffen / Gotland Ring 2012

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Vilka vill med till Lelleträffen på Gotland 2012?

När? 11-17 Juni

30 års jubileum med massa olika aktiviteter t.ex guidad tur på småvägar runt ön, 5 kamp, vollyboll, grillfest, BANKÖRNING, endurokörning, karaoke m.m.

Mer info på: http://www.kneippbyn.se/sv/lelletraffen

Hel vecka Söndag till Söndag rekomenderas för att hinna göra lite.
Finns halv vecka med onsdag eller torsdag till söndag för den som är hårt hållen. Ingen nämnd ingen glömd :D

Vi kommer köra hoj dit på delvis utvalda vägar samt lite transportsträckor.
1-2 följebilar bör köra med beroende på hur många vi blir. På varje följebil blir det en extra kostnad för färjan tur och retur, den delas såklart på alla som packar sina saker i bilen. Brukar bli ca 200:- / pers.

Mer praktisk info kommer längre fram, så som vad man bör ha med sig m.m.

För dom som inte gillar det riktiga campinglivet, d.v.s. TÄLT och LUFTMADRASS, finns det stugor att hyra. En stuga bör bokas i början av året då dom går åt ganska fort. Mer info om det kommer inom kort.

Träffavgift, tältcamping samt hojbiljett på färjan tur och retur ligger på ca 1700:- för hel vecka.
Bandagarna ligger på 1200:- / dag Finns 2 och 3 dagars pass med rabbatterat pris.

Mer exakt info kommer inom kort.


Självklart ska vi till Gotland! :banana

1. André hel vecka
 

Wilcan

Socialdemokrati är klassförräderi.
Gick med
13 Jul 2008
Ort
På landet där försäkringen är billig.
Hoj
?
Kan bli en skoj runda. Andre med sin BMW med kylväskor, abs, antispin ala transformers k1300r.. GT.. Tja..
Borgar-Simon, Svärfar. Ska göra allt för att få det att klaffa, vore något att uppleva :)
 

Barris

Nordenpaketet!
Gick med
30 Sep 2006
Ort
Landskrona
Hoj
Kvaddad S1000rr och en Brapp brapp
Snart dax att starta en "Vem blir snabbast på Gotland ring" tråd.:banana:banana
Så har vi ju ett halvår på oss att kasta skit på varandra innan vi får svaret :hihi:hihi:D
 

m4rtin

Medlem
Gick med
9 May 2004
Ort
Ängelholm
Hoj
bmw s1000rr
Jag och två polare är sugna på Gotland igen. Var där med SMC förra året, och det var ju skitroligt. Ända negativa var väl att det kostar lite extra att köra med smc... Så till det kommande året skall vi dit igen, men under med några andra arrangörer.
Vi är väl rätt så insnöade på http://www.intebarafest.se/fest/bankoerning_mc_107.html
Det är ju främst bankörningen vi åker dit för, hur bra ordnat är det under lelleträffen?
"Inte bara fest" har jag hört mycket gott om andra år....

/Martin
 

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Var själv också inne på inte bara fests arrangemang .
Sen fick jag reda på att de fanns bankörning under lelle veckorna också .
Någon som har erfarenhet av hur upplägget ser ut under Lelle träffen?
Det är juInte intressant att köra om de är bankörning där dom släpper in 60 pers på banan samtidigt eller liknande.
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Men va? Inte bara fest och lelleträffen är väl samtidigt?! :foliehatt
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Under Lelleveckan är där körning på Gotland ring hela veckan. Där är instruktörer och allt sköta seriöst med olika grupper och hastigheter. För övrigt är det fri körning. Man får riktigt mycket körning för pengarna. OM där är väldigt lite folk blir det öppen depå, då är det bara och köra så länge man orkar. Ambulans och skammkärra finns såklart på plats. Där är dock inga flaggvakter, men alltid 3-6 instruktörer ute så hjälp är snabbt på plats.
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Nej, det behöver du inte göra. Det har vi aldrig gjort och har alltid funnits plats. Tror dessutom inte man kan boka i förväg.
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Jag och två polare är sugna på Gotland igen. Var där med SMC förra året, och det var ju skitroligt. Ända negativa var väl att det kostar lite extra att köra med smc... Så till det kommande året skall vi dit igen, men under med några andra arrangörer.
Vi är väl rätt så insnöade på http://www.intebarafest.se/fest/bankoerning_mc_107.html
Det är ju främst bankörningen vi åker dit för, hur bra ordnat är det under lelleträffen?
"Inte bara fest" har jag hört mycket gott om andra år....
/Martin


Inte bara fest är 2 veckor efter Lelleträffen. Men du får mer än gärna hänga med oss.
 

m4rtin

Medlem
Gick med
9 May 2004
Ort
Ängelholm
Hoj
bmw s1000rr
Då känns ju lelleträffen väldig lockande! Var visst lite annat folk som jag kört med som också skulle dit, så det lockar ju! Hur är det med boende, är det försent för att boka något bra?

Åker vi dit kommer vi att ta släp och bil. Känns för riskabelt att ligga och pressa på bana, för att sen köra hela vägen hem... Sen hade jag oturen att skada en disk i min rygg i somras, så jag kan inte sitta i samma körställning allt för länge:(
 

Bjork3n

Medlem
Gick med
24 Jan 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Ktm 690 smc 2011
Om de är stuga man ska boka så bör man nog boka tidigt . Men ska man tälta är de nog lungt :) tror jag....
 

Andre_A

Punisher
Gick med
7 May 2005
Ort
Helsingborg
Hoj
HP4 Comp -13 + R1200GS -13 + CRF 450 X -09
Jag kommer köra hoj dit och hem. Dock kör en följebil efter med all packning. Samkörning och sånt kan vi snacka ihop oss om.
Stuga bör bokas i början av året.
Jag kommer boka en av villavagnarna som ligger längst ut vid vattnet.
 

GT

Absolut kortast.
Gick med
29 Nov 2010
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR600RR - Pink Kitty Edition
Jag kommer köra hoj dit och hem. Dock kör en följebil efter med all packning. Samkörning och sånt kan vi snacka ihop oss om.
Stuga bör bokas i början av året.
Jag kommer boka en av villavagnarna som ligger längst ut vid vattnet.

Jag kommer köra bil och släp. Jag pangsar en dubbelsäng hos andre! :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top