Nån som håller på med nåt kul i garaget? Eller idéer till sommaren! SKÄRPNING NU!!!

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Det är ju nu som det ska grejas, ok kanske efter jul då. Men det händer ju mer på PRO:s sidor, än här. Funderar själv på ett kåpset från dhgate till gathojen.Någon utomsockens ban-dag måste det bli.
Några som är sugna om vi drar i hop ett gäng på typ go-kartcenter, äter pizza, dricker en öl eller 12 och ser nån trevlig racingfilm. Borde vara genomförbart, eller är det fullt på schemat med schack, broderi kurser? :)
 

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
VTR 1000 Firestorm
Låter ju som en bra ide med gocarten vi får väl försöka få ihop nåt när det passar dom flesta.
utomsockens bandag hänger jag gärna med på till sommaren även om jag är en bromskloss, men finns väl pensionärsgrupper?

Jag håller inte direkt på med mycket kul i garaget men monterar nytt slipon, nya blinkers, fender eliminator samt servar m.m
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
bygger om min busa till en dragracing hoj för gatan. skal även lackas om. bara jag hittar en lackare som vill sponsra dvs ;) gocart och öl jag är på ;)
 

EKAN*

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2006
Ort
Skogen Sundsvall.
Hoj
Suzuki GSXR 1000 K6
Dubbar upp däcken till Trumpeten för å prova lite iskörning! "om isarna lägger sig":yoparty
Gocart och öl är jag med på:banana
 

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Timrå
Hoj
zx10r
Pizza och öl låter bra, genererar mera vikt på bakdäcket vilket måsta vara possitivt.
förslag på datum?
 

Hasta la vista

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Ort
Sundsvalls kommun
Hoj
13, Aprilia, Factory. -05, GSXR 1000, till salu!
Hänger på, om vi kör gocart före ölen bara. Lägga upp en lista så kan vi skriva datum som passar oss!??
Varför inte börja med mellandagarna 25-30/12?

Hasta la vista
 

Glennswe

Medlem
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Sundsvall
Hoj
BMW och Ducati
Jag är på för pizza och öl, och varför inte mellandagarna, hade varit kanonkul alltså :)
 

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Lägg ut datum själv när ni kan så får vi jämka när det blir så många som möjligt. Allt finns ju där, bara att åka dit. Borde finnas nån tävling som det går att se flera gånger. Några som åker till mässan i Göteborg?
 

Hasta la vista

Ny medlem
Gick med
5 May 2011
Ort
Sundsvalls kommun
Hoj
13, Aprilia, Factory. -05, GSXR 1000, till salu!
750-R! Tror att alla som skrivet om intresse inför att träffas, köra lite Gocart och snacka lite + käk på stället + bira känner som du just nu!??
För att komma till skott, så utmanar jag er att ställa upp i lilla racet pris 270:- kronor.
Dom som kommer före mig bjuder jag på "bärs" men dom som kommer efter får bjuda mig på en "bärs"!?
Bokar så fort att jag kan bli full = 4st deltagare min. datum blir 2012-01-07 kl.16:00, så att driverinblack hänger på.
Listan blir dom som svarar före 5/1 2012.
Om det blir många så kommer jag att få en dyr Lördag-kväll.

Felet är att alla väntar på att någon skall ta initiativ till att göra som jag gör just nu.
Så utmana mig 7/1 och få en gratis Öl!
Nu kör vi! Med en bra start på 2012.

Hasta la vista

PS.750R GlennSwe+Sara75 och Sundsvalls wheelie king med respektive skall dit.
 
Last edited:

750-R

En dag på banan-andligt lavemang
Gick med
26 Jun 2003
Ort
Sundsvall/Kovland
Hoj
CBR1000rrRace-07+CBR1000-RR-05 för gata+Honda dax70-76 Annars är jag rätt vanlig av mig, jo just ja egna tänder har jag fortfarande de äju lite plus. Å en fru som står ut med alla perversiteter.
Låter ju kanoon det, synd bara att det krockar med mina bibelstudier. Gör allt för att komma jag också, bra ide.
 

driverinblack

Turbo är roligt men dyrt
Gick med
2 Jun 2005
Ort
sundsvall
Hoj
MOTO-GUZZI V100
de här man man inte säga nej till. jag är på :tummenupp
tar med mig några pilsner+jäger för den som vill ha ;). men inge dricka förre tävlingen!!! de anser jag som doping ;)

utgång på krogen efter??
 

Sara75

Ny medlem
Gick med
26 Apr 2010
Ort
Sundsvall
Hoj
Ducati Monster 1100 -11
PS.750R GlennSwe+Sara75 och Sundsvalls wheelie king med respektive skall dit.

Absolut att jag gärna hade hakat på. Glenn är nånstans i Sverige (jag håller inte reda på var han är utantill...).
Vet dock inte så här på rak arm hur det skulle bli med barnvakt...
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top