Gruppköp Motorolja

On2wheels

Medlem
Gick med
27 Jul 2009
Ort
Katrineholm
Hoj
Yamaha R1 -07Yamaha R1 - 03 såld, Husaberg 650 motard- 02, R1- 98 såld, Gixxer 750- 94 såld, Rmx 250-99 såld
Ok/Q8 olja som alla köpte billigt ett tag då?
Håller mig gärna oxå till helsyntet...
Visar sig sen om det blir kopplingsslir när man överraskar 2700 mil koppling med ny sorts olja...
 

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Ort
Katrineholm
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Ok/Q8 olja som alla köpte billigt ett tag då?
Håller mig gärna oxå till helsyntet...
Visar sig sen om det blir kopplingsslir när man överraskar 2700 mil koppling med ny sorts olja...

Finns Ok/Q8 20 liter för 1495:- men de blir det dyr frakt pga av stor förpackning, 550:- (farligt gods)
Men det borde finnas på nära håll. Jag kollar på det.
 

man_dizel

man_dizel
Gick med
26 Sep 2005
Ort
Stockholm
Hoj
Katana 1394cc -82
Går att beställa 20 liter på ok/q8 för ca 1300 kr. Sen är det bara att hämta. Blir betydligt billigare. Bra olja är det också. :)

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
Om inte jag minns helt galet så pratade Ankätaren om att Volvo, av alla ställen var billig på olja till hojar, men det är väl inte värre än att någon av oss åker förbi o kollar vid något lämpligt tillfälle

Gott nytt o allt sånt!
 
Gick med
3 Dec 2003
Ort
Enköping
Hoj
snart så
Om inte jag minns helt galet så pratade Ankätaren om att Volvo, av alla ställen var billig på olja till hojar, men det är väl inte värre än att någon av oss åker förbi o kollar vid något lämpligt tillfälle

Gott nytt o allt sånt!

660:- för 4 L power1 racing, billigt? njaaae. svindyrt? njaaae men nån stans mitt e mellan.
 

Gummi Tarzan

örnörn
Gick med
11 Jun 2010
Ort
Sollentuna
Hoj
Svart/ grå kronan duo s
FUNBIKE i Västerås har nu i helgen konkursutförsäljning. 479 kr för 4L Castrol. Det tyckte jag var ett bra pris.
Dom har även Motul. Samma rabatt på båda märkena, 50%
Sen har dom en del kläder o hjälmar o sånt.
Själv hittade jag en hjälm, hängde tillbaka den, funderade o skulle sen ta den, då var den tagen. Inte mer med det men det var dom som stog för mig i kön som hade plockat den. Frågade då lit artigt om dom verkligen ville ha den, att det liksom var bang o target o fick då till svar att "ja vi köper den ju nu". Aja skit samma då. Men så kom frågan på parkeringen, som jag förvisso väntat mig, hur mycket vill du ge för hjälmen. Svarade att sådant där tycker jag är så jäkla fult sätt så den kan du behålla. Ja jag vet. Skulle tagit den direkt..

Men åter till ämnet, billig olja!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top