Daniel från Skövde

Brännjack

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2011
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha FZR 600
Jag borde väl också skriva av mig lite och berätta om vem jag är.

Kille, 27 år från Skövde som bor tillsammans med flickvän och kisse. Går hemma som heltidsfilosof så blir en del timmar i garaget stället (trots att jag inte är något vidare mekkunnig.

Lyssnar gärna på musik och då tyngre metall :yoparty
Spelar själv guitarr, Bas, trummor och sjunger och har faktiskt letat efter ett band i flera år nu.

Har också åkt hoj i flera år och äger i skrivande stund två st som det skruvas en hel del med.
Först ut är en Yamaha XJ 550 men tyckte det var för klen motor på den och köpte därefter en Honda VF1000. Härlig motor samt stor och klumpig :)

Jag är väl relativt duktig när det kommer till datorer så har ni frågor ang något sådant så är ni fria att pm:a mig :tummenupp

För övrigt så har jag sålt min själ till Rock n Roll

Over and Out / Daniel

PS: Är det någon som har ett jobb att erbjuda mig så tvekar jag inte på att packa tjejen, hojen, guitaren för att flytta. Söker som fan men utan resultat :( DS
 
Last edited:

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Välkommen hit Daniel! Lite vinterångest här nu känns det som och alla springer omkring och låter allmänt skitnödiga men det är bara att ignorera. De flesta är bara sköna typer som gillar hojar helt enkelt. Snart är våren här och då kommer stämningen bli bättre.
 

Brännjack

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2011
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha FZR 600
Välkommen hit Daniel! Lite vinterångest här nu känns det som och alla springer omkring och låter allmänt skitnödiga men det är bara att ignorera. De flesta är bara sköna typer som gillar hojar helt enkelt. Snart är våren här och då kommer stämningen bli bättre.

Härligt första inlägg med skrivbentens namn kunde inte vara mer passande åt en sådan som mig :) Tack!
Dålig stämning har jag inte riktigt märkt av än men jag måste nog skriva att jag tycker det är väldigt dåligt drag på forumet och svårt att få hjälp.
Har flera gånger fått vända mig till utländska forum för att få hjälp men vill gärna ha det på svenska och allt samlat på ett och samma forum när det ändå är mc relaterat :)
Vintern börjar ju närma sig och hoj säsongen är i stort sett slut så jag tycker nog att klart man samlas på sporthoj.com och disskuterar vinterns projekt och hjälper andra :)

Ha en bra kväll
 

wm1000

Medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Järfälla
Hoj
Grå metallic
Välkommen:)
Angående hjälp så verkar det bara finnas utlänska forum för din modell.
Eftersom din hoj har några år på nacken så kanske hjälpen är lite svårare att hitta i swedala,även reservdelar kan ju bli lite värre o hitta.
 

Brännjack

Ny medlem
Gick med
10 Nov 2011
Ort
Skövde
Hoj
Yamaha FZR 600
Välkommen:)
Angående hjälp så verkar det bara finnas utlänska forum för din modell.
Eftersom din hoj har några år på nacken så kanske hjälpen är lite svårare att hitta i swedala,även reservdelar kan ju bli lite värre o hitta.

I hear you. Dock så är det mest streetfighter lösningar och sådant som jag frågat om hittils. Du vet, nya fästen och sådant. tips och ideer :)
Men när det kommer till motorn och hur hojen är upbyggd så förstår jag med tanke på att hojen mycket riktigt har några år på nacken :)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top