Singeltråden

mugge

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Aug 2008
Ort
linköping
Hoj
gsx 1100
fan blir ju deprimerad av o läsa tråden

kan inte alla göra som drysen , där har ni en tidskrävande hobby , samt intressant läsning :) sj är jag för lat för o ens harva mig ur singelträsket
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Nej, jag har i vanlig ordning varit och sysslat med en av mina tidskrävande hobbys! :tungan

Pratar nog skånska, men det blir väl lite krockar eftersom jag har småländskt och finskt påbrå också. Pratar kanske jättekonstigt!? :va:D

:va
I ditt läge hade jag nog gett mej på någon talang för att säkra upp. :tummenupp
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
:va
I ditt läge hade jag nog gett mej på någon talang för att säkra upp. :tummenupp

Eftersom jag själv är så himla kräsen och inte ens vet om jag verkligen vill hitta någon känner jag inte att jag behöver säkra upp för något alls, faktiskt.
 

sampan

Pengarna ska rulla!
Gick med
28 Mar 2010
Ort
Nybro
Hoj
sxv 550 -08 + PANIGALE!!
finns det fler som du ? :eek:

Precis en sådan vill jag ha också! Men han behöver ju inte ha fyllt gubbe för min del. En som klarar sig själv och inte anser att vi måste vara med varandra hela tiden. En som gärna hänger med sina kompisar, ensam, men ändå kan fungera socialt ihop med mina vänner någon gång då och då. En som låter mig pyssla med mina hobbys så mycket jag vill utan att känna sig åsidosatt, och som verkligen accepterar att jag lever mitt eget liv.

Tycks dock inte finnas någon i yngre version som är så. :gnissla
 

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Stockholm
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Eftersom jag själv är så himla kräsen och inte ens vet om jag verkligen vill hitta någon känner jag inte att jag behöver säkra upp för något alls, faktiskt.

Vaffan, har du inte fått till det med nån på SH än? Han Biltmore är ju ett kap. Inte så kräsen heller. Gänga dig med honom vetja! :tummenupp
 

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Phju.. Skönt att höra.
Hon svarar ju inte själv så jag antar att hon sitter på hojen på väg upp.
Bäst jag eldar lite extra då hon kommer vara kall, det är inte sommar i luften så här års.

Men för att vara seriös och hålla tråden till ämnet. Vart finner man fina tjejer att umgås med? Krogen är ju besudlat med 20åriga blondiner. Inte för att jag har något emot dom, men jag har svårt att se mej själv få ett vettigt informationsutbyte med en sådan.
Söker någon som vet hur man uppför sig i livet. Dvs kontroll på jobb, förhållande, pengar och umgänge. Vet vad hon vill och kan. Trevlig och inte sätter sig i soffan direkt efter jobbet.
Vart finner man någon med dessa "små" kriterier.

Tror dom flesta tjejer ställer samma fråga vad det gäller vart man ska kunna hitta killar som är bra killar.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Åh fasiken.. :) Jag var helt säker:rolleyes:

Man ska aldrig vara säker! :7peta

Jo då fick det mycket väl beskrivet:)
"Pratar nog skånska, men det blir väl lite krockar eftersom jag har småländskt och finskt påbrå också. Pratar kanske jättekonstigt"

Ja, men du vet ju inte hur det faktiskt låter!

Starstriker: Mjae... Varför?
 
Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men för att vara seriös och hålla tråden till ämnet. Vart finner man fina tjejer att umgås med? Krogen är ju besudlat med 20åriga blondiner. Inte för att jag har något emot dom, men jag har svårt att se mej själv få ett vettigt informationsutbyte med en sådan.
Söker någon som vet hur man uppför sig i livet. Dvs kontroll på jobb, förhållande, pengar och umgänge. Vet vad hon vill och kan. Trevlig och inte sätter sig i soffan direkt efter jobbet.
Vart finner man någon med dessa "små" kriterier.

Här :)

Vad jag ser som problem är att de flesta killar inte klarar av att man nästan bara har killkompisar. Även om man informerar killen om det och de säger att det är inga problem alls så kryper det fram förr eller senare att det är ett problem. Jag har alltid haft bättre kontakt med killar än med tjejer.
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top