Singeltråden

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Du vet väl att om det går lite halvtaskigt kan man testa att omformulera annonsen lite? Gäller allt, försäljning av bilar, hojar, hus, kroppar, you name it. :)

Testa att göra som tjejerna, omformulera sanningen.....:D:D

Ok..

Finnes: Lönnfet, ful och väldigt ointressant kille i medelåldern som gillar porr, dataspel, sprit och skräpmat. Ogillar folk och illtrivs i sociala sammanhang.

Sökes: Någon som står ut.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Lite bättre ju! Nu får du vänta lite och ge denna versionen en chans!
 

Makita

VIF mina vänner
Gick med
29 Sep 2010
Ort
Ystad
Hoj
Gult är fint
Tycks dock inte finnas någon i yngre version som är så. :gnissla

Fast frågan då är ju vad det innebär att ha fyllt gubbe.. 30? 40? 50?

Allt är relativt, och jag föredrar en "gubbe" som har det jag letar efter före en yngre som saknar det :)
 

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Ort
Stockholm
Hoj
CBR1000RA
Tycks dock inte finnas någon i yngre version som är så. :gnissla

NJao, det gör det väl... men de kanske redan är tagna. :näsblod

Fast det är klart, skall ni precisera er så måste ni nog bestämma var i åldersspannet som man blir gubbe... för vi grabbar/gubbar trackar ju varandra om det när man blir 30... och 40... och 50 :tungan

Vi fyller gamla och blir yngre helt enkelt. :yoparty
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Fast frågan då är ju vad det innebär att ha fyllt gubbe.. 30? 40? 50?

Allt är relativt, och jag föredrar en "gubbe" som har det jag letar efter före en yngre som saknar det :)

Jag själv är ju fortfarande närmre 20 än 30, så är han över 35 tycker jag nog att han är för gammal för mig. Han är ju ingen gubbe för det, men där någonstans drar jag nog gränsen.

Och jag är så jobbig att jag inte vill ha någon som är halvdann, alls. Hellre ensam, än med någon som bara känns sådär, oavsett hans ålder.
 

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Ort
Linköping
Hoj
2*Yamaha
Själv blir jag yngre och yngre för varje år, inombords i alla fall. Synd bara att tjejerna inte verkar uppskatta det. :gnissla
 

Makita

VIF mina vänner
Gick med
29 Sep 2010
Ort
Ystad
Hoj
Gult är fint
NJao, det gör det väl... men de kanske redan är tagna. :näsblod

Fast det är klart, skall ni precisera er så måste ni nog bestämma var i åldersspannet som man blir gubbe... för vi grabbar/gubbar trackar ju varandra om det när man blir 30... och 40... och 50 :tungan

Vi fyller gamla och blir yngre helt enkelt. :yoparty

Eftersom jag inte ska gifta mig och skaffa barn med människan så kan han lika gärna va 20 som 40, bara man gillar varandra och ser likadant på förhållandet eller umgänget eller vad den sortens relation nu kan kallas. :)
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Jag är 37 och har blivit neddragen i en parkbänk när jag gick förbi på fyllan mellan två pubar av en 16 årig pingstvän som var nykter och ville spöa upp sina packade blonda polare:D.

Hon sa bara "hej gladis vad du ser glad ut jag är utråkad"

:krama

Finns en hel kedja med sådana här händelser för mig med både presentation för föräldrar och så - fan vad skrattat ibland.:D

Brudar måste gifta sig innan 25 - killar är först slut vid 50

I now:rofl

Folk kan hålla på med gubbeskit men det är därför att dom själva blivit pressade att gifta sig vid 22 för att det är försent sent och sån skit:D



Edit

Det är helt ok att gifta sig vid fast 18 för dom som hittat en bra partner - så jag slipper åska och skit från dom - men för oss andra barnungar så ta inte vad som helst:D:yoparty
 
Last edited:

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Jag är 37 och har blivit neddragen i en parkbänk när jag gick förbi på fyllan mellan två pubar av en 16 årig pingstvän som var nykter och ville spöa upp sina packade blonda polare:D.

Hon sa bara "hej gladis vad du ser glad ut jag är utråkad"

:krama

Finns en hel kedja med sådana här händelser för mig med både presentation för föräldrar och så - fan vad skrattat ibland.:D

Brudar måste gifta sig innan 25 - killar är först slut vid 50

I now:rofl

Folk kan hålla på med gubbeskit men det är därför att dom själva blivit pressade att gifta sig vid 22 för att det är försent sent och sån skit:D


Va? :va Har du redan druckit?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Precis en sådan vill jag ha också! Men han behöver ju inte ha fyllt gubbe för min del. En som klarar sig själv och inte anser att vi måste vara med varandra hela tiden. En som gärna hänger med sina kompisar, ensam, men ändå kan fungera socialt ihop med mina vänner någon gång då och då. En som låter mig pyssla med mina hobbys så mycket jag vill utan att känna sig åsidosatt, och som verkligen accepterar att jag lever mitt eget liv.

Tycks dock inte finnas någon i yngre version som är så. :gnissla

Lagom var ju sån, el? Go 4 it! :tummenupp

Ok..

Finnes: Lönnfet, ful och väldigt ointressant kille i medelåldern som gillar porr, dataspel, sprit och skräpmat. Ogillar folk och illtrivs i sociala sammanhang.

Sökes: Någon som står ut.

Om du nu ser dig själv som ointressant, hur ska någon annan se dig som intressant? Det andra är väl bara en smaksak och ful för dig (?) kan vara snygg för någon annan. :)
 
Last edited:

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Ort
08 en stund till
Hoj
KTM LC4
Eftersom jag inte ska gifta mig och skaffa barn med människan så kan han lika gärna va 20 som 40, bara man gillar varandra och ser likadant på förhållandet eller umgänget eller vad den sortens relation nu kan kallas. :)

Knullkompis heter det.

Om du nu ser dig själv som ointressant, hur ska någon annan se dig som intressant? Det andra är väl bara en smaksak och ful för dig (?) kan vara snygg för någon annan. :)

Njäe.. Det är generellt.

Folk har försökt supa mig snygg men det gick sådär..
 
Last edited:

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Tycks dock inte finnas någon i yngre version som är så. :gnissla

Jag har plats bor ju själv i radhus på 112kvm så det är bara att flytta in! Jag är ju yngre... :krama

Vill dock ha ett par förhållande men att jag anser att man måste ha egentid, måste få umgås med polarna utan att ha ryggsäck. Och om polarna vill komma förbi 02 på lördag morgon så ska dom komma förbi. När lyset är tänt är man välkommen.


Säg bara till innan du kommer så att jag är hemma. :tummenupp
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Vänta här nu. Hoppas du inte packat och är på väg!

Det står Malmö som ort? Eller är du inflyttad med rikssvenska som modersmål. (Norrländska funkar lika bra det med.)
Om du bräker du på den där hemska skånskan så måste du bevisa att du har enorma talanger inom något utav följande ämnen som häver upp.

Laga mat
Städa
Ta hand om hunden
Eget förslag (Som imponerar på mej)
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Va? :va Har du redan druckit?

Nja - jag åkte faktiskt förbi bolaget idag och köpte 5st 33cl Falcon:tummenupp

Strax innan inlägget men eftersom jag skall jobba natten snart så halsa jag bara 3:tummenupp

Så fröken hade rätt - 0,4 promille - dock rätt kul att en kille(37) kan kliva upp sur,grådaskig och orakad halv cm (taliban),hoppa upp på en mc och köra 5 mil och sen knalla in på bolaget och lycklig som en gris tjacka 5 öl och bli avfrågad legg:D

:banana

:rofl

Tyckte jag val lite kul :rofl
 

Jente

Angel in disguise
Gick med
29 Jun 2007
Ort
Haninge
Hoj
Har ingen
Vänta här nu. Hoppas du inte packat och är på väg!

Det står Malmö som ort? Eller är du inflyttad med rikssvenska som modersmål. (Norrländska funkar lika bra det med.)
Om du bräker du på den där hemska skånskan så måste du bevisa att du har enorma talanger inom något utav följande ämnen som häver upp.

Laga mat
Städa
Ta hand om hunden
Eget förslag (Som imponerar på mej)

Du kan lugna ner dig :tungan

hon är inte inflyttad och inte någon bred skånska. Till och med jag som född i östergötland förstog henne utan några problem. :krama
 

Qwerty

Livs drömmare
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Piaggio Liberty 2T
Du kan lugna ner dig :tungan

hon är inte inflyttad och inte någon bred skånska. Till och med jag som född i östergötland förstog henne utan några problem. :krama

Phju.. Skönt att höra.
Hon svarar ju inte själv så jag antar att hon sitter på hojen på väg upp.
Bäst jag eldar lite extra då hon kommer vara kall, det är inte sommar i luften så här års.

Men för att vara seriös och hålla tråden till ämnet. Vart finner man fina tjejer att umgås med? Krogen är ju besudlat med 20åriga blondiner. Inte för att jag har något emot dom, men jag har svårt att se mej själv få ett vettigt informationsutbyte med en sådan.
Söker någon som vet hur man uppför sig i livet. Dvs kontroll på jobb, förhållande, pengar och umgänge. Vet vad hon vill och kan. Trevlig och inte sätter sig i soffan direkt efter jobbet.
Vart finner man någon med dessa "små" kriterier.
 

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Ort
Lund
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vänta här nu. Hoppas du inte packat och är på väg!

Det står Malmö som ort? Eller är du inflyttad med rikssvenska som modersmål. (Norrländska funkar lika bra det med.)
Om du bräker du på den där hemska skånskan så måste du bevisa att du har enorma talanger inom något utav följande ämnen som häver upp.

Laga mat
Städa
Ta hand om hunden
Eget förslag (Som imponerar på mej)


Nej, jag har i vanlig ordning varit och sysslat med en av mina tidskrävande hobbys! :tungan

Pratar nog skånska, men det blir väl lite krockar eftersom jag har småländskt och finskt påbrå också. Pratar kanske jättekonstigt!? :va:D
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top