Singeltråden

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nej! Inte dreads! Ofräscht deluxe!

Nej, inte dreads... Gillar inte det heller.
Var sånhär jag menade:
Micro_Braids.jpg

Men med tanke på hur lite jag orkar pyssla med mitt hår lär jag få fnatt på att behöva sköta flätor. >.<

Plus att jag har redan tillräckligt stora storlekar i hjälmar, med såndär lär jag inte hitta tillräckligt stora.
 

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Ort
I Skogen :D
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
Sökes: Fikande kotknackerska .....:tungan

Gick två matcher i söndags.....
Tvättmaskin ett - TooL, Segrare = TooL :hihi
Tvättmaskin två - TooL, Segrare = tvättmaskin :mad:
Tvåan var en gammal ilsk surt bly tungt as....

Gamla gubbar ska inte släpa tvättmaskiner på ryggen i trappor :va
 

TooL

Nu med RR-Licens :D
Gick med
10 Mar 2003
Ort
I Skogen :D
Hoj
Aprilia Tuono 1000R, WR 450F
För er som ska ut och :fika vill jag påminna om den här tråden. Om killen som funderade på att köpa rosor till tjejen...
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=61283

Ni har säkert redan läst den. Men den förtjänar att läsas fler gånger...:):D:hoppskrat:rofl

En äkta SH-klassiker... glömmer den aldrig då den fick mig att skratta hysteriskt på jobbet...
Sitter i kontorslandskap....

Borde läggas en sticky med länkar till gamla goding trådar... :tummenupp
 

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Ort
Där vägen slutar efter avfart 8
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
Är det fortfarande ok att skriva upp sig i detdär hop-parar-grejen?:va

Finnes:
Lätt kantstött 33åring. brutalt ärlig utan att vara oförskämd men med mycket humor. spontan som fan.
Gillar att göra saker själv emellanåt så det är bra om tjejen har eget hittapå så man slipper trampa på varann.
ordnad ekonomi osv som man förutsätter att folk har
Söker:
tjej typ?
boende i södra skåne glömde jag ju lägga till men finns det nån vettig flyttar jag kanske
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Jo, lönen brukar ju uppskattas iaf. Och jag skulle inte ha något emot att pröjsa för ett hojkort om jag nu träffade en kvinna som var intresserad av mig. ;D Eller ens problem med att fixa pengarna för det. Men åka med mig vågar ingen göra. Jag har tydligen lite halvknasig utstrålning så de tror att jag ska smälla så fort jag kör iväg...

En polare brukar beskriva mig med något i stil med: "Han beter sig som om han är helt jävla dum i huvudet, men han är den intelligentaste människan jag känner."

Bilden jag la upp här är dessutom lite gammal, har längre hår nu. ;) Jag bara tar inte bilder på mig så ofta att det finns någon färskare. Så jag kan säkert göra lite fler avis. :D

Jag tyckte du var riktigt trevlig och du har ett helt okej utseende också dock lite för ung för mig :D
Det är tjejerna det är fel på. De har alldeles för höga förväntningar på sin motpart och glömmer att de själv har en massa skavanker och att ett förhållande är en ständig kompromiss från bådas håll.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jag tyckte du var riktigt trevlig och du har ett helt okej utseende också dock lite för ung för mig :D
Det är tjejerna det är fel på. De har alldeles för höga förväntningar på sin motpart och glömmer att de själv har en massa skavanker och att ett förhållande är en ständig kompromiss från bådas håll.

Haha. :) Tackar. :) Du va trevlig att pratas med själv.
Du va inte sugen på lite lammkött då? *S*
Det är rätt kul när kvinnor rabblar upp sina krav på en partner... Listan är ju hur lång som helst. :näsblod
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Det är väl snarare så att om man är för smart så får man inte :ligga. Så har jag alltid trott att det är iallafall. :)

Helt rätt :klappar Äntligen någon som fattar! Man är den man är... Inte mycket att göra. :rolleyes: Det gäller att hitta kompisar som accepterar en ändå. Inte så lätt :( En gemensam hobby kan hjälpa :) Där det är skit samma vad man jobbar med, bara man är schysst :tummenupp Men inte lätt att få :ligga :(
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Det är väl snarare så att om man är för smart så får man inte :ligga. Så har jag alltid trott att det är iallafall. :)

Det är nog sant:D

Finns brudar som vill ha ett lätthanterligt exemplar och uppfostra för villainköp,julfirande med släkten och samtidigt kunna visa upp dom tyglade för polarna som mongos.

:rofl

Edit

Jag är snygg så inga probs så - men jag är inte styrbar - bångstyrig så fort en brud försöker.
 
Last edited:
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top