Singeltråden

Evenstar

Ny medlem
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Jönköping
Hoj
Nej
Fastnade i gamla inspelade musik-klipp :kär Men nu måste jag gå och lägga mig... Eller rättare sagt först gå ner och hämta tvätten :huvet

Godnatt på er! :krama
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Försäkringen kostar en del ja, kan jag tänka mig. Gissningsvis mer än 5000 kr/år? ;)

Min senaste häst kostade mig dock nästan 3000 kr/månad, sååå mycket mer kan det väl inte kosta med hoj, eller?

Min ena 29800/år, den andra strax under 3000/år, men den är ju bara avställningsförsäkrad... x) Finns ju snällare hojar att försäkra dock, dessutom så är du ju hona vilket helt klart är till din fördel! Men du får väl testa o se :D
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Min ena 29800/år, den andra strax under 3000/år, men den är ju bara avställningsförsäkrad... x) Finns ju snällare hojar att försäkra dock, dessutom så är du ju hona vilket helt klart är till din fördel! Men du får väl testa o se :D

Fy fan! Då har jag nog användning av de där 125'000...
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Fy fan! Då har jag nog användning av de där 125'000...

Såja, du måste ju inte gå på dyrast möjliga direkt, det finns dessutom de som har det värre :krama
Som sagt, testa o se först, sen kan du börja oroa dig över priserna, det är dessutom helt klart värt pengarna :banana
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Såja, du måste ju inte gå på dyrast möjliga direkt, det finns dessutom de som har det värre :krama
Som sagt, testa o se först, sen kan du börja oroa dig över priserna, det är dessutom helt klart värt pengarna :banana

Jo, jag anar att det är det, just därför jag aldrig bör testa. ;) Jag har liksom tyckt det varit värt alla de hundratusentals kronorna jag lagt på mina hästar tidigare, men nu i efterhand gråter jag lite över summorna för det är så skrämmande mycket pengar...
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Jo, jag anar att det är det, just därför jag aldrig bör testa. ;) Jag har liksom tyckt det varit värt alla de hundratusentals kronorna jag lagt på mina hästar tidigare, men nu i efterhand gråter jag lite över summorna för det är så skrämmande mycket pengar...

Äsch, vad skulle du gjort annars? Köpt ett häftigare hus att sitta o glo i? Man blir väl inte lyckligare för det, bara o använda dem till något som man tycker om, det är väl den stora anledningen att se till att dra in kosing öht :) Nu tänker jag dock göra som föregående talare och kasta mig i bingen, ska ju trots allt upp o jobba om ett par timmar :crash
Goooooonatt! :krama
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
Äsch, vad skulle du gjort annars? Köpt ett häftigare hus att sitta o glo i? Man blir väl inte lyckligare för det, bara o använda dem till något som man tycker om, det är väl den stora anledningen att se till att dra in kosing öht :) Nu tänker jag dock göra som föregående talare och kasta mig i bingen, ska ju trots allt upp o jobba om ett par timmar :crash
Goooooonatt! :krama

Jo, fast det hade nog känts bättre om man hade lagt de pengarna på en frisk häst man kunnat rida på och utnyttja lite mer, inte slänga ut en massa pengar under fem och enbart ha en ridbar häst i sammanlagt mindre än ett år... :rolleyes: Men det är väl såna smällar man får ta när det handlar om levande djur!

Jag tänker följa ditt exempel och sova jag med, eftersom jag tydligen också ska jobba imorgon. Härligt...

Godnatt!
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Du sa ju att vi skulle bjuda in henne? Att hon sen tog med en kompis är ju bara en bonus. Jag skulle väl mer säga att för första gången i världshistorien så har några på SH faktiskt lyckats göra något konstruktivt? :lol:tungan

Ja jo det sa jag förvisso men ingen har någonsin gjort något jag bett om i denna tråden förut.
Har ju försökt få till en dejt med Swish i minst ett halvår nu :rolleyes:

Men bra jobbat Rosa :tummenupp

Och om jag glömde säga det innan så välkomna till SH, Alleycat och Evenstar.

Nu är det min tur att gå och sova :banana
 

enrosabil

Sporthojsnörd
Gick med
6 Aug 2012
Ort
Stockholm
Hoj
En massa gammalt mög.
Ja jo det sa jag förvisso men ingen har någonsin gjort något jag bett om i denna tråden förut.
Har ju försökt få till en dejt med Swish i minst ett halvår nu :rolleyes:

Men bra jobbat Rosa :tummenupp

Och om jag glömde säga det innan så välkomna till SH, Alleycat och Evenstar.

Nu är det min tur att gå och sova :banana

Äsch, Ricken o Cirkus är minst lika skyldiga som jag, tror fasen det var Cirkus lilla upptåg som gav oss den negativa uppmärksamhet som behövder för att genomföra det hela :rofl Nu får ni andra ta över trollandet i andra forum :crash
 

huSSe

husse
Gick med
1 May 2007
Ort
timrå/ljustorp
Hoj
Kå Te eM 690r
fan va en føredetta kan stælla till det ekonomiskt, hoppas jag reder ut allt detta.
har januari på mig sen ær det nog kørt.
fy faaaan! førbannade kærring jævel.
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
fan va en føredetta kan stælla till det ekonomiskt, hoppas jag reder ut allt detta.
har januari på mig sen ær det nog kørt.
fy faaaan! førbannade kærring jævel.

Berätta mer, snaskiga detaljer! Indrivning och utmätning? Var allt hennes fel?
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Vill bara påminna singlarna här att nu boka upp 26 januari för sporthojsfest i stockholm, se mer info i separat tråd. Obligatoriskt för singlar är en stjärngossestrut på huvudet så ni känner igen varandra :hihi

Och ja, det var på sporthojsfesten som jag hookade ihop med Ulvhamne och nu bor vi ju ihop - så jo, sporthojsfest är skiten det :banana:banana:banana Hoppas vi ses där! Ulvis o jag går nog inte o missa, kom nu och drick en bira med oss och snacka lite skit och så kanske vi ger ett och annat dejtingtips :fyllisar
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Vill bara påminna singlarna här att nu boka upp 26 januari för sporthojsfest i stockholm, se mer info i separat tråd. Obligatoriskt för singlar är en stjärngossestrut på huvudet så ni känner igen varandra :hihi

Och ja, det var på sporthojsfesten som jag hookade ihop med Ulvhamne och nu bor vi ju ihop - så jo, sporthojsfest är skiten det :banana:banana:banana Hoppas vi ses där! Ulvis o jag går nog inte o missa, kom nu och drick en bira med oss och snacka lite skit och så kanske vi ger ett och annat dejtingtips :fyllisar

Vi har ju redan en lista på vilka som ska dit. Håller du dig inte uppdaterad? :7peta :D
 

Alleycat

Truty
Gick med
26 Dec 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Struthörning
fan va en føredetta kan stælla till det ekonomiskt, hoppas jag reder ut allt detta.
har januari på mig sen ær det nog kørt.
fy faaaan! førbannade kærring jævel.

Och där fick alla singlar i tråden kalla fötter och vill aldrig mer ha ett förhållande! ;)

Nej men låter jävligt surt. Har aldrig förstått syftet med att bete sig som ett svin när det tar slut. Tjänar man nånsin på det och kan man må bra över det?
 

huSSe

husse
Gick med
1 May 2007
Ort
timrå/ljustorp
Hoj
Kå Te eM 690r
inga detaljer, men jag tror jag fixar till det.
har inte førståt att man ska jævlas efter det tagit slut.
aldrahelst om bægge æ med på att boifrån varandra.
klart jag ær bitter oxå.
man lær sig så længe man lever.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top