Singeltråden

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Nu sitter jag i telefon med henne oxå, får man lägga på bara?
 

Pam33

1.41 på Knutstorp
Gick med
6 Sep 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Honda CBR Fireblade 929 -01*såld* Honda CBR 600 -97
haha ja. Söndag vill hon träffas. Jag har ändå inget vettigt för mig på kvällen så kan väl offra de timmarna åt nån film. =) Se om hon kan göra mat eller vad hon nu hade för ideer.
Blir såklart spännande på ett sätt. Men man är kanske för bekväm med sina rutiner =)
Ha, ha!! Säger du o låter tuff nu men sen står du där vid hennes dörr med hundblick, svettiga handflator o en bukett slokande rosor..
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Vad ni håller på.

Fördelningen av arslen torde vara tämligen lika mellan könen...

...liksom förmågan att vara ett.

Jag tror inte det är någon större skillnad mellan könen därvidlag, mer (o)mänskliga egenskaper. Vad som skiljer är nog snarare hur och när det visar sig.

Indeed. Sånär som fördelningen då. Jag såg i en bok en gång att flikker har två arslen, framstjärt och bakstjärt, samt ibland, någon de går och handlar med. Tre arslen i det fallet.

Är inte du, enligt egen utsago, same?

Utrikiska - svenska?

Lapplänning är inte samma som same. Same but different.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Nu sitter jag i telefon med henne oxå, får man lägga på bara?

Jag förstår inte riktigt, vill du ha henne eller? Om inte, säg det till henne och säg att hon aldrig ska ringa dig mer. Blocka hennes nr på mobilen. Klart! Är hon rövhål mot dig varför kan du inte vara ett rövhål tillbaka, första och sista gången!? (hoppas vi att det är, annars gäller som man bäddar får man ligga)

Varför göra det så jävla komplicerat och sen gnälla över det? Make it quick, make it fast, make it ruthless!

No hard feelings, hoppas jag! :)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag förstår inte riktigt, vill du ha henne eller? Om inte, säg det till henne och säg att hon aldrig ska ringa dig mer. Blocka hennes nr på mobilen. Klart! Är hon rövhål mot dig varför kan du inte vara ett rövhål tillbaka, första och sista gången!? (hoppas vi att det är, annars gäller som man bäddar får man ligga)

Varför göra det så jävla komplicerat och sen gnälla över det? Make it quick, make it fast, make it ruthless!

No hard feelings, hoppas jag! :)

Jag har sagt nej 5ggr nu. Nu får det vara bra liksom.
 

tkdrille

Guest
Ha, ha!! Säger du o låter tuff nu men sen står du där vid hennes dörr med hundblick, svettiga handflator o en bukett slokande rosor..

Haha fan att du faktiskt har sett detta fenomen när jag höll på att bli kidnappad. Tur att du satt där bredvid mig. Tack tack :tungan
 

zuzz

Ny medlem
Gick med
13 Feb 2011
Ort
på landet
Hoj
Yamaha fzr 600
Ja tänk så mysigt du och jag kan ha det redigt lammkött för dig kvinna. Bara hugga tag direkt.


Nu för tiden fungerar det som så att lammkött ligger på tallriken och jag vill äta upp allt..med lite vitlökspotatis till..å en sallad...å en gott vin ;)
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Jag måste lära mig steka anguskött. Nån som har bra tips?
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS

tkdrille

Guest
Nu för tiden fungerar det som så att lammkött ligger på tallriken och jag vill äta upp allt..med lite vitlökspotatis till..å en sallad...å en gott vin ;)

De låter faktiskt gott. Får ordna de nån dag här alltså. Mmmmm maaat.......
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Jag förstår inte riktigt, vill du ha henne eller? Om inte, säg det till henne och säg att hon aldrig ska ringa dig mer. Blocka hennes nr på mobilen. Klart! Är hon rövhål mot dig varför kan du inte vara ett rövhål tillbaka, första och sista gången!? (hoppas vi att det är, annars gäller som man bäddar får man ligga)

Varför göra det så jävla komplicerat och sen gnälla över det? Make it quick, make it fast, make it ruthless!

No hard feelings, hoppas jag! :)

Men han vill ju fortfarande ligga med henne ibland :rofl
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Men han vill ju fortfarande ligga med henne ibland :rofl

Som sagt, som man bäddar får man ligga. Ska han tvunget doppa pitten då o då får han räkna med skit efteråt. Finns tusentals andra fiskar i havet som inte ställer till ett helvete.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top