Singeltråden

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
:tomten

Inte för att jag är så mycket för julen, men det känns rysligt tyst här.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
:tomten

Inte för att jag är så mycket för julen, men det känns rysligt tyst här.

Det kanske inte finns några singlar kvar på SH?

Eller så är dom som jag, fullständigt nöjda med att vara singel, speciellt i juletider.

Jag ser mest fram emot att få städa bort julpyntet (två kuddar med snögubbar på och en tomte som räcker fingret) och äta rester av julmat i en månad...
 

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Nattklubbarna är stängda nu så alla snygga onenightstandkex raggar hejvilt ute på gatorna
efter killar så ingen desperation finns alls utan man får allt serverat på ett fat utan vare sig
utgifter för inträde,drinkar och så

Nästan farligt och röra sig som singel ute :banana
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Det kanske inte finns några singlar kvar på SH?

Eller så är dom som jag, fullständigt nöjda med att vara singel, speciellt i juletider.

Jag ser mest fram emot att få städa bort julpyntet (två kuddar med snögubbar på och en tomte som räcker fingret) och äta rester av julmat i en månad...

Det brukar inte hindra aktiviteten i denna tråden :D

Här blir nog inte ens julmat till jul. Kanske en prinskorv eller två :crash
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Det brukar inte hindra aktiviteten i denna tråden :D

Här blir nog inte ens julmat till jul. Kanske en prinskorv eller två :crash

Om jag finge fira jul själv skulle det bli en Kebabrulle eller en hamburgare till jul.

Men jag ska fira med mina föräldrar (om vi alla håller oss friska), som annars suttit ensamma. (3 personer)
Någon dag innan nyår ska jag äta middag med mina barn (om vi alla håller oss friska) och barnbarn. (8 personer)

Jag ogillar annars starkt julhysterin, jag har vägrat ta emot julklappar dom senaste 15 åren och köper bara småkrafs åt barnbarnen.

Istället för att ge julklappar skänker jag dom pengarna till välgörenhet varje år, nåt år köpte jag getter åt alla i familjen, i Afrika, så det springer förhoppningsvis omkring getter döpta efter mina familjemedlemmar i Afrika nu :D

Nåt annat år köpte jag ett klassrum till någon by i Afrika, så barnen där tänker på mig varje gång dom får läxa :banana

Det lokala katthemmet brukar också få en slant, för dom gör ett bra jobb.
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
:tomten

Inte för att jag är så mycket för julen, men det känns rysligt tyst här.

Jag är upptagen med julpyntandet men är redan igång med julhälsningarna iaf! :brynad

IMG_2455.jpg

godblork.JPG

För övrigt så tror jag att du undercover gillar julen mest av alla. Antagligen är källaren fullt pyntad! :mattias
 
Last edited:

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha MT09 2021
Måste säga att Tinder-VM går fruktansvärt bra när alla singlar sitter hemma och inte vill vara ensamma.
Hur går det för er vänner?
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Måste säga att Tinder-VM går fruktansvärt bra när alla singlar sitter hemma och inte vill vara ensamma.
Hur går det för er vänner?
Gett upp. Tant ät väl för tjock o gammal, jag blev ju blockad av tinder, men de vägrar säga vad jag gjort för fel. Träffas man irl nu då eller datear man online bara?
 

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha MT09 2021
Gett upp. Tant ät väl för tjock o gammal, jag blev ju blockad av tinder, men de vägrar säga vad jag gjort för fel. Träffas man irl nu då eller datear man online bara?
Blockad av tinder har jag aldrig hört förut. Man träffas irl. Har blivit middagar hemma, promenad och puben till 20:00 med efterfest :lol En andradejt så bjöd jag in mig själv på kaffe och tog med ett par semlor. Det var uppskattat så länge man har glimten i ögat :hihi
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Blockad av tinder har jag aldrig hört förut. Man träffas irl. Har blivit middagar hemma, promenad och puben till 20:00 med efterfest :lol En andradejt så bjöd jag in mig själv på kaffe och tog med ett par semlor. Det var uppskattat så länge man har glimten i ögat :hihi
Herregud! Jag fick knappt ett nafs i kroken på varken tinder, mötesplatsen eller elitsinglar. Hade nån velat gå ut och sen dessutom kommit med semlor, jiz, finns sådana killar i verkligheten alltså??? Där ser man...... lycka till!
Gammelgäddan får lura kvar långt in i vassen ett tag till....

Fått lite reklam om biker dating sidor, det undrar jag om det kan funka? Verkar vara fr USA så det kanske är två registrerade i lilla Sverige tänker jag ... dåliga odds då men är det nån som provat?
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Måste säga att Tinder-VM går fruktansvärt bra när alla singlar sitter hemma och inte vill vara ensamma.
Hur går det för er vänner?
Håller med.. men jag tycker sjukt nog att Tinder är "för lätt" på nåt sätt.. kanske har med coronan att göra.. körde ett tag men tröttnade efter 500+ matchingar varav man när det kommer till kritan orkar svara på 1% av meddelandena, lite utmaning får det ju vara :D

Sen så har jag fastnat lite i att det är så förbannat skönt att ha ett problemfritt liv så jag drar mig nästan för att träffa nån och riskera att förstöra det så det kan bidra :crash
 

Richthofen

_-//Richthofen\\-_
Gick med
18 Jan 2009
Ort
Västerås
Hoj
Yamaha MT09 2021
Håller med.. men jag tycker sjukt nog att Tinder är "för lätt" på nåt sätt.. kanske har med coronan att göra.. körde ett tag men tröttnade efter 500+ matchingar varav man när det kommer till kritan orkar svara på 1% av meddelandena, lite utmaning får det ju vara :D

Sen så har jag fastnat lite i att det är så förbannat skönt att ha ett problemfritt liv så jag drar mig nästan för att träffa nån och riskera att förstöra det så det kan bidra :crash
Femhundra matchningar? Swipear du höger på varenda brudjävel i hela mellansverige? :tuttar
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Sen så har jag fastnat lite i att det är så förbannat skönt att ha ett problemfritt liv så jag drar mig nästan för att träffa nån och riskera att förstöra det så det kan bidra :crash
Ditto. Vem vill ha någon som konkurrerar med sex hojar och tre bilar samt vill ha första tjing på lönen till rädisor, styvmorsviol och prydnadskuddar istället för nya däck, kamaxlar och bensin.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top