Singeltråden

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Haha,, ähh, ärligt talat så är ingenting är omöjligt. uppförsbacke ibland absolut, men inte omöjligt. Jäkla trist med bilen :( men det viktiga är att det inte blir bestående några kroppsliga skador iaf…

Jag kan muntra upp med att dra min "sits" iaf.. :D

Är inte nån som behöver åka nånstans hela tiden, men det var lite väl längesen nu, så därför och för att jag fyller jämt i år så hade jag sen en tid lite planer på att åka nånstans och hade sparat lite.. Ett litet problem som dök upp på vägen var bara att den jag tänkt överraska och släpa med hann försvinna.. Det gav problem nr. 2 som är att jag i om det nu sitter med exakt 50k på resekontot men ingen att åka med. :musik

Så mitt livs 3 frågetecken just nu är om jag ska orka hitta nån att åka med ändå, elda upp pengarna på bana och däck trots allt eller veva dem på börsen ett tag och köpa en större båt.. Coronan ger lite betänketid åtminstone, alltid nåt :D

View attachment 453773

Men som sagt, ingenting är omöjligt och nånstans handlar det som alltid bara om att se möjligheterna istället för problemen, allt löser sig.

Kommer det göra även för dig! :tummenupp

Blöjan följer säkert med på en bromanceresa.
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Tack detsamma! :fyllisar

Mkt var bättre förr, men inte vi som bara blir bättre och bättre det här datumet varje år, bästa gubbarna! :banana

Dessutom en väldigt bra anledning för Pips att börja bjuda tillbaka för alla bullar jag tänkt ge henne genom åren! :4skrika

Bjuda tillbaks på nåt du inte bjudit på. Pfft.
 

Semper idem

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Feb 2013
Ort
10 nautiska från slottet
Hoj
Ja
Tack detsamma! :fyllisar

Mkt var bättre förr, men inte vi som bara blir bättre och bättre det här datumet varje år, bästa gubbarna! :banana

Håller med, men till slut så vänder det och man kommer inte längre ihåg sin egen födelsedag. Hoppas dock att det tar många år innan man är där.

Gratulationer till de distingerade gentlemännen!
Tack för det:)

Grattis gubben.
Tack vännen.:)

Bjuda tillbaks på nåt du inte bjudit på. Pfft.

I det här fallet så gäller nog inte att "det är tanken som räknas":)
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Grattis på er gobbahjeflar! :yoparty :D
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
WTF är det han ritat gubbtjyven

Nu har jag ju ett skarpt öga för bra konst, t om osten till mina frukostmackor ser ut som ett konstverk nu, var antagligen nåt fel på den.

Så jag tycker att det som ritats på presentpappret är slående likt de två största mobilnäsorna av alla + en coronasjuk i fosterställning på golvet! :mattias
 
Last edited:

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Nu har jag ju ett skarpt öga för bra konst, t om osten till mina frukostmackor ser ut som ett konstverk nu, var antagligen nåt fel på den.

Så jag tycker att det som ritats på presentpappret är slående likt de två största mobilnäsorna av alla + en coronasjuk i fosterställning på golvet! :mattias

Hell no
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Haha,, ähh, ärligt talat så är ingenting är omöjligt. uppförsbacke ibland absolut, men inte omöjligt. Jäkla trist med bilen :( men det viktiga är att det inte blir bestående några kroppsliga skador iaf…

Jag kan muntra upp med att dra min "sits" iaf.. :D

Är inte nån som behöver åka nånstans hela tiden, men det var lite väl längesen nu, så därför och för att jag fyller jämt i år så hade jag sen en tid lite planer på att åka nånstans och hade sparat lite.. Ett litet problem som dök upp på vägen var bara att den jag tänkt överraska och släpa med hann försvinna.. Det gav problem nr. 2 som är att jag i om det nu sitter med exakt 50k på resekontot men ingen att åka med. :musik

Så mitt livs 3 frågetecken just nu är om jag ska orka hitta nån att åka med ändå, elda upp pengarna på bana och däck trots allt eller veva dem på börsen ett tag och köpa en större båt.. Coronan ger lite betänketid åtminstone, alltid nåt :D

View attachment 453773

Men som sagt, ingenting är omöjligt och nånstans handlar det som alltid bara om att se möjligheterna istället för problemen, allt löser sig.

Kommer det göra även för dig! :tummenupp

Alltså, jag vet att jag inte är speciellt aktiv här nuförtiden. Men jag hajade till lite här, och jag är förvånad över att ingen annan tagit sitt ansvar...

Historiskt så har det funnits en jargong i den här tråden där man skojat om att hålla folk i källare, som sällskap eller annat.
Nu känner jag att jag måste ställa en rak fråga till dig Peter.

När du säger att personen i fråga "hann försvinna", är du medveten om att det som vi har skämtat om fiktivt i tråden är olagligt i den riktiga världen!?!???
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Alltså, jag vet att jag inte är speciellt aktiv här nuförtiden. Men jag hajade till lite här, och jag är förvånad över att ingen annan tagit sitt ansvar...

Historiskt så har det funnits en jargong i den här tråden där man skojat om att hålla folk i källare, som sällskap eller annat.
Nu känner jag att jag måste ställa en rak fråga till dig Peter.

När du säger att personen i fråga "hann försvinna", är du medveten om att det som vi har skämtat om fiktivt i tråden är olagligt i den riktiga världen!?!???

Hoppsan.. skrev jag det högt? :skrämd

Carry on, nothing to see here :gnissla
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top