Singeltråden

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Ort
Segeltorp
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Testade tinder, blev avstängd! Tant är nog för gammal eller så är nån jävligt kränkt av min profil... Ja va faan liksom. Ingen förklaring fick jag heller. Snacka kränkt delux:glömdet

En väldans avundsjuk admin. En som kanske kört upp en massa gånger och kuggat?

Eller nån som ville hålla dig för sig själv..?
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
En väldans avundsjuk admin. En som kanske kört upp en massa gånger och kuggat?

Eller nån som ville hålla dig för sig själv..?

Ja vem vet, klarade drygt ett dygn, sen blev jag hårt bannad iaf. Men se jag hade två telefon nr så jag skapade ett nytt, fast man inte får enl deras regler. Men det känns ju outlaw, bli bannad från en dejtingsajt liksom. Får skriva in det på mitt cv :tuttar


Nån som vill behålla mig... Jo det vore nått det
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Ja vem vet, klarade drygt ett dygn, sen blev jag hårt bannad iaf. Men se jag hade två telefon nr så jag skapade ett nytt, fast man inte får enl deras regler. Men det känns ju outlaw, bli bannad från en dejtingsajt liksom. Får skriva in det på mitt cv :tuttar


Nån som vill behålla mig... Jo det vore nått det

Jag vill veta hur det gick!!? Dubbelbannad? Trippelbannad?
Detta är det intressantaste jag sett på länge! Jag är svältfödd! Snälla :Bugar
 

Rockmorsan

Inte som andra
Gick med
28 Aug 2011
Ort
Norrköping
Hoj
Suzuki gsx-s1000fz
Jag vill veta hur det gick!!? Dubbelbannad? Trippelbannad?
Detta är det intressantaste jag sett på länge! Jag är svältfödd! Snälla :Bugar

Nej det nya telefonnr blev jag inte bannad på. Eller på ett annat sätt. Jag fick på en hel vecka TVÅ likes av vad jag bedömde var nät-troll för ingen svarade på när jag tog kontakt. Så säger dom att man som tjej får så många skamliga förslag. Efter en vecka så var jag så jävla deprimerad o kände mig mer ensam än innan så då stängde jag själv ner kontot. Nu idag provar jag Mötesplatsen. Fattar inte riktigt hur det funkar än men 12 killar som iaf sagt något till mig, komplimanger och bara fina saker, inget sleasy. Så det kanske funkar bättre för en så gammal tant som mig. Får se hur länge jag vågar (får?) vara kvar.
 

A_NN_A

Saknar min Fireblade )`:
Gick med
5 Sep 2003
Ort
Asarum
Hoj
Ducati Monster S4 Fogarty <3 Annorlunda Suzuki DR 800 Honda Shadow 600 ; Suzuki GSX 400E*Såld, Yamaha SZR660*Såld, CBR 900:)*Såld
Nej det nya telefonnr blev jag inte bannad på. Eller på ett annat sätt. Jag fick på en hel vecka TVÅ likes av vad jag bedömde var nät-troll för ingen svarade på när jag tog kontakt. Så säger dom att man som tjej får så många skamliga förslag. Efter en vecka så var jag så jävla deprimerad o kände mig mer ensam än innan så då stängde jag själv ner kontot. Nu idag provar jag Mötesplatsen. Fattar inte riktigt hur det funkar än men 12 killar som iaf sagt något till mig, komplimanger och bara fina saker, inget sleasy. Så det kanske funkar bättre för en så gammal tant som mig. Får se hur länge jag vågar (får?) vara kvar.

:3freak Det kanske är olika typer av folk på olika ställen? Jag har tyvärr ingen koll :va
Det skulle ju vara roligt att få reda på varför man blir bannad :rofl
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
:3freak Det kanske är olika typer av folk på olika ställen? Jag har tyvärr ingen koll :va
Det skulle ju vara roligt att få reda på varför man blir bannad :rofl

Loggade in här för första gången på länge och kände att här är ju folket fortfarande. Fast ni varit tysta ett tag. Hur får vi fart på stället så att vi kan para ihop lite fler folk.
 

Johnnie

Que?
Gick med
1 Mar 2007
Ort
Tibro
Hoj
MV Agusta F4:a, Aprilia RS250, Aprilia AF1 samt en Compact
Du menar att samma singlar som startade tråden fortfarande är singlar och är här?????
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top