Singeltråden

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Till något helt annat, hoppas ni fryser häcken av er era bittra jävlar för i morgon drar jag till sol o värme! Ska lägga upp en bild där jag ligger vid poolen med en drink i handen och bara njuter. :D In Ya face!!! :tungan :krama :hihi

Vissa har det bra bara! :7peta :gnissla

Jajaja! :rolleyes:
Bara ni inte lägger upp en bild enbart på spriten utan vi vill ha bild på bikinin!:kär
Nja, hellre en bild på kvinna utan bikini än en på en bikini utan kvinna. :hihi

Under -25 får man ha långärmat på sig under sommarjackan.
Typ, brukar kuta runt på jobbet i tisha & hantverkarbrallor nu när det är en 5+. Vafan gnäller folk över?
Idag vart det faktiskt en tröja, mest för att arbetstishorna är i tvätten.
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Till något helt annat, hoppas ni fryser häcken av er era bittra jävlar för i morgon drar jag till sol o värme! Ska lägga upp en bild där jag ligger vid poolen med en drink i handen och bara njuter. :D In Ya face!!! :tungan :krama :hihi

Vissa har det bra bara! :7peta :gnissla

Jajaja! :rolleyes:
Bara ni inte lägger upp en bild enbart på spriten utan vi vill ha bild på bikinin!:kär
Nja, hellre en bild på kvinna utan bikini än en på en bikini utan kvinna. :hihi

Under -25 får man ha långärmat på sig under sommarjackan.
Typ, brukar kuta runt på jobbet i tisha & hantverkarbrallor nu när det är en 5+. Vafan gnäller folk över?
Idag vart det faktiskt en tröja, mest för att arbetstishorna är i tvätten.
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Fast är det inte roligare att fantisera på hur "kolan" ser ut under pappret? Mer sport så:tuttar
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Nån sån hårding som du beskriver i andra meningen är jag inte men i övrigt kan jag nog hålla med. Värme eller hetta gör mig fullständigt apatisk. Ligga på en strand får en att känna sig som i småskolan när det kröp i en och man inte visste var man skulle göra av sig.

Hårding är jag definitivt inte, blir helt jävla utslagen av värme. Kan i princip inte sova på varma somrar bland annat... Min kropp är byggd för att leva här i vårt suspekta klimat helt enkelt. :)
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Hårding är jag definitivt inte, blir helt jävla utslagen av värme. Kan i princip inte sova på varma somrar bland annat... Min kropp är byggd för att leva här i vårt suspekta klimat helt enkelt. :)

Den perfekta sömnen är i 16 grader celsius :) för mig! Allt över där är pina..
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
Ni användas till äldre, utomlands (där det används). :tummenupp

Till något helt annat, hoppas ni fryser häcken av er era bittra jävlar för i morgon drar jag till sol o värme! Ska lägga upp en bild där jag ligger vid poolen med en drink i handen och bara njuter. :D In Ya face!!! :tungan :krama :hihi
Fy faaaaaan va elak du e! Bara håna oss!! Eller vänta nu, du vänder dig till de bittra. Då var det inget. :glömdet
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Inte undra på att ni inte får ligga!! Ni lyckas vända en skön semester till en pina! :D Tänk positivt for fakk sake! Jävla gringubbar! :krama
 

BlöjRäsern

Gränsfall
Gick med
19 Feb 2006
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 1090 ADV-R
Ni användas till äldre, utomlands (där det används). :tummenupp

Till något helt annat, hoppas ni fryser häcken av er era bittra jävlar för i morgon drar jag till sol o värme! Ska lägga upp en bild där jag ligger vid poolen med en drink i handen och bara njuter. :D In Ya face!!! :tungan :krama :hihi

Varthän bär det av?
 

Twintorsk

Gudomlig sporthojare
Gick med
24 Apr 2011
Ort
Göteborg
Hoj
2004 Triumph Thruxton
Jag är singel men det vill jag fortsätta med. Måste gemene svensk må dåligt och skämmas och tro att det är nåt fel för att man bara vill ha kul tills man dör?
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Kan vi sluta prata om vintersemester?? Alla mina vänner verkar ha bestämt sej för att dom vill resa till solen i vinter istället så jag lär inte få den fjällsemestern jag vill ha :(
 

Steffo K

3 hojar på 30 år. Byter inte gärna.
Gick med
25 May 2009
Ort
Hufvudstadsnära
Hoj
-06 Yamaha R1 50th anniversary edition
Fan! Jag trodde att rubriken var Snigeltråden och hade hoppats på bra tips för att bli av med mördarsniglarna som invaderat min tomt :(.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top