Singeltråden

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Ja, sedan en dryg månad. Har nog inte ens kommit över det för jag känner mig inte så värst lockad av någon ny även om jag ser mig omkring endel. Funderar snarare på att kastrera mig och se fram emot ett extra långt liv ägnat åt bara motorcyklar. http://www.dn.se/nyheter/vetenskap/karin-bojs-man-som-blivit-kastrerade-fick-ett-langre-liv

Eh... Varför frågar du förresten? Jag är hetero!

Pga din närvaro i tråden. Hetero som umgås med tankar på att bli eunuck. Makes total sense!

Inte vet jag vad du har fått för dig gällande undertecknad, men det känns inte bra...
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Intressant! Jag upplever det helt omvänt, om någon skulle vilja sälja in en idé eller en produkt till mig och skull kalla mig för "du". Där hade han/hon bränt sina broar, tycker att du isf skulle tyda på dålig respekt och ja kanske i slutändan ta avstånd från mig/ointresserad av att fånga min uppmärksamhet!

Där ser man iaf hur olika vi tänker! Bra svar iaf :)

Jag ser det som så här:

Ni är många.
Exempel: Ni där borta, kom hit! = Alla kommer springande.
Så ni är vem som helst liksom, kreti och pleti, men du kanske föredrar att ses som anonym, en i mängden?

Du är en specifik person.
Exempel: Du där borta, kom hit! = En person kommer springande.
Det där föredrar i alla fall jag att vara, en specifik person, en individ. Speciellt när jag blir tilltalad av någon.

Säger någon ni till mig så är första reflexen att vända mig om och se ifall det står fler personer bakom mig, eller vid sidan om mig. När det då inte gör det, då antar jag att personen som sade ni är hyfsat full och ser dubbelt, eller är typ spritt språngande galen och jag föredrar i alla fall att INTE umgås, eller prata med personer som är spritt språngande galna.

Vad gäller gamla människor så föredrog min mormor och morfar att ses som individer. ;)
 
Last edited:

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Jag ser det som så här:

Ni är många.
Exempel: Ni där borta, kom hit! = Alla kommer springande.
Så ni är vem som helst liksom, kreti och pleti, men du kanske föredrar att ses som anonym, en i mängden?

Du är en specifik person.
Exempel: Du där borta, kom hit! = En person kommer springande.
Det där föredrar i alla fall jag att vara, en specifik person, en individ. Speciellt när jag blir tilltalad av någon.

Säger någon ni till mig så är första reflexen att vända mig om och se ifall det står fler personer bakom mig, eller vid sidan om mig. När det då inte gör det, då antar jag att personen som sade ni är hyfsat full och ser dubbelt, eller är typ spritt språngande galen och jag föredrar i alla fall att INTE umgås, eller prata med personer som är spritt språngande galna.

Vad gäller gamla människor så föredrog min mormor och morfar att ses som individer. ;)

Bra ex! :)

Kan inte singeltråden komma tillbaka nu?
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Ja, mellan valet enuck och bög så föredrar jag nog enuck

http://www.youtube.com/watch?v=4wNGsQgEPiE

Men oroa dig inte i övrigt. :D

Vi har alla våra val att göra. Dina verkar något jobbigare än mina. Jag behöver bara fundera över vilken tjej som kan vara av intresse innan hon nobbar mig, (om hon har nåt vett i skallen).

Hoppas du styr upp det i ett par snabba drag.:D:tummenupp Byta sida, kastrering, phew.
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Apropå Tant och Damen.

Är det fler än jag som brukar kalla sin mamma för Mor? :p
Och pratar jag om farsan med mina syskon så heter han Fader vår...
 

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Ort
Bland buskar & träd
Hoj
Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Ni är ungefär lika aktuellt som att tilltala en kvinna med Tant eller Damen. :huvet

Själv är jag allergisk mot det vanliga säljsnack. :näsblod En BRA säljare kan läsa av sin kund, och anpassar tilltalet och snacket därefter. Det är lite tröttande med skitsnacket på Donken och liknande ställen. :tummenner

Brukar ofta använda mig av "Behöver tant hjälp?" när någon ser ut att behöva hjälp. Ålder & kön irellevant.

Mest för att jävlas.
 

jyx

offroad, sport, custom...allt funkar
Gick med
14 Jul 2004
Ort
eskilstuna
Hoj
Buell Cyclone, harley dynaglide och en blå XT550
nån av :tuttar som vill ligga till helgen ?????????????
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Ni användas till äldre, utomlands (där det används). :tummenupp

Till något helt annat, hoppas ni fryser häcken av er era bittra jävlar för i morgon drar jag till sol o värme! Ska lägga upp en bild där jag ligger vid poolen med en drink i handen och bara njuter. :D In Ya face!!! :tungan :krama :hihi
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Fick skrapa rutorna imorse.. Bittert

Bara om det är mycke hud som visas, drinkar kan vi lägga upp bilder på själv:hihi
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fick skrapa rutorna imorse.. Bittert

Bara om det är mycke hud som visas, drinkar kan vi lägga upp bilder på själv:hihi

Okej att jag är frusen av mig men tror nog rätt så säkert att jag klarar av att ligga i bikini i 35 grader utan att frysa. :D
 

Mjau

Medlem
Gick med
24 May 2012
Ort
Stockholm
Hoj
BMW G650 Xmoto -07, Kawasaki z 750 -80, Kawasaki GPX 600 R -88
Ni användas till äldre, utomlands (där det används). :tummenupp

Till något helt annat, hoppas ni fryser häcken av er era bittra jävlar för i morgon drar jag till sol o värme! Ska lägga upp en bild där jag ligger vid poolen med en drink i handen och bara njuter. :D In Ya face!!! :tungan :krama :hihi

Låter som ett jefla meck för att få ligga lite. Om du anstränger dig riktigt ordentligt kan du säkert få napp här hemma. :hihi





...men det där om bilden lät bra.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Okej att jag är frusen av mig men tror nog rätt så säkert att jag klarar av att ligga i bikini i 35 grader utan att frysa. :D

Utan då?

Jag är inte avis. Betraktar det som ren tortyr att behöva fördriva tiden som du beskriver. Har inget tålamod med värme. Letar skidresor, tänkte fimpa juleländet och dessutom komma iväg ett par gånger denna säsong.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Utan då?

Jag är inte avis. Betraktar det som ren tortyr att behöva fördriva tiden som du beskriver. Har inget tålamod med värme. Letar skidresor, tänkte fimpa juleländet och dessutom komma iväg ett par gånger denna säsong.
Så sant, 16-18 grader är perfekt. Över 25 är fullkomligt olidligt. Under -25 får man ha långärmat på sig under sommarjackan.
 

blueridge

blueridge
Gick med
3 Jun 2007
Ort
söderöver
Hoj
utan puts
Så sant, 16-18 grader är perfekt. Över 25 är fullkomligt olidligt. Under -25 får man ha långärmat på sig under sommarjackan.

Nån sån hårding som du beskriver i andra meningen är jag inte men i övrigt kan jag nog hålla med. Värme eller hetta gör mig fullständigt apatisk. Ligga på en strand får en att känna sig som i småskolan när det kröp i en och man inte visste var man skulle göra av sig.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top