Singeltråden

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
movies.png
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Det där med biologisk klocka undviker man lättast med de som redan har barn.



Jag är väl lite av samma åsikt som Money, ålder spelar inte så stor roll det är mognad man vill åt. Och vad gäller kvinnor blir de bättre med lite ålder. Unga kvinnor har helt sanslöst uppskruvade krav på pojkvännen. Äldre kvinnor brukar vara lite luttrade och acceptera att man inte är nån riddare på en skinande vit springare som jobbar 16 timmar per dygn för att kunna skämma bort henne, samtidigt som man lägger 8 timmar på att prata och titta på såpor med henne, och sedan 8 timmar på att umgås med hennes vänner. XD
Jag vill knulla, köra hoj och hitta på dumheter!

...
Det jag faktiskt vill ha ut av en kvinna är att hon iaf hyfsat förstår mig, något som är jävligt ovanligt, men jävligt viktigt för att det ska funka.


Jo förvisso men är det något jag absolut inte vill ha så är det någon som redan har kids.

Anledningen till att jag själv inte vill ha barn nu är ju för att jag vill kunna göra spontana saker.
Små weekendresor, dra iväg över dagen till nåt schysst ställe, ta en vecka till fjällen med polarna.

Eller bara ligga inne en hel söndag och kolla på Vi i femman maraton på kunskapskanalen.
 

Ulvhamne

Kraschmongo
Gick med
16 Oct 2010
Ort
Byhålan
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Jo förvisso men är det något jag absolut inte vill ha så är det någon som redan har kids.

Anledningen till att jag själv inte vill ha barn nu är ju för att jag vill kunna göra spontana saker.
Små weekendresor, dra iväg över dagen till nåt schysst ställe, ta en vecka till fjällen med polarna.

Eller bara ligga inne en hel söndag och kolla på Vi i femman maraton på kunskapskanalen.

Då får man väl helt sonika ta nån som har ungar som är tillräckligt gamla för att klara sig själva några dagar. :D Typ 9 nånting.
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Hahaha :D Kul att läsa om att: 'ha krav på hur den man träffar ska vara...' :lol :7peta Sådana sagor trodde jag oxå på för länge sedan. Så en dag möter man någon som INTE alls uppfyller specen, och ändå så VET man att det är rätt person! :krama

Fast vad vet jag; än så länge har vi bara hunnit med 15 år tillsammans...
 
Gick med
23 Aug 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati 1198 S -09
Hahaha :D Kul att läsa om att: 'ha krav på hur den man träffar ska vara...' :lol :7peta Sådana sagor trodde jag oxå på för länge sedan. Så en dag möter man någon som INTE alls uppfyller specen, och ändå så VET man att det är rätt person! :krama

Fast vad vet jag; än så länge har vi bara hunnit med 15 år tillsammans...

Hur såg din specifikation ut då? Handlade den om utseende? Vilket arbete han skulle ha? Utbildningsnivå? Klädstil? Intressen? Musiksmak? Filmsmak? Om han drack öl eller vin?

Många tjejer har rätt konstiga krav. Har väl antagligen killar också.

Mina är inte speciellt avancerade, utan handlar mer om vad de gillar i livet, hur de ser på livet och hur de ser på att ett förhållande borde fungera. Jag är kräsen vad gäller det som är viktigt och ganska flexibel vad gäller allt annat.
 

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Ort
Vischan
Hoj
Knappt
Mordecaien, jag är ingen tant! :mad:

Jämfört med en annan som knappt är byxmyndig så jo!


Hahaha :D Kul att läsa om att: 'ha krav på hur den man träffar ska vara...' :lol :7peta Sådana sagor trodde jag oxå på för länge sedan. Så en dag möter man någon som INTE alls uppfyller specen, och ändå så VET man att det är rätt person! :krama

Fast vad vet jag; än så länge har vi bara hunnit med 15 år tillsammans...

Tja jag vet inte men jag tror vi har lite olika kravspecar.
Har svårt att tänka mig det skulle kännas rätt med någon på tunga droger eller som har noll koll på ekonomin.

Midjemått, utbildning och intressen är skitsamma om man trivs ihop imo.
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Singel förlänge?? :hihi

Har nog varit kortast singel här av alla. :D Hört talas om pussy power, ja kan välja om jag vill vara singel eller inte, helt ärligt. Dock kan jag lova att det inte är någon fördel eller något positivt alls bara för det. :)
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Då får man väl helt sonika ta nån som har ungar som är tillräckligt gamla för att klara sig själva några dagar. :D Typ 9 nånting.

Du menar nog 19 nånting. :D
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Har nog varit kortast singel här av alla. :D Hört talas om pussy power, ja kan välja om jag vill vara singel eller inte, helt ärligt. Dock kan jag lova att det inte är någon fördel eller något positivt alls bara för det. :)

Träffa ja en öm punkt ;) Fast helt ärligt, om man nu är i det stadiet precis som ni säger behöver det inte alls vara bra. Halva grejen är ju att få kämpa lite, annars dör det rätt snabbt! Så funkar ja iaf:) Behöver ju nödvändigtvis inte betyda att en dam med er stil tänker som en hårt studerande, nästan ingenjör och inte nog med det lammkött också:rolleyes:

Nå, får man fråga "peng" hur länge ni har varit singel om man kan kalla er det? :hihi
 

MrsZ

Anpassar farten efter omständigheterna
Gick med
30 Nov 2011
Ort
hos maken
Hoj
Ducati 900SS
Hur såg din specifikation ut då? Handlade den om utseende? Vilket arbete han skulle ha? Utbildningsnivå? Klädstil? Intressen? Musiksmak? Filmsmak? Om han drack öl eller vin?

Var börjar jag? :va Hade nog tänkt något längre... :) Definitivt fel arbete! :död men var redan på väg att byta. :) Klädstil; vad är det? Musiksmak: förfärlig!!! Jag gillar fortfarande varken Primus eller Rollings Band :huvet
Intressen: det behöver väl ingen fråga här :tummenupp Han flyttade in med tre motorcyklar och min bil som hade garage i hyreshuset fick flytta på sig. :lol

Kortfattat: istället för en stötsam akademiker, som gifte jag mig med en tuff typ med motorcyklar :kär :tummenupp
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Vet inte om du missuppfatta mig eller jag dig, nej ingen öm punkt över huvudtaget. Jag har själv valt att vara singel. :) Och har även tänkt fortsätta vara det ett tag till. Men flörta är jävligt roligt. ;)

Jo håller med, klart man ska anstränga sig för att få det man vill. Om man hade fått allt serverat hade det inte varit det minsta spännande eller intressant. :)

Har väl varit singel lite mer än sex månader, vet ej exakt. Dock med lite snedsteg här o där. :D :hihi

Träffa ja en öm punkt ;) Fast helt ärligt, om man nu är i det stadiet precis som ni säger behöver det inte alls vara bra. Halva grejen är ju att få kämpa lite, annars dör det rätt snabbt! Så funkar ja iaf:) Behöver ju nödvändigtvis inte betyda att en dam med er stil tänker som en hårt studerande, nästan ingenjör och inte nog med det lammkött också:rolleyes:

Nå, får man fråga "peng" hur länge ni har varit singel om man kan kalla er det? :hihi
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Vet inte om du missuppfatta mig eller jag dig, nej ingen öm punkt över huvudtaget. Jag har själv valt att vara singel. :) Och har även tänkt fortsätta vara det ett tag till. Men flörta är jävligt roligt. ;)

Jo håller med, klart man ska anstränga sig för att få det man vill. Om man hade fått allt serverat hade det inte varit det minsta spännande eller intressant. :)

Har väl varit singel lite mer än sex månader, vet ej exakt. Dock med lite snedsteg här o där. :D :hihi

Sitter vi i samma båt?! Ni lämnade, jag lämnade. Ni gillar flörta, ja med. Okej då, nått snesteg MEN man lär sig :) även tiden verkar ju samma ;) och bägge trivs som fisken i vattnet!? Nästan en kram på det :)

Tänk att det kan bli så likt trotts den ofantliga åldersskillnader ;)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top