Singeltråden

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Hahaha nu ska vi inte ta i lammkött. Så gammal är jag inte. :D

Ang förhållande så kommer jag inte i håg senast jag hade ett sånt. Råkar bara ut för kukhuvuden, inget att räkna in. :rolleyes:

Gamla kukar.. Att ni aldrig lär er:va

Tror tyvärr att jag måste backa till övre hälften av tonåren då man blev "upplärd" av en i er ålder, back to topic!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Helvete, hugger ni från två fronter nu:död

Min ålder? Står i min profil:) Er ålder där emot?! :va
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Var fick du in gamla kukar? :va

Bara för du blev upplärd av en äldre kvinna betyder det inte att du är bra på det du gör. ;)

Gamla kukar.. Att ni aldrig lär er:va

Tror tyvärr att jag måste backa till övre hälften av tonåren då man blev "upplärd" av en i er ålder, back to topic!
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Var fick du in gamla kukar? :va

Bara för du blev upplärd av en äldre kvinna betyder det inte att du är bra på det du gör. ;)

Er erfarenhet i förhållanden, och vad ni anser om mig så måste dessa personer vara gamla :)

Nej, verkligen inte! Jag har ju "några" år på mig att lära:hihi
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Fattar inte hur du fick till att personerna måste vara gamla grundad på den erfarenhet man har av förhållanden? :va

För att stilla din nyfikenhet så är jag 6 år äldre än dig. Så jo, du är lammkött. Knappt slutat lukta bebis. :D :D

Er erfarenhet i förhållanden, och vad ni anser om mig så måste dessa personer vara gamla :)

Nej, verkligen inte! Jag har ju "några" år på mig att lära:hihi
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Fattar inte hur du fick till att personerna måste vara gamla grundad på den erfarenhet man har av förhållanden? :va

För att stilla din nyfikenhet så är jag 6 år äldre än dig. Så jo, du är lammkött. Knappt slutat lukta bebis. :D :D

Fel av mig! Sorry :)

Haha OJ 6år äldre! Wow.. Och ni talar som om ni vore mycket äldre.. :rolleyes: Tror "någon" kan vara lammis i detta sammanhang med.. :rofl
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Va ju det jag skrev ang Blueridge. :D Jag är lammkött för honom, enligt honom då. :D Hur gammal han är har jag ingen aning om. Men kul och retas. :)

Det är lite det som är problemet här i denna tråd, det är sånt stort ålders spann. Speciellt för tjejerna i "mellan" åldern. :hihi Fast egentligen borde det inte vara ett problem, utan vi borde kunna välja och vraka. Men, kräsen blir utan heter det ju. :tungan


Fel av mig! Sorry :)

Haha OJ 6år äldre! Wow.. Och ni talar som om ni vore mycket äldre.. :rolleyes: Tror "någon" kan vara lammis i detta sammanhang med.. :rofl
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Va ju det jag skrev ang Blueridge. :D Jag är lammkött för honom, enligt honom då. :D Hur gammal han är har jag ingen aning om. Men kul och retas. :)

Det är lite det som är problemet här i denna tråd, det är sånt stort ålders spann. Speciellt för tjejerna i "mellan" åldern. :hihi Fast egentligen borde det inte vara ett problem, utan vi borde kunna välja och vraka. Men, kräsen blir utan heter det ju. :tungan

Ni är ju bara barnet... :) (fast de är vi alla, under 35:D)
 

Zinik

Kaizen
Gick med
29 Apr 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
GSX-R med tankväska K6 & ZX12-R 2002
Intressant!!


Vi har ju alla olika erfarenhet här, uppenbarligen.. Vilken är den perfekta åldern på en flickvän/pojkvän?

För att skapa lite diskussion lägger ja min röst på 28 år för en tjej, ingen krisålder, inte heller omogen och fortfarande fina former:)

Så vad säger ni?
 

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Ort
Malmö
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
Finns ingen perfekt ålder, är helt olika från person till person. Kan vara en 40 åring som tror han är 20 år eller en 24 åring som uppför sig som en 35 åring. Svårt att gå efter ålder, men personligen så ser jag någon över 30. Oftast mognat, lekt av sig, andra prio i livet, ordnad ekonomi. Men som sagt, är väldigt olika från person till person.

Intressant!!


Vi har ju alla olika erfarenhet här, uppenbarligen.. Vilken är den perfekta åldern på en flickvän/pojkvän?

För att skapa lite diskussion lägger ja min röst på 28 år för en tjej, ingen krisålder, inte heller omogen och fortfarande fina former:)

Så vad säger ni?
 

YipYip

Ny medlem
Gick med
23 Jul 2010
Ort
Halmstad
Hoj
2001 TDM 850
Håller med Money här..det kan variera så enormt från person till person.

Men ju äldre man blir nu så blir det ju svårare och svårare att hitta damer som inte har en vilt tickande biologisk klocka.
Har inget emot kids men vill inte ha några än på några år.

Kontentan är alltså att huvudsaken för mej är att man är i samma stadie i livet kan man säga. Och det kan man vara nästan oavsett ålder.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top